2013. július 27., szombat

II.évad 12.Rész

Sziasztok! Itt a friss..Bocsánat, de nem lett hosszú..A holnapi rész megígérem sokkal hosszabb lesz! xoxo Vivi.

♦Jessi Hiltson♦

Mikor szembesültem azzal a ténnyel, hogy egy gyermeket hordok a szívem alatt, akkor őszintén nem tudtam elmondani pontosan, hogy mit is érzek..
Örömöt. Örömöt, mert egy embernek adhatok életet és, mert "anya" lehetek.
S, közben düht is, mivel az "apja" épp nem rég csalt meg, és most pedig "külön" vagyunk.
S, a harmadik érzés, hogy mi volt azt nem tudom, tán szeretet?! Szeretet a baba és Zayn iránt?! 
Nem tudom..
Hosszas szenvedés után az mellett döntöttem, hogy elmondom Ő neki, hogy apa lesz. "Ez jó ötlet?!" - gondoltam magamba, s végül is elmentem Zayn Malikhoz.
Mikor beléptem a sötét szobába, ledermedtem, nem tudtam, hogy kezdjem..Zayn egyből aggódva futott oda hozzám,  kérdőre vont én pedig elmondtam neki a hírt, "apa" lesz. - /Beszélgetést lásd az előző részben ►itt◄ /
Ő láthatólag nagyon örült enne.- én is természetesen, de ezt nem mutattam ki..- Na meg természetesen annak  a mondatomnak is örült amibe kifejtettem, hogy azt akarom, hogy a kicsi mondja valakinek, hogy "apa" és, hogy a "Malik" nevet viselje, és, hogy vele éljen...
Nem mutattam ki, de mikor ezeket mondtam belül ugráltam, hisz lehet vissza szerzem Zaynt.."Stop Jess, neki kell vissza szereznie téged és a becsületedet!" - suttogta egy hang. 
Zayn minden szavamat hatalmas örömmel fogadott, s mikor a hatalmas ölelkezésnek vége lett közöltem vele, hogy jöjjön "haza" s, akkor egy hatalmas csókkal jutalmazta a mondatomat, amit én hagytam...
Senki se értse félre, én nem megbocsájtottam Zaynnek, hanem adtam neki még egy UTOLSÓ esélyt. - remélem ezt már nem rontja el../
Mikor Zayn össze csomagolt lementünk a fiúkhoz, hogy nekik is elmondjuk a híreket..
- Fiúk! - sóhajtott Zayn, és a videó játékozó srácok felé fordult. - Nos, khm..Jess vissza hívott hozzájuk..- hordta a szavakat Zayn össze-vissza. 
- Mondtam, hogy ismerem a húgomat! - kacsintott rám Louis. - De Jess, hogy-hogy ilyen hamar? - mosolygott rám Louis, én pedig sóhajtottam és oda álltam elé.
- Figyelj, kérlek ne akadj ki..De, öhm..terhes vagyok Zayntől..- mondtam, s kifújtam az eddig benntartott levegőt. 
- Hisz ez csodás! - ugrott fel Niall. - Lány vagy fiú lesz? És, hogy fogjátok hívni?! - tette fel sorra a még értelmetlen kérdéseket Niall, én ezekkel nem is foglalkoztam..Végig csak Louisra figyeltem aki a kijelentésemre ledermedt.
- T..terhes?! - fogta meg a fejét és bámult maga elé. - Ti..erre k..készen álltok?! - dadogott.
- Igen, én készen! Tudod, ha már megfogant bennem egy gyermek akkor nem veszem el az életét.. - mondtam, s Zaynhez léptem.
- De, figyeljetek, én nem akartam semmi ilyent mondani..Örülök, hogy boldogok vagytok, de ősszel turnézni megyünk..- sóhajtott Lou.
- Majd még eldöntsük mi lesz..- mondta Zayn és megszorította a kezemet.
- És a neveken már gondolkoztatok?! - mosolygott Liam.
- Nem, én még nem! - mondtam és Zayn felé fordultam. - Na és te Zayn, gondolkoztál már? - mosolyogtam.
- Hát ha fiú lesz akkor, öhm...Klaus? - tette fel a kérdést Zayn, de erre mindenkiből kitört a nevetés.
- Még mit nem..- nyögtem ki a hatalmas nevetés közben..- Na jó, skacok majd jövünk valamikor..Sziasztok! - öleltem meg a fiúkat, s elindultam az autóm felé.
- Várj, anyukádék már tudják?! - kérdezte Zayn és beült a vezető ülésre.
- Igen..És hát anya...már neveket is talált ki a babának..Nagyon örült..Ahhoz képest, hogy a 18 éves húgom is nem sokára szül..
- Jess, szeretlek! - hajolt közel hozzám Zayn. - Mindennél jobban szeretlek téged és a babát..- tette a hasamra  a kezét.
- Zayn..Inkább induljuk! - sóhajtottam, majd elfordítottam a fejemet és elgondolkoztam. "Ha most közel engedem magamhoz akkor megint eldob, mint egy rongyot?!" ...






4 megjegyzés:

  1. atya úr isten :D mennyire de mennyire jó rész lett *-* nagyon tetszett :) kövi részt gyorsan

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Holnap remélhetőleg fent lesz.c:♥

      Törlés
  2. nagyon jó :D kérlek folytasd nagyon jó :D

    VálaszTörlés
  3. Koviiiiiit gyorsan:-):-):-)

    VálaszTörlés