2013. július 7., vasárnap

II.évad 6.Rész {+18}



Sziasztok..! Meghoztam a 6. részt, a II. évadnak..(de jó)! - nevetős arc. - Egy kis ízelítő: Jess találkozik Doniyával, Zayn nővérével. Waliyha elbeszélget a bátyjával Charlieról, Zaynnek és Jessnek lesz egy kis össze veszése, így Jessica elmegy sétálni a közeli parkba, és ott meglátja Charliet, egy nem túl jó ismerősével, a vége pedig legyen meglepetés.  Jó olvasást! xx Vivi.
*
- Jess, megjött Doniyha! - futott be a szobánkba Safaa, majd megragadta a kezemet és a nővére elé vezetett.
- Szia! Doniya vagyok! - ölelt át és adott egy-egy puszit.
- Szia, örülök, hogy megismerkedhetünk, én Jess vagyok! - mosolyogtam kajlán.
- Nővérkém! - jött le Zaynie is, és megölelte a testvérét.
- Öcsikém! - nevetett Doniya is és szorosan megölelte a barátomat. - De jó újra látni! - mosolygott a szoros ölelés mellett.
- Öhm, lehet nem a legjobbkor, de Zayn beszélhetnénk? - zavarta meg a"testvéri" pillanatot Waliyha.
- Végre, gyere! - ragadta meg a csuklóját Zayn, majd felmentek a szobába. Biztos voltam benne, hogy Charlieról fognak beszélni, nagyon kíváncsi voltam a részletekre, de sajnos én nem mehettem..- csodálkozó fej, egy röhögő arc mellett.
Zayn szemszöge*
- Mondjad húgi! - utasítottam a testvéremet.
- Figyelj, tudom, hogy Charlieval rosszba vagytok, de én szeretem , és ő is engem! Hidd el azóta megváltózott, nem fektet minden nap más lányt az ágyba és nem verekedik! Zayn had legyek boldog! - folyt végig egy könny csepp Waliyha arcán.
- Akkor mért nézett Jessre úgy, mint anno Ő rá.! - emeltem fel a hangomat.
- Zayn, Perrie egy ribanc, és nem csodálkozom, hogy megcsalt Charlieval...Lehet te nem basztad meg annyiszor, mint Ő..
- Most ezzel mire akarsz célozni? - kérdeztem dühösen.
- Arra, hogy lehet Jess is lesz olyan hülye, ha nem bánsz vele ÚGY! - emelte ki az "ÚGY"szót és ezalatt arra célzott a testvérem, hogy talán többet kellene az ágyba lennem Jessivel.
- Te hülye vagy..!  Rudod mit legyél boldog Charlieval, és én nem szólok bele a kapcsolatotokba, de ha megcsal akkor ne sírj! - rontottam ki a szobából. Nem értem, Waliyha, hogy lehet ilyen hülye! Elkezdett a sexről beszélni, és közbe ő azt se tudja szinte, hogy mi az!
Mikor belépem a szobánkba Jess egyből letámadott.
- Na? Waliyha, végez Charlieval? - kérdezte reménykedve.
- Mért érdekel téged?! Semmi közöd hozzá, minek kell mindenbe bele ütni az orrodat?! Egyszer megtennéd, hogy kussba maradsz, és nem kíváncsiskodsz? - akadtam ki, ok nélkül a barátnőmre. Jess nem is válaszolt kirohant a szobából, majd a házból is. "Hogy lehetek ekkora balfasz?!" - gondoltam magamba, majd a párnába temettem a fejemet. Jobbnak láttam, ha még maradunk pár napot, Jess hozott 3 hétre elég ruhát és hát én is, ebbe az időszakba jobb ha ott maradunk..Anyáék nagyon örültek a hírnek. Tanakodni kezdtem a szobámba, hogy hol lehet Jess? Közbe persze zokogtam. "Ha miattam valami baja esik akkor azt nem fogom magamnak megbocsájtani!" Elindultam Bradford belvárosába, az ösztöneim az súgták, hogy arra ment. 
Jess szemszöge*
Zayn nagyon szemét módon letámadott azzal az indokkal, hogy "kíváncsiskodtam" pedig én csak aggódtam Waliyháért. Mikor a fejemhez vágta a szavakat elkezdtem sírni, majd kirohantam a házból és elindultam a belvárosba. Csak sétáltam, nem volt nagy nyüzsgés, de azért viszonylag sokan voltak az utcákon. Mikor meguntam azt, hogy állandóan nyálas dumákat hallok, bementem egy parkba, majd leültem a padra. A gondolataimba temetkeztem, mikor vihogást hallottam.
- Charlie...! - hallottam meg az a bizonyos és ismert hangot, Perriét.
- Perrie, nem lehetek sokáig, gyere már! - jöttek egyre közelebb ahhoz a padhoz amelyiken én ültem. "Jézusom, ezek ketten viszonyt folytatnak Waliyha háta mögött!" - dermedtem le. Mikor újra "visszatértem" a jelenbe egyből felálltam és oda mentem a kis párocskához.
- Na gratulálok! - tapsoltam.
- Jess! - dermedtek le egyszerre.
- Igen, hogy ti milyen szemetek vagytok! Undorító emberek vagytok! - vágtam a fejükhöz és elkezdtem a Malik család háza felé rohanni.
- Áu..! - ütköztem bele abba  személybe akire a legjobban szükségem volt.
- Zayn, Zayn...Charlie és P...Perrie a parkba voltak és smároltak..meg...minden! - temetkeztem Zayn karjaiba.
- Nem hiszem el, ezt most megmondod a húgomnak..! - szorította meg a kezemet és elkezdett rángatni.
- Zayn, ez fáj...! 
- Nem érdekel..! - üvöltött rám, én elkezdtem sírni, Zayn ezzel nem törődve rángatott tovább.
Mikor megérkeztünk a házukhoz Zayn berontott és szépen felrángatott az emeletre, majd Waliyha elé állítót. Én a lánynak elmondtam mindent...MINDENT! Ő hitt nekem, és megköszönte, hogy ezt elmondtam, Waliyha megkérte, hogy menjünk ki, mivel felhívta Charliet."Remélem az utolsó telefonálásuk lesz.."
- Jess...- ölelt volna át Zayn.
- Hagyj! - kiabáltam rá.
- Nem tudom mi ütött belém, ne haragudj! - kezdte el a nyakamat csókolgatni.
- Így, hogy is haragudhatnék rád? - kérdeztem mosolyogva. - Egyet mondok, ma este csak az én parancsaimat fogod követni! - vágtam ezúttal én perverz fejet. 
- Oh, igenis! - harapott bele a nyakamba Zaynie.
Én lefektettem az ágyra és levettem a pólóját. Elkezdtem a nyakát kényeztetni apró csókokkal, Zaynnek a száját apró nyögések hagyták el, majd mikor meguntam a nyakát tovább mentem a kocka hasát végig simítottam, s közbe kiszívtam a nyakát. Amikor megláttam, hogy alul valami igen csak dudorodik Zaynnek elmosolyodtam és elkezdtem a férfiasságát simogatni, a barátomnak ekkor egy férfias nyögés hagyta el a száját. Mikor meguntam, hogy a nadrágja és a bokszerja rajta van lehúztam mindkét ruha neműt, és elkezdtem Zaynt a kezemmel kényeztetni, a barátom egyre nagyobbakat nyögött, viszont mikor abba hagytam a játékomat felnézett, én egy mosolyt varázsoltam az arcomra és a számmal kezdtem egy kínozni. Zayn férfiasan nyögött és közbe igen csak élvezte amit csinálók...
- J..Jess....én..mindjárt...- a mondat végére sem ért és a számba élvezett. 
- Te jössz! - mondtam, ő egy féloldalas mosolyt varázsolt az arcára és szó szerint letépte a felsőmet, majd a melltartómat is és elkezdte szívni illetve maszirozni a melleimet. Én aprókat nyögdécseltem, Zayn egy büszke mosolyt varázsolt az arcára, majd levette a nadrágomat, a bugyimmal együtt és egyből elkezdett ujjazni. Először fájt, majd ezt az érzést felváltotta a gyönyör.
- A-a, még nem fogsz elmenni! - mosolygott Zayn.
- Szeméééét! - nyújtottam meg az "é" betűt, Zaynie elmosolyodott és "keményen" elkezdett nyalni, egyszer csak éreztem a feszítő érzést a gyomromba, a barátomat csak nyögésekkel tudtam figyelmeztetni, hogy közel  vagyok a csúcshoz, mikor elélveztem Zayn  felém mászott. Először a férfiassága hegyével kezdett el izgatni, majd teljesen belém hatolt. Ütemesen kezdett el mozogni, én nekem nyögések hagyták el a számat, úgy ahogy Zayninek is. A barátom egyszer csak felállt úgy gondolta, hogy egy neki kényelmes pózt vállt.
- Héhé, én parancsolók..! Feküdj le! - mosolyogtam büszkén.
Zayn teljesített a kérésemet, mikor elhelyezkedett elkezdtem lovagolni. Zayn száját egy elég nagy férfias nyögés hagyta el, még én maradtam az apró nyögéseknél. Egyszer csak éreztem, hogy elfogok menni.
- Z....Zayn..el..- próbáltam kinyögni, de közbe elélveztem, s utána hamarosan Zayn is követett.
- Ez volt életem legjobb békítő..- szakítottam félbe a lihegő Zaynt.
- Nekem is! - mosolyodtam el, és egy csókkal zártam a mondatómat.
- Ugye nem haragszol? Kérlek értsd meg, hogy aggódtam a húgomért! - ölelt meg Zayn.
- Én is ilyen vagyok ha Loráról van szó..! Szeretlek! - öleltem meg, viszont ő az ölelésből egy kellemes pózt csinált és folytatta azt amit nem régibe elkezdtünk.
- Még nincs ám vége! - kacsintott.

Remélem tetszett ez a rész:)! xx Vivi.

1 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Jujjj imádom a blogodat!*-* Nemrég találtam meg és egyszerűen szuper.:) Imádom!:D
    Am nekem is van egy blogom amiben Zayn az egyik főszereplő. Még az eléjén járok nagyon, de ha gondolod nézd meg!:) http://lorenandjennalife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés