2013. május 2., csütörtök

39.Rész♥

Sziasztok! Itt a 39.-ik rész!
Remélem tetszeni fog!♥
Holnap +2 rész!☻

Mikor bekapcsoltam a TV-t akkor majd kiesett a szemem a helyéről, Harry és Loreen volt a TV-be. De nem akár hogy épp lekapták őket ahogy előjátékoznak, a műsor vezető csak ennyit mondott hozzá:
- Hát úgy látszik Harold jól érzi magát Loreennel. Vajon mi történt a vad csókolózás után? Azt mi már nem tudjuk meg, de nekem van egy tippem.
Nem értem Hazzát és a húgomat! Mért pont egy folyóson kellett ezt elkezdeni, ahol hemzsegtek a fotósok?!..
Én nem vártam tovább egy pillanatot sem azonnal a telefonért nyúltam és tárcsáztam Lora számát.

-.Loreen szemszöge.- 

Reggel sajgó fejfájásra keltem, na meg a telefonom üvöltésére. Mikor megláttam a kijelzőn Jessi nevét el sem tudtam képzelni, hogy mit akar.
- Szia! - szóltam a készülékbe.
- Szia! Láttad a Tv-t vagy esetleg az újságot?! - kérdezte gúnyosan Jess.
- Nem! Mért? - kérdeztem furán.
- Hát tudod a Tv-be csak a ti kis előjátékotok van. Vagyis az, hogy vadul csókolóztok.
- Mi?! Jaj, ne! De..de..
- Nincs semmi, de! Most felhívom anyát, ha szegény még nem tud az esetről! - mondta a nővérem dühösen.
- De Jessi, te és Zayn ilyet még nem csináltatok sehol?! - kérdeztem felemelt hanggal.
- Hát ilyet nem! Basszus jó, hogy nem baszott meg Harry a folyóson! 
- Jó! Jess nem akarom ezt hallgatni! Szia! - azzal Jess válaszát meg se várva kinyomtam a Telefont.
Hamar lementem a konyhába ahol anyával találtam magam szembe.
- Jó reggelt! - köszöntem, majd helyet foglaltam az asztalnál.
- Jó reggelt! Láttad az újságot? - kérdezte mérgesen anya.
- Anyu..! Bocsánat! Megígérem nem lesz több ilyen! 
- Bocsánat...! Azzal már nem hozol semmit se helyre!  Reggel itt hemzsegtek a fotósok, a rendőrség szerencsésen elküldte őket! - mondta mérgesen anya.
- Sajnálom..! Több ilyen nem lesz! - mondtam idegesen.
- Remélem! Ja és kezdhetsz takarítani! 
- Jó..- mondtam unottan.

-. Jessi szemszöge . -

Kiakadtam a húgomon. Elmondtam az egész sztorit Zaynnek, ő is velem értett egyet. Igaz Loreen is tini oké..de azért ezt nem kellett volna.
Én ezen nem is törtem tovább a fejemet inkább hozzá bújtam Zaynhez és elkezdtünk vele beszélgetni.
- Nincs kedved bemenni a városba? - kérdezte Zayn.
- De van! - nevettem. - Mehetünk? - kérdeztem mosolyogva.
- Persze! - nevetett Zayn. - Előtte azért egy csókot nem kapok?!..
- Dehogynem! -oda mentem Zaynhez és adtam neki egy szenvedélyes csókot. Ezek után pedig elindultunk.
Útközbe oda jött hozzánk pár rajongó és kért közös képet meg autogramot, mi szívesen adtunk nekik. Egyszer csak oda értünk az Eiffel toronyhoz. Megálltunk előtte és elkezdtük nézni. - xD.- 
- Szeretlek! - mondta Zayn. 
- Én is! - Zayn ajkai egyre inkább közeledtek majd megcsókolt, ott mindenki előtt az Eiffel toronynál, a Szerelem városába, már csak azt hiányoltam, hogy napközbe történt.
De így is eszméletlen érzés volt. IMÁDOM Zaynt.
Zayn mélyen a szemembe nézett majd a fülembe súgta, hogy:
- Életem legjobb csókja volt! - azzal szorosan át ölelt, majd tovább mentünk.
Párizs:
Eiffel toronynál csók(napközbe): Kész  ☻

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése