2013. június 25., kedd

II.évad 1 Rész♥ /2

Sziasztok! A 1 rész folytatásával jelentkezem..!
Jó olvasást!♥

Tori szemszöge*
Épp Mattel sétáltam a parkba mikor csörgött a telefonom, a kijelzőn Nialler nevét láttam, magamba azt gondoltam vajon mit akarhat, majd észbe kaptam és hamar felvettem.
- Szia Niall, mond!
- Szia..! Tori, figyelj ülj le vagy nem tudom, mert ez a hír szerintem sokkolni fog! - én óvatosan leültem, majd megszólaltam.
- Niall, mondjad, leültem!
- Jess és El, balesetet szenvedtek! - mondta szomorúan  Niall.
- Az nem lehet, kérlek mond azt, hogy nem igaz! Jézusom, és súlyos? - kérdeztem sírva.
- Még nem mondott semmit az orvos..! A Starcbuks melletti kórházba vagyunk, 7.-ik emelet!
- Mindjárt ott leszek! Szia! - azzal kinyomtam a telefont és Matt kezei közé estem.
Sírtam és zokogtam, szegény El és Jess, hogy történhetett ez velük, mért pont velük? - ezek a kérdések és gondolatok ugrándoztak a fejembe.
- Tori, mi baj van? - kérdezte aggódva Matt.
- Jessi, és Eleanor, balesetet szenvedtek!
- Jézusom! És, hogy vannak? - kérdezte még mindig aggódva Matt.
- Még nem mondott semmit sem az orvos, eljössz velem a kórházba? - kérdeztem a szememet törölgetve.
- Persze! Gyere, és kérlek ne sírj, ilyenkor erősnek kell lenni! - ölelt meg a barátom.
Hamar beszálltunk az autóba és elindultunk a kórház felé. Mikor megérkeztünk Jess anyukájával találtuk magunkat szembe.
- Szia Cristi!
- Sziasztok! - sírt Jess, anyukája. - Nem tudtok semmit a lányokról? - kérdezte zokogva.
- Nem, csak azt, hogy balesetet szenvedtek..! Gyere menjünk be! - azzal megfogtam Cristi kezét és bementünk a recepcióhoz, ott kértünk egy kis segítséget, az ápoló csak annyit mondott, hogy  a  lányok "jól" vannak, azt kivéve, hogy a kezük, lábuk eltört. Lifttel felmentünk a 7.-re, mindenki a folyóson volt, Zaynt kivéve, Jess anyukája oda ment a 720-as teremhez, majd benyitott, utána pedig Zayn jött ki.
Ő oda ment Louishoz, kicsit beszélgettek, nem akartam zavarni, ezért csak egy kis idő után mentem oda hozzájuk.
- Sziasztok! - köszöntem nekik. - Hogy vannak a lányok?
- Szia Tori! Hát El elég könnyen megúszta, viszont Jess már nem annyira, Ő is meg van, de neki több sérülése lett! - szólalt meg Lou.
- Jézusom, mért nem én voltam helyettük az autóba? - sóhajtottam.
- Ne mondj ilyet, senkinek sem kellett volna ott lenni..! - nyugtatott meg Zayn.
- És mégis, hogy történt a baleset?
- Azt még én sem tudom..! Zayn, hallod, öhm menjünk oda a rendorőkhöz..hátha tudnak valamit! - szólt Louis.
A fiúk oda mentek a két egyenruháshoz, elkezdtek velük beszélgetni, majd egy 5 perc után visszajöttek.
- Egy barom át hajtott a piroson, és neki ment a lányoknak! - mondta dühösen Zayn. Nem értem, hogy lehet az ilyennek jogosítványa..? Mondjuk ebbe a mai világba!
- Pff, remélem valamit csinálnak vele!
- Hát azt én is! - állt fel Lou, majd az ablakhoz sétált.
Én leültem Zayn mellé és vártunk, egyszer csak kijött Jess anyukája. Oda jött hozzánk és mondta, hogy bemehetünk Jesshez, mert már felébredt. Hagytam Zaynnek, hogy előttem bemenjen.
*
Egy jó 20 perc múlva kijött Zayn. Én felálltam és bementem Jessihez.
Mikor beléptem a fehér kórterembe körülnéztem, majd oda mentem Jesshez.
- Jess! - borultam, óvatosan a nyakába.
- Tori! Psz, ne sírj, viszonylag jól vagyok! - mosolygott a barátnőm.
- Úgy aggódtam érted és Eleanorért!
- Köszönöm! Köszönöm azt, hogy aggódtál és azt, hogy ilyen jó barátnőm vagy!
- Jaj, mért köszönöd? - nevettem. - Tudod, hogy imádlak..!
- Persze, hogy tudom..! - nevetett Jess.
- Mikor mehetsz haza?
- 1 hét múlva! Addig itt kell lennem ezek közt a fehér falak között..!
- Behozom majd a laptopodat! - mosolyogtam.
- Köszönöm!
*
Jessel sokáig elbeszélgettem, majd úgy gondoltam, hogy mást is ide engedek a barátnőm mellé..
Jess szemszöge*
Nagyon jól esett, hogy olyan sokan aggódtak értem..!
Még nem tudom, hogy hogyan történt a baleset, de annak örülök, hogy viszonylag könnyen megúsztuk, hála isten nem estem komába..!
Zaynnie elmondta, hogy El is jól van, na meg, hogy sokan aggódnak értem. Zayn majdnem halálra csókolgatott, anya pedig halálra ölelgetett..ezért szeretem őket annyira, mert ilyen "aggódósak" és ilyen szerető képesek.♥

Remélem tetszett ez a rész! Komit hagyhattok!♥

2 megjegyzés:

  1. Szia, kész a kritikád! http://criticsdesignhelp.blogspot.hu/2013/06/kritika14-waiting-for-new-life.html

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó rész lett!!! *-* kövit gyorsan :)))

    VálaszTörlés