2013. augusztus 14., szerda

II.évad 14.rész

Aloha!
Végre megírtam ezt a részt is! 
Huh.
Hát remélem nem lett olyan szörnyű!
Jó olvasást!♥

•Zayn Malik•

Olyan jó volt látni Harryt és a lányát, Ciarat. Olyan jó volt belegondolni abba, hogy nem sokára majd én is így fogok a lányommal játszani és "beszélni". 
Viszont a gondolataim hamar elszálltak az "Apaság örömeiről".
Mély gondolataimból Harry "ébresztett" fel, s egyből a lényegre tért, a maga módján.
- Mi a baj haver?! - nézett mélyen a szemeimbe, szinte hazudni sem volt időm, s nem is akartam eltitkolni előle a bánatomat.
- Jessie. - suttogtam, Harry erre nem is válaszolt hanem egy "folytasd" pillantást vetett felém, s közben Ciarat bele ültette az ölébe. - Ma megkérdezte azt, hogy *nem-e gondolkoztam még azon, hogy elvegyem*..
- És Te?! - sóhajtott Harold. 
- Hát az válaszoltam, hogy *de már elég sokszor, de mindig azt gondoltam, hogy még nem áll rá készen* - sóhajtottam, majd folytattam. - Erre Jess azt válaszolta, hogy *Ő mindig készen állt rá*, s erre én csak a szemébe nevettem, miután Ő mondjuk úgy "szenvedélyesen" megcsókolt...És hát és ezek után kiviharzott a szobából, megbántottam...megint! - csuklott el a hangom.
- Hé, Zayn! Jess megsértődik könnyen, de könnyen meg is bocsájt! Nyugodj meg, pár óra múlva majd megint az fogjátok tervezgetni, hogy a lányotok melyik egyetemre fog menni, mi lesz ha nagy lesz stb.! - veregette meg a vállamat Harry egy biztató mosoly kíséretében. 
- Hát remélem! - erőltette egy mosolyt az arcomra. - Én szerintem most elmegyek a Plazába! - mondtam hirtelen, s Harry válaszát meg sem várva, egyből mentem az autómhoz.
Támadt egy ötletem. "Jessnek készítetek valamit, amiért oda van mostanában".
Jess még anno, nagyon szeretett volna egy olyan képet amin a babánk röntgent "képe" van bekeretezve és mellette pedig mi ketten.."Nos hát ezt megvalósítom" 

-------------------------

- Uram, kérem döntse el, hogy melyik kép legyen magukról! - sóhajtott az eladó.
- Öhm, legyen ez! - mutattam arra a képre ami már a terhesség alatt készült, végig az volt az ideál, de hát mégis csak biztosra mentem. - Oh, is itt a másik kép! - nyújtottam át azt a bizonyos felvételt.
- Rendben. Köszönöm! Akkor egy olyan 2 óra múlva készen is lesz! - mondta unottan a pult mögött álló hölgy, s közben pedig végig a számítógép képernyőjét nézte.
- Rendben. Akkor majd 2 óra múlva..Viszlát! - köszöntem a hölgynek, s egyből elhagytam a boltot. Gondolkoztam, hogy mit csináljak, s eszembe jutott Jess kedvenc ruha boltja...Gondoltam veszek neki valami cuki ruhát, amiért biztosan oda lesz majd. 
- Helló! - léptem be a ClaresHardes-be. Nagy mázlimra egyből letámadtak a rajongók...Megpróbáltam Őket minél gyorsabban lerendezni, de hát...
Mikor hála isten elfogyott a kb. száz fős csoport hamar a ruha  részlegre tértem és elkezdtem keresgélni...
- Segíthetek?! - lépett oda mellém egy lány. 
- Igen, valami "aranyos" ruhát keresek a barátnőmnek! 
- Hm, Jessie Hiltsonnak! - mosolyodott el a lány, s egyből elindult a raktárba. Én csak érdekesen néztem, majd vártam, néhány perc után megláttam a lányt egy dobozzal a kezében. - Nem rég érkeztek ezek a ruhák! Nézd meg Őket nyugodtan, mind nagyon szép! - mosolyodott el megint a fiatal eladó, s a kezembe nyomott négy ruhát.
- Hm, legyen ez! - mutattam egy igen csak sexi ruhára ami eléggé kiemelte a lányok kebleit.
(Vivi: képzeld el így -> 

- Jó választás! Más esetleg szeretnél? - mosolygott az eladó. Én csak megráztam a fejemet majd a kasszához mentem, nyomomban a lánnyal. Kifizettem az ruhát ami hát nem volt valami olcsó, de hát..*Zayn vigyor+ruha kép*
- Használja egészséggel a barátnőd! - mosolygott a lány, megint..
- Oké, köszönöm! - mosolyogtam ezúttal vissza, majd "képes üzlethez" mentem.
Oda léptem a pulthoz, a hölgy felnézett majd egy "Már megint ez" pillantást vetett rám és megszólalt.
- Jó napot! Itt a kép! - nyújtotta át a kis dobozt amibe már előre be volt csomagolva a fotó. 
- Nagyszerű, köszönöm szépen! - mosolyogtam, majd átnyújtottam a pénzt, s egyből siettem is haza.

------------------
 

- Na végre! - támadott le Louis. - Hol a francban voltál?! - kérdezte gorombán.
- A Plazában! Mért?! - kérdeztem aggódva.
- Jess..- csuklott el a hangja.
- Mi van vele?! - emeltem fel a hangomat.
- Elesett..
- És a baba?! 
- Ne aggódj, jól vannak mindketten, de Jessienek most per pillant rád van szűksége! - sóhajtott Lou.
- Basszus, már rám ijesztettél! - futottam fel az emeletre egyenest Jess szobájába.
Óvatosan benyitottam, s megnyugodtam mikor láttam, hogy Jess épp a telefonját nyomkodja "vidáman". 
- Zayn! - csillant fel a szeme.
- Jess, ez miattam volt ugye? - ültem le óvatosan az ágyára, és megszorítottam a kezét.
- Nem, dehogy! Csak rúgott egyet a baba és mázlimra elestem a lépcsőn, de nyugodj meg jól vagyok, és Tracy is! - simogatta meg a hasát Jessie, majd átölelt. - És inkább én aggódhatnék hisz ha valami történt volna..-csuklott el a barátnőm hangja.
- Pszt, ilyenekre ne is gondolj! - néztem mélyen a szemébe. - Inkább nézd meg mit hoztam neked! - adtam át a táskát amibe a ruha és a kép volt becsomagolva.
- Zayn Jawadd Malik! Először is, ez a ruha kurva drága lehetett! - vetett rám egy szúrós pillantást. - Másodszor pedig, a melleimről nem fogod levenni a szemedet..- sóhajtott, majd elnevette magát. - Jézusom! - nyitotta ki azt a dobozt is amibe a kép volt..- Úr isten! Ez nagyon aranyos, ilyenre vágytam! - ugrott a nyakamba Jess, majd egy gyengéd puszit nyomott az ajkaimra. - Köszönöm! - ölelt át. Én válaszul csak közelebb húztam magamhoz és gyengéden, de mégis érzelmesen megcsókoltam.






5 megjegyzés:

  1. fuhh Vivi megőrjítesz..... olyan jó részeket írsz *___* nagyon nagyon jó lett! kövit hamar:3

    VálaszTörlés
  2. Juj nagyon jó lett imádtam*-* Alig várom a kövit.:)
    Van egy kis meglepim a számodra:) http://lorenandjennalife.blogspot.hu/p/dijak.html a 4. díjnál van a blogod címe:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm♥ És nagyon, de nagyon köszönöm a díjat is:"3♥

      Törlés
  3. Hozd gyorsan a kövit léci!!!!Nagyon jól írsz és ez a kedvenc blogom!!!!!4

    VálaszTörlés