2013. május 1., szerda

37. Rész♥

Sziasztok itt a 37.-ik rész!
Remélem tetszeni fog!


Hamar 5 óra lett. A fiúk majdnem betörték az ajtót, úgy jöttek be.
Zayn oda jött hozzám felemelt és megcsókolt.
- Szeretlek! - ölelt meg.
- Én is! - csókoltam meg. 
- Niall, Niall, engedj el légy szíves mert megfulladok! - mondta Ella, erre én elkezdtem nevetni.
- Van egy jó hírem! - súgta a fülembe Zayn.
- Mi?!..- kérdeztem kíváncsian.
- Úgy volt, hogy Los Angelesbe megyünk, de változott a terv! Párizsba megyünk! - mosolygott Zayn.
- Komolyan?!..Wáá!- ugráltam, majd szorosan megöleltem Zayn és szenvedélyesen megcsókoltam.
- Sziasztok! - jött be az ajtón Tori.- Mi ez a nagy mosoly Jessi?
- Párizsba megyünk Zaynnel! - ugráltam.
- Komolyan?!..De jó nektek! - mosolygott Tori, bár úgy éreztem, hogy kicsit gúnyosan mondta, jobb ha ennek utána járok! - gondoltam magamba.
Felmentem Tori szobájához (Az nap ott aludt nálunk) Épp kopogni akartam, mikor hallottam, hogy Tori pakol a bőröndjébe.
- Mi bajod?!..
- Úri kisasszony még nem hallott a kopogásról?..- kérdezte gúnyosan Tori.
- Mi bajod van?!
- Az, hogy neked mindened meg van! Elegem van, hogy azzal hencegsz, hogy "Megyek Párizsba,,! Nézz magadba!
- Nem hencegek azzal, hogy megyek Párizsba én csak örültem! És igen megvan minden amire vágytam, mit csináljak?! És tudod mit te nézz magadba jó?!! Tűnj innen, és mással csináld ezt! 
Én azzal kirohantam a szobából és bementem az enyémbe, ott becsaptam magam után az ajtót és elkezdtem sírni. Hogy mondhatott ilyen Tori?! Azt hittem barátnők vagyunk, de ezt rosszul gondoltam!
Arra eszméltem fel, hogy Zayn beront a szobába. 
- Mi baj van?!
- Az, hogy Tori elmondott mindennek! - sírtam, még Zayn erős ölelésében sem nyugodtam meg.
- Jaj, ne sírj! - ölelt meg szorosabban - Szerintem Tori sem gondolta komolyan! Szerintem csak Adam miatt volt ilyen, nem rég volt itt, hogy bocsánatot kérjen Toritól!
- Hát remélem, mert én nekem ő a legjobb barátnőm! Na, de szerintem csomagoljunk! Holnap Párizs!- mosolyogtam.
- Oké! - mosolygott Zayn is.
2 óra múlva sikeresen elpakoltunk. 
- Huh, én kipurcantam!
- Én is! - nevetett Zayn.
- Úgy imádom a tetkóidat! - mosolyogtam.
- Te nem akarsz egyet?  - kérdezte Zayn csillogó szemekkel.
- Hát akarni akarnék, csak nem tudom, hogy milyet! - szomorodtam el.
-  Nagyobbat akarsz? 
- Hát nem is tudom olyan közepest! - nevettem.
- Hát van 2 ötletem! - csillant fel Zayn szeme, majd a laptopján meg is mutatta azt a 2 csodát.
Én végül a 2.-kat választottam. Annyira nem jött be a virágos tetkó (1)
De a másodikba bele szerettem.

- Ez kurva jó! - mosolyogtam.
- Párizsba majd meg csináltatjuk! - mosolygott Ő is.
- Oké! - azzal megcsókoltam Zaynt.
Egyszer csak kopogtak. Zayn kiment és bejött Tori.
- Szia! Jess én bocsánatot szeretnék kérni! Csak Adammal kicsit össze vesztünk és rajtad töltöttem ki a dühömet! Bocsánat! 
- Semmi baj! - azzal Tori nyakába ugrottam úgy hogy a földön landoltunk.
- Csak nem tetkót akarsz csinálni? - kérdezte nevetve.
- De! Szerinted milyen? - kérdeztem.
- Nagyon jó! Huh, Párizsba csináltatod meg?
- Aham. 
- Tök jó! Holnap mikor is indultok?
- 8. 
- Értem. Majd ha haza jöttök akkor csapunk egy hatalmas nagy bulit! - mosolygott ravaszul Tori.
- Oh, de várom! - nevettem.
*
Másnap reggel 6-kor keltem. Álmosan, de mégis vidáman léptem ki az ágyból bementem a fürdőbe és megcsináltam a reggeli szépségszalont: A hajamat begöndörítettem és felraktam egy alap sminket és ezeket a ruhákat vettem fel.
Mikor kiléptem a fürdőből láttam, hogy a bőröndjeim nincsenek a szobába. Biztos Zayn vitte le. - gondoltam magamba.
- Jó reggelt Szépség! Indulhatunk?! - csókolt meg Zayn.
- Naná! - mosolyogtam. Lementünk mindenkitől el köszöntünk, majd a hosszú bucsúzkodás után elindultunk a reptérre.
*
A gépen elaludtam, már csak Párizsba keltem fel.
Mikor kinéztem az ablakon megláttam Párizst, gyönyörű volt. ♥






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése