2013. május 26., vasárnap

44.Rész♥

Sziasztok! Itt a 44.-ik rész! Jó olvasást! ♥

Hamarosan vissza értünk a hotelbe. Zayn bement a fürdőbe én pedig mély gondolkozásba kezdtem.
Perrie lehet az  a híres "P.", hirtelen felbukkan a semmiből, ez nem lehet véletlen! *Nem tudom..nem akarom Perriet megvádolni, de én róla elhiszem, hogy olyan üzeneteket küld!* Ott az Eiffel toronynál ez nem jutott eszembe, de a hotelba már egyre inkább nyomta a lelkemet. Reménykedni tudtam, hogyha Perrie is volt ez a híres zaklató akkor már feladta a kis tervét.
- Hahó, Jess! Min gondolkozol ennyire?! - kérdezte Zayn, aki csak kicsit nézett rám furán.
- Ami azt illeti, lehet, hogy P..Perrie az aki zaklatott engem..
- Mi?! Perrie?! De mért nem mondtad ott az Eiffel toronynál?!..- borult ki Zayn.
- Mert nem is jutott eszembe, hogy Perrie lehetett az..,de most már egyre inkább nyomja a lelkemet!
- Figyelj, Jess! Hogyha többet nem zaklat akkor felejtsük el! De, hogyha mer még 1 üzenetet is küldeni akkor  azonnal szólj nekem! - ölelt át szorosan Zayn.
- Jó! - bújtam szorosabban Zaynhez.
*
Másnap arra ébredtem, hogy Zayn csókolgassa a nyakamat. Én őszintén élveztem, így hagytam, hogy csinálja.
- Jó reggelt! - mondta és egy szenvedélyes csókot kaptam pluszba.
- Neked is! Hány óra? - kérdeztem mosolyogva.
- 10.
- Már ennyi idő? - pattantam ki az ágyból, majd bementem a fürdőbe és felvettem egy rövid farmer nadrágot, egy fehér inggel és egy szürke kardigánnal.
- Huh, de jól néz ki valaki! - nézett rajtam végig Zayn.
- Aha, persze! - kacsintottam, Zayn pedig csak egy puszit nyomott az arcomra és ő is felöltözött.
*
Délután gondoltam felhívom az otthoniakat.
Hamar megkerestem Tori számát és tárcsáztam.
- Jess! Szia! - üvöltött a telefonba az én drága barátnőm.
- Szia, jó, hogy nem süketítettél meg!- nevettem. - Mizu?
- Az, hogy nekem semmi sem jön össze! - szomorodott el Tori.
- Mi baj van?!
- Szakítottunk Adammal, mert talált jobbat! - sóhajtott Tori.
- De szemét! Nyugodj meg Tori, biztos találsz jobbat!
- Igazad van! Na és ott mizu?
- Huh képzeld van egy zaklatom egy bizonyos "P."!
- Biztos csak Zayn miatt zaklat! Nyugi, a te hős lovagod ott van veled mindig! - nevetett Tori.
- Tudom..! - nevettem.
- Jaj, Jess, már annyira hiányzol! Héj, várj azt mondtad, hogy az a zaklató egy bizonyos "P."
- Te is nagyon hiányzol Tori! És igen azt mondtam, és tudom, hogy Perriere gondolsz, tegnap találkoztunk vele "véletlenül" az Eiffel toronynál és bennem is akkor tudatosult, hogy lehet ő a zaklatom..
- És nem mondtál neki semmit?!
- Nem, mert csak itt a hotelba állt össze a kép!
- És Zayn?!
- Ő azt mondta, hogyha még egyszer mer zaklatni akkor szóljak neki, amúgy meg azt mondta, hogyha abba hagyja ezt a baromságot Perrie akkor felejtsük el..
- Igaza van Zaynnek! Hát majd még beszélünk Jess, vigyázz magadra szia!
- Te is! Szia! Puszilok mindenkit!
- Át adom!
Kinyomtam a telefont, Zayn egyből kérdőre vont.
- Na mizu?
- Tori és Adam szakítottak, amúgy semmi..
- Pedig aranyosak voltak együtt!
- Csak az a baj, hogy Adam egy görény, talált egy másik lányt...
- Pff..szánalmas!
*
- Unatkozom!
- Van egy ötletem! - mosolygott perverzül Zayn.
- Majd este! - kacsintottam Zaynre. Egyszer csak rezgett a telefonom.
" O, unatkozol. Sajnállak! Szerintem sejted ki vagyok! A rém álmod!P."
- Jess! Mi a baj?! - futott oda hozzám Zayn, elolvasta az üzenetet és szorosan át ölelt.
- Zayn, én-én ezt nem bírom! - sírtam.
- Ha vissza érünk Londonba akkor bemegyünk a rendőrörsre! Nyugodj meg! Itt vagyok! Pssz..- ölelt át Zayn. Zayn  a kezembe nyomott egy csésze teát. És szorosan magához ölelt.


 - Zayn, én úgy sajnálom! Hogy mit?! Azt, hogy elrontottam a nyaralásunkat, az egész én miattam van, ha nem engem választasz hanem valaki mást akkor most nem lenne ez! Zayn,  vedd észre, hogy én csak bajt hozok ránk..én..
- Jess, ne beszélj baromságokat!Én nekem te kellesz és nem engedlek el! Szeretlek!
- Én is szeretlek Zayn! De..
- Semmi, de! Most szépen befekszel az általad elnevezett pihe-puha ágyikóba és megnyugszol!
- Jó! - mondtam, majd egy mosoly terült az arcomra, hogy mért? Azért mert Zayn mindig ki áll mellettem..
Kb. 20 perc múlva sikerült megnyugodnom és elaludnom.


Tudom, hogy nem lett erő teljes a rész, de remélem azért valamennyire tetszett! xx Vivi♥


1 megjegyzés: