2013. augusztus 12., hétfő

II.évad 13.Rész

Aloha!
Drága olvasóim, sziasztok!♥
Nyomos okot adok arra, hogy mért nem hoztam 2 hétig friss részt..
Nyaralni voltam.
Nagyon-nagyon sajnálom, de hát most már itt van a friss!
 --------------------
 Történet: Összesen 8(!) hónap telik el az utolsó rész óta!
Az One Direction turnézni ment, de Jess a terhessége miatt nem tartott velük.
Loreen-nek /Jess húgának/ is megszületik a gyermeke ami Harrytől várt.
Mark és Cristina /Jess "apja" és anyja/ összeházasodtak.
Röviden ennyi ami nagyon fontos!
--------------------

♥ 

Jessica Hiltson
-Jaj, gyerünk már..Annyira hiányzik Lou! - toporgott a reptér közepén El, épp azt vártuk, hogy leszálljon a fiúk gépe, "pont ma lett vége a turnénak".
"Nos, hát már 7 hónapja szinte alig láttam a gyermekem apját, 7 hónapja csak néhány hétvégét tudtunk együtt tölteni..Idővel sikerült megbocsájtanom Zaynnek..Egyszerűen ezt a 7 hónapot alig bírtam ki nélküle..Néha-néha már sírtam is, s hála isten ezt sikerült a terhességre fognom..Nem akartam, hogy gyengének tartsanak, azt akartam, hogy bennem egy "erős" nőt lássanak és nem egy "gyenge" lányt.
A terhesség időszakának nem sokára vége..Nem sokára egy gyermeknek adhatok életet..Nem sokára hivatalosan is "anya" leszek."
- Jess, nézd ott vannak! - ragadta meg a csuklómat El, viszont mégsem futott, hanem csak sietett... Nagyon figyelmes volt rám, végig segítette a terhességemet.
- El! - csókolta, s ölelte agyon Louis Eleanort. Én csak vártam a többi fiúra mivel Ők még a kiskapun sem jöttek át.
- Szia, Szépségem! - jött oda hozzám Zayn, s egy gyengéd, de mégis szenvedélyes csókot adott, majd utána óvatosan megpörgetett és megölelt.
- Hiányoztál nagyon! - bújtan a kezei közé, s elkezdtem pityeregni. Igen, bevallóm sírtam, sírtam, mert végre az Ő kezei közt lehettem..
- Ha tudnád, hogy Ti mennyire! - simította meg a gömbölyű pocakomat Zayn. Ott őriztem a lányunkat. - mint már tudtuk.
- Szeretlek! - leheltem az ajkaira egy apró csókot.
- Menjünk Édesen, pihenned kell..Főleg most! - karolt át Zayn, s a többiekkel szembe találtuk magunkat.
- Na végre, mint tudod Zayn én már apa vagyok! - állt elénk összetett kézzel Harold. - És végre látni szeretném Ciarat! - mosolyodott el a göndör.
- Igen Hazz, tudjuk! - veregettem meg a vállait. - Csak az a gond, hogy nem 18 évesen kellett volna a húgomat felcsinálni! - kacsintottam.
- Mert te 20 éves voltál, az más?! - nézett szigorúan Harold. - Várj, végül is a húgod akkor még úgymond gyerek volt..Na jó induljunk! - szerencsétlenkedett Harry.
- Nyertél! - kacsintott Niall, majd elindultunk az autó felé.
---------------------------
- Ciara, mond, hogy apa! - ismételte el tizedszer Harry.
- Harry, 1 hónapos! Hogy beszélne még te vad barom?! - nevetett Loreen, majd leült Harry mellé, s átölelte Ciarat.
- Na, ez is egy fura család! - nevetett anyám is, aki Markkal a kanapén üllt.
- A mienknél nem lesz furcsább! - mosolygott Zayn is, aki a kezét végig a pocakomon tartotta..Éreztem, hogy nagyszerű apa lesz, nem tudom hogyan, de éreztem.
- Hát Zayn, ha Jessie ott van akkor biztos, hogy nem! - veregette meg Zayn vállát anya.
- Na gyere Jess! - segített felállni Zayn. - Mi most felmegyünk a szobába, majd vacsorára lejövünk! - mosolygott a családomra Zayn.
----------------------------
- Gyönyörű vagy! - nézett a szemembe Zayn. 
- Ne hazudj! Egy dagadt nő vagyok! - sóhajtottam.
- Szerinted..Te nekem örökké az életem értelme leszel..- csókolt meg gyengéden Zayn.
- Zayn! - néztem most ezúttal én bele abba a gyönyörű két íriszbe. - Gondolkoztál már azon, hogy elvegyél engemet?! - feküdtem Zayn karjaiba.
- Ha tudnád hányszor..- sóhajtott. - De valahogy mindig azt éreztem, hogy te még nem állsz rá készen..
- Zayn, én mindig készen álltam rá! - néztem a szemeibe, majd szenvedélyesen megcsókoltam...

Bocsánat, hogy rövid lett, de mivel már az ezútánni részt megírtam, így tudom is garantálni, hogy az hosszú lesz♥
 
 



3 megjegyzés:

  1. fuhhhhhh ISTENEM áhhhhhh nagyon nagyon de nagyon jó lett *___*
    Imádtam♥ Kövi rész gyorsan

    VálaszTörlés
  2. Juj alig vártam már az új részt:) Nagyon jó lett és aranyos:) Alig várom a köviit:D

    VálaszTörlés