2013. június 1., szombat

46.Rész ♥

Sziasztok! Itt a 46.-ik rész! Jó olvasást! ♥

Hideg volt, nagyon hideg volt. Lehet csak én vagyok ilyen, de ha felkelek reggelente akkor mindig "megfagyok".- Lehet akár 26° is.- A jobb oldalamra néztem, de sehol sem láttam Zaynt. - Vajon hol lehet?!..- Gondoltam. Bár az, hogy Zaynt reggel nem találom magam mellett nem is furcsa, hogy miért?! Azért mert lehet , hogy sokat alszik, de engem akkor sem előz meg a sorban!
Gondoltam, ideje lenne felöltözni. Oda álltam a szekrény elé, és elkezdtem a ruháim között keresgélni. S, végül. - Kb. 10 perc múlva. - megtaláltam amit kerestem. Ezt a ruhát még apukámtól kaptam, a 18.-ik születésnapomra, azóta is jó rám. - Bár igaz, hogy apa nem tudta a méretemet, és várnom kellett 2 évet, hogy belenőjjek.- Betelepedtem a fürdőbe. Raktam fel egy gyenge sminket, a hajamat pedig megfésültem, majd felvettem a ruhámat, ami egy kék/fehér kockás egybe ruha volt, melléje pedig felvettem egy fekete cica nadrágot végül pedig felvettem az egyik balerina cipőt is ami a kezembe jutott.
;)) ♥
 
- Jó reggelt Kicsim! - dugta be a fejét anya az ajtón.
- Neked is! Zayn hol van? - kérdeztem miközben megigazítottam a szoknyámat.
- Nincs itthon, elmentek a stúdióba a fiúkkal.
- Nagyszerű! - mondtam. Persze nem azért, mert nem voltak otthon a fiúk.
- Amúgy csak azért jöttem, mert itt van Tracy. Én elmegyek a boltba, sziasztok! - nyomott egy puszit az arcomra anya.
- Szia! - jött be a szobába Tracy.
- Szia! - mosolyogtam a lányra.
- Milyen volt a nyaralás? - kérdezte, hatalmas mosollyal a száján.
- Jó, nagyon jó!
- Az a lényeg. Képzeld én meg kedden Rómába voltam! - ugrándozott Tracy.
- Tényleg? - mosolyogtam. - Róma az nagyon szép város! És a szüleiddel voltál?
- Igen!
*Miután haza ment Tracy*
Egyedül gubbasztottam a szobámba. Unatkoztam.
- Szia! - nyitott be az ajtón Harry.
- Szia, te nem vagy a stúdióba?
- Nem, csak a többiek és még kb. 3 órát ott lesznek!
- Értem!
- Haragszol rám, Lora miatt?
- Nem, nem haragszom! Mért kéne? Csak megrémített a hír!
- Akkor jó, és először engem is!
- Hát elhiszem!
Még sokat beszélgettem Hazzával, de ezek már nem voltak érdekesek.
*
- Szia Életem! - lépett be az ajtón Zayn és egy szenvedélyes csókkal üdvözölt.
- Szia! - ugrottam a nyakába, és viszonoztam a csókot.
- Figyelj, beszélnem kell veled! - mondta Zayn.
- Mond! - néztem rá "komolyan."
- A következő koncert Madridban lesz..
- És? Örülök neki! - mosolyogtam.
- Hm..az utána következő pedig Barcelonába, Olaszországba és még sok helyen. Inkább lerövidittem Turnénk lesz!- Én ennél a mondatnál le sokkoltam. Turné? Vagyis akkor, nem látom Zaynt fél évig?
- Turné?  Azta, hát ez, öhm..
- Sajnálom!
- Mit?
- Azt, hogy fél évig körbe kell utaznod a világot velem szeptembertől! - mosolygott Zayn.
- Te barom! - ugrottam a nyakába.
- Semmi pénzért sem hagynálak itt! - mosolygott Zaynie (♥)

1 megjegyzés:

  1. Mint midig nagyon jó rész lett! ;) olyan cuki Zayn *-* Kövit gyorsan :D már alig várom :)

    VálaszTörlés