2013. július 13., szombat

II.évad 7.Rész

Sziasztok drága olvasóim!
Kissé késve, de meghoztam a II.évad 7. részét..
Tudom nem lett hosszú, de sajnos nem érzem jól magam..
És a késésért is bocsánat, de nem volt ihletem és időm se!
Na hát akkor,  jó olvasást! 

/*/
- Safaa..! Nem tudod hol van Zayn?! - kérdeztem aggódva a lánytól.
- Nem..! Nincs az udvaron? Gyere, nézzük meg! - ragadta meg a csuklómat Safaa.
Mikor kiértünk az udvarra elkezdtük a barátomat keresni, Safaa ment a kertbe én pedig előre.
- Zayn..Zayn....! - szólongattam az illetőt, de nem jött válasz. "Hol a francba lehet?!" - gondoltam magamba. Egyszer csak beleütköztem valakibe.
- Oh, bocsi Yaser! - mondtam Zayn apukájának.
- Semmi baj..! Kit kerestek ennyire Safaaval? - tért a lényegre.
- Zaynt, nem tudod hol van? - ültem le a padra szomorúan.
- Reggel el ment valahová, de nem szomorkodj, szerintem nem sokára jön! Na, de gyere menjünk be mindjárt esni fog az eső..
- Szólok Safaanak! - mondtam és elindultam hátra felé, a lány épp a hinta székbe ült és sírt..Én nagyon megijedtem, hamar oda futottam hozzá és egyből kérdőre vontam.
- Safaa! Mi baj van?! Bántott valaki, vagy mi..?! - öleltem át.
- Nem..! - ölelt át Ő is szorosan. - Csak olyan jó, hogy itt vagyok, és olyan rossz, hogy nem sokára elmentek..
- Jaj, sokszor megfogunk titeket látogatni! Majd ti is jöttök anyukám és Mark eskűvöjére és majd megbeszélünk pár csajos napot..!
- De őszbe turnézni mennek a fiúk és te is velük! - ölelt meg még jobban a lány.
- Jaj, ne sírj! Megígérem, hogy sokat fogunk találkozni..! Na, de gyere, mindjárt esik! - néztem fel az égre, amit már szürke felhők boritottak. Safaa-nak megfogtam a kezét és bementünk.
- Lányok! Kértek kakaót? - mosolygott kedvesen Trisha, mi csak bólogattunk, majd bementünk  a nappaliba. Safaa elkezdett valamit keresni, már épp nyitottam volna a számat, de Ő megelőzött.
- Mit nézzünk?! - emelte fel a távirányítót.
- Öhm, nem tudom! Nyomkodd végig az összes adót!  - nevettem, Safaa úgy tett ahogy mondtam...ISMÉTLÉS...BAROMSÁG..ISMÉTLÉS..Viszont az egyik adóba Zaynről (!) beszéltek.
' A híres One Direction énekesét Zayn Malikot lekapták ma Perrie Edwards-al..! Mikor a 2 énekes meglátta a fotóst egyből beültek az autóba és elhajtottak.." - mondta a műsor vezető, én itt ledermedten..

"Zayn már megint megcsal?!" - gondoltam magamba, majd felfutottam a szobába. Kifakadtam elkezdtem zokogni..."Mért teszi ezt velem?!" sírtam.
- Jess, nyugi! - jött be Waliyha és átölelt szorosan.
- De mért csinálja már harmadszorra meg?! - zokogtam.
- Harmadszorra?! - emelte fel a hangját Trisha aki szintén vigasztalni jött.
- Ühüm..
- A fiam, hogy tehette ez veled?! - ölelt meg Trisha,
- Anya, Jess honnan tudná? - szólt közbe Waliyha.
- Pssz. Ha haza ér Zayn Yaser majd elintézi...! - vigasztalt Zayn anyukája.
- Nem..nem kell! Sajnálom, de én..én..
- Pssz. Sírd ki magad, és próbálj lenyugodni!
*
Mikor már több könny nem jött a szememből felálltam, egyszer csak nagy  kiabálást hallottam.
"Biztos megjött meg Zayn." Én bepakoltam mindent a bőröndömbe, majd megmosakodtam és felöltöztem egy másik ruhába, pityeregve eldöntöttem, hogy haza megyek és szakítok Zaynnel.
Csendesen lementem az emeletről, Zayn háttal állt nekem, el volt ázva és éreztem rajta a pia szagot, "na de jó akkor tuti lefeküdt Perrievel..!" - sóhajtottam.
- De apu neked ehhez semmi közöd, majd Jessel megbeszélem! - kiabált Zayn.
- Velem te semmit se beszélsz meg..! - kiabáltam. - Végeztem veled Zayn, örökre..! Trisha, Yaser, Waliyha, Safaa köszönöm a vendég látást és bocsánat, de én haza megyek! - adtam az említett személyeknek egy-egy puszit, majd Zayn szemébe néztem.
- Azt mond meg, hogy mért..! - sóhajtottam és megint elkezdtem sírni.
- Nem tudom..! - suttogta lehajtott fejjel.
- Értem..- bólogattam. -  Hát akkor én megyek sziasztok! - mondtam, majd kimentem. Bepakoltam az autóba, és rátapostam a gáz pedálra..








6 megjegyzés:

  1. Naggyon jóóó! ♥ #kövithamar ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Ha jobban leszek akkor hozom is:)♥

      Törlés
  2. jó lett... nagyon jó lett,mint mindig :D Imádtam♥ kövi részt gyorsan

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:)♥ Ha jobban leszek holnap fent is lesz:3!

      Törlés
  3. juj nagyon jó lett imádtam!!!:) hamar köviiit!:) ja és jobbulást:) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és köszönöm♥ Ha jobban leszek holnap fent is lesz:3!

      Törlés