2013. július 1., hétfő

II.évad 3.Rész

Drága olvasóim, itt a II.évad 3.-ik része! Tudom, hogy mára 2 részt ígértem, de sajnos nagyon zsúfolt napom van így lehet, hogy csak holnap kapjátok meg a ráadást..! Bocsánat..! De ez a rész erő teljes lesz..! Bocsánat még egyszer..!♥



1 óra múlva megérkeztünk egy gyönyörű szép házhoz. "Hát Jess, mutatkozzunk be Zayn családjának!" - gondoltam magamba, majd maga biztosan elindultam az ajtó felé Zaynnel a nyomomba.
Mikor oda értem a hatalmas gesztenye barna bejárati ajtóhoz megálltam, gondoltam csengetek, épp nyúltam az említett tárgy felé, de a barátom megragadta a kezemet és berontott a házba.
- Anya, apa, Waliyha, Safaa megjöttünk! - üvöltött Zayn, én erre csak furcsán néztem majd elnevettem magamat.
- Jess, szia! Trisha vagyok Zayn anyukája, nagyon örülök, hogy végre megismerkedhetünk! Tegezüdjünk! - ölelt át az "anyosóm" - jó is lenne.
- Szia, úgy látom engem már valamennyire ismersz, szóval nem is kell annyira bemutatkoznom! - nevettem, mire Trisha is elmosolyodott, majd oda ment a fiához.
- Szia Jess, Yaser vagyok Zayn apukája, örülök a tálákozásunknak! Tegeződjünk mi is..! - nevetett az "aposóm".- jó is lenne.
- Szia Jess, Waliyha vagyok! Örülök, hogy végre találkozhatunk, Zayn már nagyon sokat mesélt rólad..! - ölelt meg Zayn testvére.
- Szia! Safaa vagyok, Zayn nagyon sokat mesélt nekem is rólad, és úgy látóm igazat mondott! - ölelt meg Safaa.
- Huh, szóval akkor már Zayn mindent elmondott rólam...!- nevettem. - Remélem igazat mondtál! - mentem oda az illetőhöz és megöleltem.
- Hát, hogy is mondjam, igen igazat! - nevetett a barátom, majd szorosan át ölelt ő is.
- Nem vagytok éhesek? - kérdezte egy mosoly kíséretébe Trisha.
- Nem rég ettünk anyu, nem köszi! - felelt helyettem is Zayn.
- Oké, de ajánlóm, hogy a vacsoránál mindent megenni!
- Igenis! - mondtuk egyszerre Zaynnel, majd elnevettük magunkat.- Mi most felmegyünk és kipakolunk, ha végeztünk majd lejövünk..!
Zayn felvezetett az egyik szobába, ami már be volt rendezve, a falai kávé szinüek voltak a plafonon pedig egy gyönyörű csillár lógott.
- Wáu, ilyen szobát sem gyakran látók! - nevettem, Zayn pedig csak megölelt és elkezdtünk pakolni.
Viszonylag hamar végeztünk, én leültem az egyik székre, és elgondolkoztam...
- Drágám, min gondolkozol ennyire? - kérdezte Zayn, én felnéztem rá. és próbáltam vissza tartani a könnyeimet.


- A baleseten..- nyögtem ki.
- Jaj, édesem, ne kérlek, ne sírj ez miatt! - jött oda Zayn és hátulról megölelt, majd adott egy puszit a fejem búbjára.
- Szeretlek! - suttogtam, majd megfogtam a kezeit és a mellkasának dőltem.
- Gyere, menjünk le apáékhoz! - mondta, majd megragadta a csuklómat és lementünk a családhoz.
- Zayn, már megmutattad Jessinek a várost? - kérdezte Yaser.
- Még nem, majd holnap délelőtt! - mosolygott a barátom.
- Jess, a lányok kint vannak az udvaron, ha akarsz össze ismerkedhetsz velük még jobban..! - mosolygott Trisha.
- Itt se vagyok..! - nevettem és hamar kint termettem az udvaron.
- Szia Jess! - futott oda hozzám a vizes(?) Safaa.
- Szia, hát veled meg mi történt? - kérdeztem, vissza fojtott nevetéssel.
- Waliyha bosszúja! - lépett oda a sáros(?) Waliyha.
- Hova keveredtem? - kérdeztem a könnyeimmel küszködve.
- Állatkertbe! - válaszoltak mindketten majd megöleltek, így egyszerre vizes és sáros is lettem.
- Rá jöttem..! - nevettem.
- Nincs kedved divat bemutatózni? - kérdezte Safaa.- Waliyhával minden héten szokunk olyat csinálni, hogy felvesszük a ruhánkat és hülye arcokkal divat bemutatót tartunk..!
- Mire vártok, van annyi ruhám mint a csuda, gyertek! - mosolyogtam a lányokra.
*
- Hölgyeim és hölgyeim, a fehér szőnyegen Jessi Hiltson! - "jelentett" be Waliyha.
Én oda mentem a lányok elé, és a nevetésemet vissza tartva próbáltam divat bemutatózni, ám egyszer csak egy vakú villanást láttam.
















- Zayn, ezt mégis, hogy képzelted? - nevettem. - Töröld ki!
- Mért tök jó lett..! Nézd! - mutatta felém a rettenetes képet, én csak a "falba vertem" a fejemet, majd megcsókoltam a barátomat.- Húgicáim, elrabolnám Jesst egy kicsit, mindjárt visszahozom! - nevetett Zayn.
- Oké, de siess! - mondta Safaa.
Zayn bevitt a szobánkba, és leültetett az egyik fotelba.
- Drágám, mi lenne ha összeköltöznénk? - kérdezte Zayn én pedig lesokkoltam.
- Mi ketten egy házba? - kérdeztem az "értelmes" kérdést.
- Igen..
- Oké! - mondtam, majd megcsókoltam Zayn. - De miből fogjuk kifizetni? - kérdeztem mosolyogva..
- Drágám, sztár vagyok..! Szeretlek! - ölelt át Zayn, és megpörgetett a levegőbe.
- Én is..! Én fogyatékos manóm..! - nevettem mire Zayn bele markolt a fenekembe..

Komit hagyhattok:D♥

2 megjegyzés:

  1. wíííííííííííí Imádtam :D nagyon jó lett ;) kövit gyorsan :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen:3! Ha ez a blogom tetszik akkor a másikba is benézhetsz-> http://1ddanceashley.blogspot.hu/

      Törlés