2013. június 15., szombat

47. Rész ♥



Sziasztok! Itt a 47.-ik rész! Jó olvasást!♥

Reggel hatalmas csörömpölésre keltem. *Mi a franc ez?!*- gondoltam magamba. - Hamar kipattantam az ágyból, és lementem a nappaliba, ahol Louis és Harry kergetőztek.(?)
- Srácok, ti mit csináltok? - kérdeztem azzal a *Ti meg mi a jó istent csináltok* fejjel.
- Harry elvette a répámat! - mondta "szomorúan" Lou.
- Akkor..hozz egy másikat?
- De nincs több! És Göndörke úgysem szereti a répát!
- Harry! - néztem az említett személyre, aki oda ment Tommohoz, és vissza adta neki a répát.
Én elkezdtem nevetni, majd felmentem a szobámba és kerestem egy viszonylag tűrhető ruhát. Ami egy pink rövid nadrág, egy fekete ujjatlan, és az egyik kedvenc cipőmből állt.
Pont AZ; D
S, a hajamat felkötöttem. Na meg azért egy halvány sminket is raktam fel magamra.
Oda léptem az ágyhoz, Zayn még nagyban aludt, gondoltam nem zavarom, így egy gyengéd csók kíséretébe kimentem a szobából.
- Pssz. Jess! - fogta be valaki a számat.
- Niall, hát te?!
- Épp bujkálók..Liam elől!
- Aha. Hát jó bujkálást! - mondtam és lementem a földszintre. Komolyan ma mindenki meg van kergülve. - gondoltam magamba.
Szinte halálra untam magamat, s ekkor jött az ötlet, hogy felhívom Torit.
- Sziiiia! - üvöltött a telefonba, az én drága barátnőm.
- Még nem vagyok süket! - nevettem.
- Opsz, bocsi!
- Ugyan. - nevettem. - Arra gondoltam, mi lenne ha elmennénk moziba?
- Jó! - síkitott Tori.
- Most már süket vagyok! - nevettem.
- Opsz..bocsi megint!
- Ugyan! Semmi baj! - nevettem.
- Akkor megyek is érted! Szia! - mondtam, és kinyomtam a telefont.
Hamar megkerestem a táskámat és elindultam Toriékhoz.
Mikor oda értem hozzájuk csöngettem, elég sokára, de végül valaki kinyitotta az ajtót.
- Szia Jess! - üdvözölt Tia.
- Jó napot Mrs.Morgen!
- Anyu! Szia, mi megyünk Jessel moziba! - ugrott(?) le az emeletről Tori.
- Jó drágám, vigyázzatok magatokra! - mondta a barátnőm anyukája.
Torival elindultunk, útközben sokat beszélgettünk, persze "normális" dolgokról.
Mikor a mozihoz értünk választottunk egy filmet, majd megvettük a jegyeket és bementünk a terembe.
*
*Tori szemszöge*
Azt hiszem jó filmet választottunk Jessel, sokat nevettünk rajta az biztos.
Mikor vége lett kicsit szomorúak lettünk, egyrészt viszont örültünk is mert aki mögöttünk ült. - valami pasas. - az állandóan rágcsálta a kukoricát és csámcsogott.
- Jess, én elmegyek a mosdóba! - szóltam a barátnőmnek, aki épp az újságokat nézegette.
Mikor az ajtóhoz értem valaki kiabált.
- Hé, kérlek segíts! - szólt egy barna hajú, barna szemű fiú, aki mit ne mondjak nem nézett ki rosszul.

- Kérlek segíts! Ne haragudj, de nem tudnád ezt a két dobozt oda hozni a pulthoz? - kérdezte egy mosoly kíséretébe.
- De, öhm persze oda viszem! - mosolyogtam vissza, s közben csak kicsit beszéltem zavartan.
A fiú oda adta a két dobozt és elvittük a büféhez.
- Köszönöm! Amúgy Matt vagyok! - mosolygott.
- Én pedig Victoria, de szólíts csak Torinak!
- Tori! - mosolygott. - Igazán szép neved van! Nincs kedved meginni egy kávét? - kérdezte Matt.
- De, de van! Csak írok egy üzenetet a barátnőmnek, mert vár!
- Nyugodtan!
Elővettem a telefonomat és hamar elhadartam pár mondatba, hogy mi is történik Jessnek.
- Indulhatunk! - szóltam Mattinek.
*Jess szemszöge*
Már elég sok ideje vártam Torira, mikor kaptam 1 üzenetet.
"Szia Jess! Találkoztam egy fiúval! És hát elhívott kávézni..Szóval menjél nyugodtan haza. xx Tori" 
Én erre csak mosolyogtam, majd elindultam.
- Jess! - kiabálta a nevemet valaki. Hátra néztem és egy hatalmas vigyor terült az arcomra.
- Tracy! - mosolyogtam.
- Szia! - ölelt meg a lány.
- Szia! Hát te?
- Csak sétálgattam. Eljössz hozzánk?
- Persze!
*
- Szerintem ez a kép sokkal jobb! Kiemeli, hogy milyen szép a mosolya!
- Szerintem is, bár azért itt is van smink Ellán!
- Igaz! Jézusom, már fél 4 van?! Én nekem sajnos mennem kell! Szia Tracy! - öleltem meg az illetőt, majd elindultam haza felé.
- Édesem! - csókolt meg Zayn mikor beléptem a házunkba.
- Zayniem! - öleltem szorosan át.
- Hiányoztál!
- Te is!
- Tubicáim készülődjetek, még lekéssük a díj átadót! - szólt közbe Lou.
- Milyen díj átadót? - kérdeztem.
- Csak meghívtak minket, film díj átadó! - mosolygott Niall.
- Oh, értem. Akkor én betelepedek a fürdőbe! - Ki sem mondtam és már az emeleten is  voltam. Befutottam a szobámba, és kerestem egy viszonylag normális ruhát.
Belenéztem a tükörbe, a fehér flitteres ruha és a fekete cipő csak úgy tündökölt.


- Gyönyörű vagy! - szólt Zayn, és közbe apró puszikat nyomott a nyakamra.
- Mehetünk? - kérdeztem mosolyogva.
- Még rá érünk! Beszélhetnénk? - kérdezte komoly arccal.
- Hát azt csináljuk, mond! - mosolyogtam.
- Holnap után elszeretnék menni Bradfordba a családomhoz és azt akarom, hogy te is gyere el velem 1 hétre!
- Ez tök jó ötlet! Rendben megyek! - ugráltam. (?)
- Szeretlek! - ölelt át és egy szenvedélyes csókkal befogta a számat.


Ne haragudjatok, hogy nem hoztam 2 hétig részt, de sajnos nem értem rá! ♥





4 megjegyzés:

  1. jujj de jó lett *-* nagyon nagyon tetszett! :) Kövi részt gyorsan :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:) Előre láthatólag holnap lesz fennt!:))

      Törlés
  2. olyan jóó ez a blog <33
    köviit hamaar


    http://memoriiesss.blogspot.ro/ - olvassatok bele kérlek :D és írjatok egy megjegyzést. :) nekem sokat jelentene <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm!:)♥ Holnap fent lesz!
      És beleolvasok!:)

      Törlés