2013. június 24., hétfő

II.évad 1 Rész ♥ /1.

Sziasztok! Hát itt az 51.-ik rész, és megkezdtük a II.évadot..! Köszönöm a több, mint 6000 oldalmegjelenitést! Jó olvasást!♥ 

El megragadta a csuklómat és hamar beültünk a kocsiba. Útközben bömböltettük a zenét, páran meg is néztek minket, de hát istenem egyszer élünk, épp egy kereszteződéshez értünk, innen már csak egy nagy csattanásra emlékszem.

Zayn szemszöge*
A fiúkkal épp az OWOA-t fejeztük be, mikor csörgött Loui telefonja.
- Hallo? - szólt bele. - Nem, nem az nem lehet, lehetetlen, nem, nem..! - kezdett el sírni Lou.- Nem sokára ott leszünk, viszhall! - azzal Louis lerakta a telefont és a sírásból zokogás lett.
- Lou mi baj van?! - állt fel Liam.
- El és..és..Jess összeütköztek egy másik kocsival..! - Én lesokkoltam, nem bírtam tovább állni leültem és csak bámultam magam elé, majd elkezdtem sírni.
- Nem..az nem..lehet! - mondtam és a kezemet ökölbe szorítottam, nem tudtam felfogni, hogy mi történt.
- Jézusom, Lou melyik kórházba vannak? - kérdezte Niall.
- A Starcbuks mellettibe...! - zokogott Lou.
- Menjünk! - álltam fel és elindultam az autó felé.
- Várj Zayn, had vezessen Liam, te ilyen állapotba nem tudsz! - szólt utánam Harry. Én hagytam, hogy Liam vezessen, igaza volt Hazzának abba az állapotba biztos, hogy nem tudtam volna vezetni.
Hamar oda értünk a kórházba, bementünk egészen a recepcióig, ott megkérdeztük, hogy hol vannak a lányok, a doktor nő hamar megmondta mi pedig egyből felmentünk a 7.-ik emeletig. 
Nem tudtunk mást csinálni vártunk és vártunk, akárhányszor elment előttünk egy orvos vagy egy ápoló mindig kérdeztünk a lányok után, de ők vagy nem válaszoltak vagy nem tudtak semmit.
Én sírva leültem a székre és elgondolkoztam. Mért szeret engem ennyire Jess? Félre értés ne essék én is nagyon szeretem, imádom azt a lányt az életem, de nem értem, hogy szerethet engem? Nem értem, hogy tud egy olyan fiú mellett élni aki turnézik, koncertezik és akit lányok milliói imádnak?.... Hogy lehet Jess ennyire megértő?!. 
- Zayn! - zökkentett ki gondolta menetemből Liam. - Jön az orvos! 
- Doktor úr! Hogy van Eleanor Calder és Jessi Hiltson? - futott oda Lou Mr.Jacksonhoz.
- Hát, Eleanornak eltört az egyik keze, és betört a feje, ő hála isten nem sérült meg annyira. Viszont Jessica már nem úszta meg ennyire könnyen. Eltört az egyik lába, a bordái sem úszták meg sajnos, és a fejét beverte, talán nem lesz emlékezet kiesése, mert szerencsére nem azon a ponton verte be!

- Jézusom..! És belehet hozzájuk menni? - kérdeztem.
- Persze, magukon kívül más hozzá tartozójuk nincs a lányoknak? 
- De van, már értesítettem őket, nem sokára ide érnek! - szólalt meg Niall.
Én oda álltam Jess ajtaja elé, majd benyitottam. Mikor megláttam könny szökött a szemembe, a feje be volt kötve az arca pedig sápadt volt. Leültem melléje, majd megfogtam a kezét.
- Szeretlek! - szorítottam meg a kezét és elkezdtem sírni. Több mint 20 percig szorítottam a kezét egészen addig még valaki nem kopogott.
- Zayn..szia! Leválthatlak kicsit? - zokogott Jess anyukája.
- Szia Cristi, persze! - sírtam, majd vettem egy nagy levegőt és kimentem az ajtón. Láttam, hogy már sokkal többen vannak. Oda mentem Louihoz és rákérdeztem El-re.
- Hogy van El?
- Jól, még alszik, de jól! És Jess?
- Alszik, de ő is elég jól van, már csak az lenne a jó ha felébredne! Úgy szeretem..!
- Én is El-t! És erősek a lányok, pár hét és kifogják heverni..! - csalt egy mosolyt Louis az arcomra.
- Remélem!



Drágáim!♥ Holnap hozom az 51.-ik rész II.részét is! 
Komizzatok légyszíves:3♥

2 megjegyzés:

  1. ATYA ÚR ISTEN annyira jó lett!!! *-* fantasztikus :) akkor remélem lesz holnap új rész :D várom nagyon nagyon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen:3 És igen holnap fent lesz a friss:)♥

      Törlés