2013. május 31., péntek

45. Rész ♥

Sziasztok! Bocsánat, hogy eddig várnotok kellett, csak hát sokat kellett tanulom, és ihlet sem volt nagyon, de hát itt a "várva várt" rész.!♥


- Jess, jó reggelt! - nyomott egy puszit a számra Zayn.
- Neked is! - ásítottam. - Miért keltünk fel 6-kor? - kérdeztem meglepődve.
- Mivel sajnos vége a nyaralásnak! - "szomorodott" el Zayn.
- Hát őszintén kicsit megkönnyebbülök, hogy elmegyünk innen!
- Elhiszem! - nézett Zayn mélyen a szemembe. Azok a szemek, azok valami ámulatba ejtők, ahogy csillognak..Oké Jess, STOP!
- Megyek pakolni! - mondtam azzal "Utálok pakolni és nem fogok semmire sem jutni" nézéssel.
- Segítek! - mondta Zaynie (♥)
- Köszönöm! - mosolyogtam. - Én hamar felöltözök, te pedig nyugodtam elkezdhetsz pakolni!
- Igenis! - mosolygott Zayn.
Én bementem a fürdőbe, elvégeztem a reggeli teendőket, majd egy repüléshez is kényelmes ruhát kerestem.
s, végül egy fekete cica nadrágot, egy fehér ujjatlant és egy szürke pulóvert vettem fel, és melléje egy párduc mintás sálat.
Mikor kiléptem a fürdőből akkor csak egy "enyhe" röhögő görcsbe kezdtem.
Zayn éppen a melltartómmal játszadozott, vagyis hát....nem tudom mit csinált, egy biztos, hogy teljesen bele volt gabalyodva.
- Z...Z..a...a..y.n.! - nevettem.- T..t..e mit..csinálsz..?
- Inkább segíts! - mondta (szegény) azzal a nyomorúlt fejével.
- Jó, jó! - mondtam, és oda sétáltam Zaynhez, majd leszedtem róla az én drágaságomat, s mikor vissza fordultam Zayn megragadta a pillanatot és egy szenvedélyes csókot kaptam tőle.
Tumblr_m2unsathx91rt97ono1_500_large

- Lekéssük a gépet! - kuncogtam.
- Igaz! Pakoljunk.!
*
Végre megint Londonba voltunk. Nagy csodánkra egy rajongó sem volt a reptéren, milyen jó is volt..!
- Megjöttünk! - üvöltöttem mikor beléptünk a házba.
- Sziasztok! - futott le az emeletről Zsani és a nyakunkba ugrott..- Úgy hiányoztatok!
- Te is! - mosolyogtunk és mi is vissza öleltük.
- Tubicáim, milyen rég láttalak titeket! - jött  oda Harry is.
- Szevasz Hazz! - pacsiztak le Zaynnel.
- Harry!  - néztem rá azzal "Hello" pillantással. Ő is tudta, hogy a Lorennel történtekért, mérges voltam rá, de természetesen egyből egymás nyakába ugrottunk. Majd sorra jöttek a többiek, anya, Mark, Lou(♥), Liam (♥) , Niall (♥) Eleanor, és Danielle, mindenki a nyakunkba ugrott, csak egy probléma volt, hogy "Hol van Lora?"..
- Anya, Loreen?! - kérdeztem aggódva.
- Öhm..Kicsim, fent van a szobába..!
- Oké!  mondtam, és egyből felmentem Loreenhez. Bekopogtam, s egyből benyitottam a szobába, a húgom az ágyon feküdt és sírt (?)
- Baj van?! - futottam oda hozzá és a karjaimba zártam.
- Jessi, Jess, én..én nagyon szeretlek, és tudom, hogy te ki fogsz akadni, de...
- Mondjad! - kezdtem el sírni.
- ...Terhes vagyok..! - fakadt ki Loreen.
- Mi?! 18 évesen?! Loreen..ezt nem hiszem el! - kezdtem el még jobban sírni, majd át futottam az én szobámba.
Nem értem..hogy lehet ilyen felelőtlen?! 18 évesen, hogy lehet terhes?! Nem értem pont Ő?!..Pedig azt hittem, hogy ennél több esze van! -  ezek a mondatok ismételgették egymást  fejembe. Mi van ha valami baja lesz?..
- Drágám, pssz. Nyugodj meg! Harryék sem akarták, de..
- De megtartják! De Zayn, Loreen nem fog róla gondoskodni! Tudom, hogy milyen, még nem áll rá készen!
- Van még 7 hónapja! Ha segítesz neki biztos könnyebb lesz, de ne veszekedj vele!
- Igazad van! De én féltem őt! Mert szeretem!
- Tudom, és ő is tudja, de így csak rosszabb neki! - ölelt át Zayn.
- Megyek beszélek vele!
Mikor a húgom ajtajához értem akkor megálltam, s pár kopogás után beléptem a szobába. Hangokat hallottam a fürdőből. Benéztem az ajtón és Lorát láttam ahogy a tükörbe beszél magához.
- Hogy lehetsz ilyen felelőtlen!..Mért pont te kellesz Harrynek és mért pont téged kellett teherbe ejtenie?!
Igaza van Jessnek, nem vagyok normális! Egy hülye ribanc vagyok..!
- Nem, nem vagy az! - mentem oda hozzá Loreen kicsit meglepődött, majd át ölelt és egy olyat súgott a fülembe, hogy "Sajnálom"..Én erre csak egy puszit nyomtam az arcára és átöleltem.
Loreen Hiltson, egy szőke hajú lány és 18 éves, *most kezdem el őt felkészíteni (amennyire én is tudom)*





2 megjegyzés:

  1. uhh nagyon jó lett :) nagyon izgi Imádom *-* Kövit gyorsan :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm..:)♥ És holnap vagy vasárnap lesz fenn az új rész:)!

      Törlés