2013. június 23., vasárnap

50.Rész♥ ~Vége az 1 évadnak.

Sziasztok!
Itt az 50.-ik rész.:3
Alig hiszem el, hogy már itt tartunk. 
Köszönöm, hogy olvassátok a blogomat:)♥


- Drágám! - ölelt meg Zayn. - Lou milyen Ipodot vett Elnek? - kérdezte mosolyogva.
- Hm, egy rózsaszínt amin virágok vannak, El stílusa! - nevettem.
- Arra gondoltam mi lenne ha elmennénk sétálni?
- Oké, de a rajongok nem támadnak le minket? Mármint lesz belőle séta? - kérdeztem, egy érdekes nézés közepette.
- Persze, hogy lesz! A rajongok is megértik, hogy a barátnőmmel szeretnék egy romantikus sétát! - mosolygott Zayn és egyre közelebb jött.
- Hát remélem! - azzal megcsókoltam Zaynt, és azzal az *Én csókoltam előbb* mosolyommal néztem rá.
Zayn hamar felöltözött,  majd megragadta  a kezemet és elindultunk.
- Zayn! - jött oda egy lány - Kérhetnék egy aláírást?
Én arra lettem figyelmes, hogy egyre inkább több lány gyűlik Zayn köré engem pedig lökdösnek. Hogy képzelik ezt? - gondoltam magamba.- Nem tétováztam, arrébb mentem és leültem egy padra.
Kb. fél óra után Zayn oda jött.
- Sajnálom! - suttogta.
- Ugyan, tudtam, hogy ebből nem lesz séta..! - folyt végig az arcomon pár könny csepp.
- Jess, kérlek ne sírj! - ölelt át Zayn.
- Mért ne sírjak..?! Zayn, menj osztogasd tovább az aláírásokat, szia! - abba a pillanatba elrohantam Zayn mellől, és haza fele mentem. Berontottam a házba, azon belül a szobámba és elkezdtem sírni, sírtam szinte már zokogtam. Hogy mért? Azt én se tudom..!
- Mi baj van Jess? - jött be Zsani a szobámba.
- A rajongok! - sírtam.
- Jaj, ne sírj! Tudom én is, hogy milyenek ők, de miattuk sose sírj! - ölelt át a "nővérem".
Egyszer csak valaki kopogott.
- Én megyek! - ölelt át még egyszer Zsani majd kiment és bejött Zayn.
- Szeretlek! - ugrottam a nyakába. - Sajnálom, tudom, hogy egy nyávogós picsa voltam, de szeretlek!
- Szeretlek! És meg volt arra az okod, hogy kiabálj velem!  - suttogta a fülembe Zayn és közbe a fenekemet fogdozta, majd szenvedélyesen megcsókolt.
Én se hagytam magam, ellöktem Zaynt az ágyra, majd rá másztam. Elkezdtem kigombolni az ingét és közbe csókolgattam, ahogy láttam Zayn ezt élvezte, viszont én is jól ismertem már őt, és tudtam, hogy ezt nem fogja tovább hagyni. Fordított a helyzetünkön ő került fölülre, elkezdte a ruhám cipzárját fogdosni majd óvatosan lehúzta, s vele együtt a ruhát is. Végig nézett rajtam, ahogy láttam nem tetszett neki hogy rajtam volt a fehérnemű, de viszont nekem sem tetszett, hogy rajta volt a nadrág így - Már nem tudom hogyan.- levetettük egymásról. Zayn élvezte a látványt, elkezdte a melleimet "fogdozni", én próbáltam halkan nyögni, bár nem tudom, hogy sikerült-e. Mikor már meguntam akkor fordítottam a helyzetünkön és Zayn került alulra, végig simítottam az izmos kocka hasán, ahogy láttam Zaynt ez is felizgatta, hamar fordított (megint) a helyzetünkön, majd várakozás nélkül belém hatolt.
*
Más nap nagy mosollyal ébredtem az arcomon, Zayn már nem volt mellettem, helyette egy üzenet várt rám.
"Jess! El kellett mennünk a stúdióba! Szeretlek! xx Zayn. UI. Jó volt az este;)"
Én erre egy mosolyt varátzsoltam az arcomra és bementem a fürdőbe.
*
- Jess, gyere le! - kiabált Zsani.
- Mond! - üvöltöttem mikor leértem a földszintre.
- Segíts! Fekete vagy kék ruhám legyen? - mondta azzal a *Nem tudok dönteni*- nézéssel.
- Fekete! - kacsintottam.
- Köszönöm! - mosolygott rám kajlán Zsani.
Én hamar felmentem az emeletre ahol halálra rémültem El-től.
- El, hát te? - mosolyogtam.
- Csak elhoztam a cuccaimat, mert itt leszek a héten! - nevetett Eleanor.
- Ja, értem! Unatkozok! - szomorodtam el.
- Gyere menjünk el a fiúkat megnézni! - mosolygott El.
- Oké!
El megragadta a csuklómat és hamar beültünk a kocsiba. Útközben bömböltettük a zenét, páran meg is néztek minket, de hát istenem egyszer élünk, épp egy kereszteződéshez értünk, innen már csak egy nagy csattanásra emlékszem.


Vége az 1 évadnak! ☻ xx.Vivi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése