2013. július 2., kedd

II.évad 4.Rész {+18} van benne.

Sziasztok! Itt a II.évad 4.része. Remélem meg lesztek vele elégedve! Mint láthatjátok design váltás volt a blogon, remélem tetszik! Hát akkor jó olvasást!♥


"Nagyon örültem, hogy Zayn össze akar velem költözni egy saját házba, bár annak nem örültem, hogy mindent ő akar fizetni, de végülis a berendezési tárgyakra marad nekem is pénzem.." - gondoltam magamba, mi közben nagy ölelkezésbe voltunk Zaynnel. Gondolataimból egy kopogás ébresztett fel.
- Jess, Zayn kész a vacsi! - szólt be Waliyha. Zayn megfogta a kezemet és lementünk az étkezőbe.
Trisha valami isteni szakács, a sült csirkéje nagyon finom volt, és a többi ételre sem lehetett panaszunk.
- Meg vagytok elégedve a vacsorával? - kérdezte mosolyogva Zayn anyukája.
- Igen, a sült csirkéd isteni anya! - nevetett Zayn. - Mondjuk a te főzted mindig is isteni volt!
- Oh, köszönöm ezt a sok "isteni" szót fiam! - nevetett Trisha.
- Be kell valljam ilyen finomat még nem ettem, gyakran elfogunk hozzátok jönni! - nevettem.
- Oh, köszönöm és akkor jöttök amikor csak akartok! - mosolygott kedvesen Trisha.
*
- Segítsek mosogatni? - kérdeztem mikor a desszerttel is végeztünk.
- Köszönöm Jess, nem kell Safaa majd segít! - nézett az említett felé.
- Mi most felmegyünk a szobába, majd holnap találkozunk! Jó éjt! - mondta Zayn, majd megragadta a csuklómat és felmentünk az emeletre.
- Zayn, te miben sántikálsz? - kérdeztem  a barátomtól.
- Van egy jó el foglaltság..! - mosolygott Zaynie.
- Jaj, én nekem először fel kell hívnom anyát, mert tudod esküvője lesz Markkal, és még Ellát, Annát és Torit is fel akarom hívni! - nevettem.

- Oké, de siess! - kaptam az utasítást Zayntől. Hamar felhívtam az említett személyeket, hála isten minden rendben volt, kivéve Ellánál mivel nem vette fel a telefont, végül is Annától megtudtam, hogy a tesójánál ott van Niall szóval szerintem el voltak foglalva....Mikor letettem a telefont Zayn egyből letámadott.
- Várj csak nagy fiú! - azzal bementem a fürdőbe és felvettem a csipke csodámat.
- Wáu! Most még jobban megkívántalak! - mondta Zayn, mikor kiléptem a fürdőből.
Én csak elmosolyodtam, majd egymásnak támadtunk. Zayn lefeküdt az ágyra én pedig ráültem, hamar megszabadítottam a pólójától, majd apró puszikkal leptem el a felső testét, Zaynnek a száját apró nyögések hagyták el, én elmosolyodtam majd tovább "kínoztam". Mikor befejeztem a "játékomat" az övét kezdtem el kikapcsolni, abba viszont neki is kellett segítenie, mivel én csak szerencsétlenkedtem vele. Zaynt a bokszerjén keresztül kezdtem el izgatni, ő neki a száját erre egy férfias morgás hagyta el, majd tovább élvezte amit csinálok. Mikor már meguntam, hogy ott van a ruha nemű a kezem és a férfiassága közt hamar megszabadítottam tőle, majd tovább izgattam a kezemmel és a számmal.
- Jess, én..én...mindjárt..- nyögte ki nagy nehezen Zayn én pedig abba hagytam a kínzását, engedtem, hogy ő is hozzám férjen.
Zayn felém mászott és szó szerint letépte rólam a melltartómat és a melleimet kezdte el kényeztetni, masszírozta és néhány helyen ki is szívta, aminek nyoma maradt. Én aprókat nyögtem, majd mikor Zayn leért a bugyimhoz, akkor éreztem, hogy ugyan azt csinálja mint én a ruha neműn keresztül kezdett el izgatni, én csendes nyögések kíséretébe szenvedtem.. Mikor Zayn már megunta ezt akkor leette rólam a csipke csodát és elkezdett nyalni, mikor már a  csúcson voltam Zayn abba hagyta a játékát és belém hatolt. Elkezdett egyenletesen mozogni, majd egyre gyorsabban, mikor a csúcson voltam bele karmoltam Zayn hátába, akkor már ő se bírta tovább és belém élvezett. Lihegve feküdtünk egymás mellett, én Zaynre néztem és elmosolyodtam, majd fel tettem neki egy kérdést.
- Ugye a családod nem hallotta, hogy épp mit csinálunk?
- Nem..! Hang szigeteltek a falak! - kacsintott rám a barátom. Az nap este egy hatalmas mosollyal aludtam el.....
Másnap reggel arra keltem, hogy Zayn igen csak engem néz.
- Jó reggelt Szívem! - köszöntött egy csókkal amit én is viszonoztam.
- Neked is, hány óra? - kérdeztem egy ásítás közepette.
- 9. Öltözzünk fel, és reggeli után megmutatóm a várost! - mosolygott Zaynie.
- Oké! - mosolyogtam, majd a takarót magamra csavartam és a szekrény elé álltam.
Hamar megtaláltam az ideális ruhát, majd bementem a fürdőbe és ott elvégeztem a reggeli teendőimet.
 
- Azta drágám, gyönyörű vagy..! - nézett rajtam végig Zayn. - És nem túlzok! - mondta mosolyogva.
- Szeretlek! - mosolyogtam.
Lementünk reggelizni, már mindenki ébren volt, Trisha palacsintát csinált reggelire ami isteni volt.
Hamar befaltunk mindent, majd Waliyha megszólalt.
- Jess, holnap jön Doniya, ugye még itt lesztek?
- Persze! - mosolyogtam.
- Na, akkor mi elmegyünk, megmutatóm Jessnek a várost, sziasztok! - mondta Zayn majd kimentünk az ajtón, és egy nem kívántatós személlyel találkoztunk, vagyis Zaynnek biztos, hogy nem az.


1 megjegyzés: