2013. május 13., hétfő

41. Rész♥

Sziasztok! Itt a 41.-ik rész!
Jó olvasást!♥
Megnéztem a telefonomat, és egy üzenet ékezett.
"Nem értesz a szép szóból?!..Szállj le Zaynről! Utolsó figyelmeztetés! P."
Én lesokkolva álltam. Ki lehet ez?! Vajon mit akar?! Mi ez a fenyegetőzős??..És milyen utolsó figyelmeztetés?!...
- Jess, baj van?! - kérdezte Zayn aggódva.
- Nem..nincs semmi baj! - kapkodtam a szavakért.
- Jó, csak olyan ijedtem néztél! - ölelt meg Zayn.
Én erre inkább nem válaszoltam, mikor felértünk a hotel szobánkba én egyből letusoltam és befeküdtem az pihe-puha ágyba.
Egész éjszaka csak forgolódtam, míg Zayn békésen aludt. Jobbnak láttam, ha nem mondom el ezeket az üzeneteket neki..
Másnap reggel hamar kipattantam az ágyból és felöltöztem.
3. 
Szerencsére pár órát sikerült aludnom, de még mindig aggódok. Vajon csak viccnek szánja valaki az üzeneteket?! Nem tudom, de jobb ha nem is törődök velük!
- Jó reggelt! - nyomott egy puszit Zayn az arcomra.
- Neked is! - mosolyogtam.
- Hogy aludtál?..- mosolygott. Én egy kicsit elgondolkoztam, mondjam azt, hogy "Kösz jól, kivéve azt, hogy max 3 órára tudtam lehunyni a szememet, mert egy idióta zaklat engem!"
- Jól..Elég jól, te?
- Én is! Bár az este sokat forgolódtál!
- Öhm..van ilyen! -"mosolyogtam"
- Ha valami baj van szólj! - mondta komolya arccal Zayn. Én csak bólintottam, tudtam, hogyha ezt az egészet megtudja Zayn akkor nagyon mérges lesz(Főleg azért mert nem szóltam neki), de imádkozok, hogy ne tudja meg...
*


 Zaynnel úgy döntöttünk délután kettőkor, hogy elmegyünk sétálni. Én hamar felkaptam a táskámat, és már indultam is volna, de a telefonom megcsörrent.
- Igen?! - szóltam bele.
- Szia! Na mizu? Milyen Párizs?! - üvöltött a telefonba Tori.
- Huh...hát valami gyönyörű ez a hely! Amúgy meg most indulunk sétálni! - nevettem.
- Jaj, de jó nektek! Képzeld kapcsolatba vagyok! - nevetett Tori.
- Na ne..! Komoly? - ugráltam(?)
- Aha! Jaj, most le is teszem Adammal megyünk valahova! Jó sétálást! Szia! - Tori a válaszomat meg sem várva kinyomta a telefont. Én mosolyogva léptem Zayn mellé, majd elindultunk.
Miközben jártuk Párizst egy csomó rajongó jött oda hozzánk, vagyis Zaynhez.
Egyszer csak egy hatalmas lány csapat jött oda, engem pedig csak úgy félre löktek. Nem értem, mit képzelnek magukról?! Az embernek had legyen már egy kis nyugta (Zaynre gondolok)
Én bevágtam a durcit és leültem egy padra. Kb. 1 óráig üldögéltem ott és néztem ahogy Zayn mosolyogva aláírja a lányok sapkáját és, hogy közös képet csinál velük, marha jó érzés volt...
Végül mikor elvonult a hadsereg Zayn odajött és szenvedélyesen megcsókolt, éreztem, hogy bocsánatot kért, de neki mért kellene?! Híres és ő arról nem tehet, hogy a "nyaraláskor" is zaklatják a Directionerek.
Én átöleltem és tovább mentünk.
*
- Nézd, de jó az a karkötő! - futottam oda az egyik kirakat ablakához.
- Aha! Biztos! - mondta Zayn, de mikor hátra néztem nyoma se volt. Én leültem a padra és vártam.
- Hol a jó isten faszába voltál?! - kérdeztem a vigyorgó Zaynt.
- Hát ezért! - nyújtotta át a karkötőt Zayn. 

- Jaj, Zayn! Köszönöm! - ugrottam a nyakába.
- Ugyan, semmiség! - ölelt át szorosan.- Gyere! Menjünk vissza a hotelba!
Hamar vissza értünk a szállodába, Zaynnel felmentünk a szobánkba. Ő betelepedett a fürdőbe. Én pedig felnéztem facebookra, de ott semmi se volt, csak a szokásosak.
Egyszer csak rezgett a telefonom.
"Huhu..Ma szívtál! Remélem máskor még több rajongó fogja Zaynt letámadni;)! Azt javaslom, hogy szakítsatok, nem illetek össze! ;* P."
Nem hiszem el! Ki ez a.....?! Mit akar?..Mért akarja, hogy szakítsak Zaynnel..?! Nyugi Jess, csak egy örült rajongó!
- Baj van?! - jött ki Zayn a fürdőből. Egy szál törölközőbe (Perverz vigyor)
- Nem, dehogy! - mosolyogtam. - De ha csak egy szál törölközőbe állsz itt akkor..- nem engedte Zayn, hogy befejezzem mivel befogta a számat egy csókkal, ami egyre inkább vadabb lett a végén már táncoltak egymással a nyelveink. Zayn  megfogta a felsőmet és levette, majd ugyan így tett a többi ruha neműmmel is. Rajtam már csak egy bugyi volt, Zaynen pedig csak egy törölközzö. Hát ezektől is hamar megszabadultunk, Zayn elősször elkezdett kényeztetni, majd belém hatolt, egyre inkább gyorsabban és gyorsabban mozgott....☻(Következő részekbe bővebb lesz xD)
Kb. 1 óra múlva lihegve feküdtünk egymás mellett. Zayn rám mosolygott majd egy csók mellett megint betelepedett a fürdőbe. Én hamar felvettem a ruháimat, mivel már 7 óra körül járt ezért letelepedtem a TV elé, gondoltam talán megy valami értelmes a TVbe, hát ezt is elszúrtam..
Valami hülyeség közepette megint rezgett a telefonom.
"Biztos jó volt ez az 1 órácska!:)) De drágaság, nem értesz a szóból?! Szállj le Zaynről! :* P."
Én ezen az üzeneten csak nevettem.."Haggyál már békén" - gondoltam magamba. Én kimentem a teraszba és a telefonom megint rezgett kurva jó..!
"Figyellek!" 
Ekkor valami landolt a teraszon egy üveg..én nem bírtam tovább, ezen már nem tudtam nevetni, inkább sírni..kifakadtam..!




2 megjegyzés: