2013. május 4., szombat

40. Rész♥

Sziasztok itt a 40.-ik rész!
Remélem tetszeni fog!♥
 
 
*
Másnap szép napsütésre keltem, hála isten, nem vagyok oda a hidegért. - Végül is ki van érte  oda?!..- Hamar kitápászkodtam az ágyból, körülnéztem Zayn sehol..Hol a francba van?! - gondolkoztam magamba. Kicsit körülnéztem a lakosztályunkba, de Zayn sehol.
- Hát jó! - mondtam, ezt már hangosan. - Majd csak előkerül..!
Én hamar betelepedtem a fürdőbe és megcsináltam a reggeli teendőimet.
Egyszer csak megláttam egy cetlit a tükör mellett.
" Csinos legyél! (Bár mindig az vagy) Elviszlek a kedvenc helyemre! xx Zayn.,,
Mikor végig olvastam Zayn üzenetét elmosolyodtam, nem tudtam, hogy itt Párizsba van kedvenc helye!..Na, de mindegy, ha azt akarja, hogy csinos legyek az is leszek!
A szekrény előtt álltam, csak egy fehérnemű volt rajtam, volt vagy 5 bőröndi
ruhám, de nem tudtam, hogy melyiket vegyem fel..Végül ennél a szettnél döntöttem, na meg ennél a hajnál és ennél a "sminknél,,.

Szett ;)
 
 Épp a tükörbe ellenőriztem magamat, mikor valaki hátulról át ölelt.
- Szeretlek! - nyomott egy puszit az arcomra Zayn.
- Én is! De egyet mondj meg, hova megyünk?..
- Titok! - mosolygott Zayn azzal a "Úgyse mondom el,, mosolyával.
- Ájh...Akkor menjünk! Kíváncsi vagyok! - nevetettem.
- Hölgyem! - nyújtotta a kezét Zayn, majd elindultunk a lift felé.
Mikor kiértünk a hotel elé hamar beültünk az autóba, és elindultunk afelé a bizonyos hely felé.
Kb. 20 perce kocsikáztunk mikor már nem bírtam tovább, és feltettem a kérdést.
- Ott vagyunk már?!
- Igen! - mosolygott Zayn. Én körbe néztem, és megláttam egy kis tavat mellette pár paddal és egy gyönyörű erdővel.
- Azta..Ez a kedvenc helyed?..- kérdeztem mosolyogva.
- Mától igen! - nevetett Zayn.
- O, értem! - mosolyodtam el. Zayn kinyitott nekem az ajtót, majd leültünk a egyik padra. - Nagyon szép ez a hely! Kíváncsi vagyok naplementébe milyen lehet! Ahogy magamat ismerem akkor szóhoz sem jutnék! - nevettem.
- Hát, majd meglátod! Mivel naplementéig tuti, hogy itt maradunk. - nyomott egy puszit Zayn a számra.
- De jó! - ugrándoztam mint az 5 éves kislányok.
- Gyere! - fogta meg Zayn a kezemet, és elvezetett egy tölgy fa alá. - Tudod Jess..Én megszeretném mutatni, hogy mennyire szeretlek..! - azzal Zayn megcsókolt.
- Zayn..én tudom, hogy te mennyire szeretsz!
- De én azt megszeretném mutatni! - Zayn megint megfogta a kezemet és elvezetett egy hinta ágyig. Én beleültem, Zayn pedig hozott egy gitárt(?) és elkezdett nekem énekelni.
Teljes szívéből énekelt, mondjuk úgy, hogy a találkozásunktól egészen a jelenig...elénekelte mindent, a Riói nyaralást, az első randit..mindent! Én végig sírtam az egészet...hogy lehet egy ilyen..ember mint Zayn az én barátom..?
- Tetszett? - csillant fel Zayn szeme..
- Hogy kérdezhetsz ilyet?! Ez..ez csodálatos volt! - borultam a nyakába.- SZERETLEK! - csókoltam meg Zaynt.
Zaynnel kb. 10 percig csak ölelkeztünk, mikor megszólalt.
- Tudod..van egy ötletem! Naplementekor, majd visszajövünk ide addig pedig menjünk vissza a szállodába.- mosolygott perverz vigyorral az arcán.
- Jó ötlet. - Hamar beültünk a kocsiba és 20 perc múlva megérkeztünk a szállodába.
Felmentünk a szobánkba és vadul elkezdtünk csókolózni. Zayn felemelt és lefektetett az ágyra..hamar megszabadítottuk egymást a ruháinktól..~ Jó perverz gondolatokat!
Lihegve feküdtünk Zaynnel egymás mellett, én ránéztem az órára és ledöbbentem 4 óra volt.
- Már 4 óra van! - nevettem.
- Az igen! - nevetett Zayn.
Zayn bement a fürdőbe, én a ruháimat vettem fel mikor rezgett a telefonom. Egy SMS érkezett.
Sajnállak! Tudod Zayn nagy nőcsábász és még párszor meg fog csalni! Szóval azt ajánlóm, hogy szállj le róla! Vagy ha nem akkor meg fogod érezni mi is az igazi fájdalom! P.
Mi?! Ki írta ezt az üzenetet?! Ki az a P..? És mi az, hogy szálljak le Zaynről?..Vagy mi az, hogy meg fogom érezni mi az igazi fájdalom?..Jézusom.. Ki ez?!
- Baj van? - kérdezte Zayn a fürdőből kilépve.
- Nincs! Csak Tori írt egy üzenetet! - hazudtam.
- Oké! - mosolygott rám Zayn. Én is rámosolyogtam, bár erőtlenül..
*
Még mindig az az üzenet járt a fejembe. Talán egy rajongó aki utál engem?! Vagy ki?!..
Jobbnak láttam ha csak tréfának veszem az egészet! Zaynnel vissza mentünk a tó partra és beleültünk a hinta ágyba. A naplemente gyönyörűségébe gyönyörködtem, mikor Zayn hirtelen megcsókolt, vadul és szenvedélyesen.  És természetesen vissza csókoltam, kb. az egész naplemente alatt faltuk egymást. Sajnos ennek is vége lett, hamar vissza mentünk a hotelba. Mikor kiszálltunk a kocsiból megint rezgett a telefonom.

 

1 megjegyzés: