2013. április 28., vasárnap

36. Rész♥

Sziasztok! Itt a 36.-ik rész!
Jó olvasást!♥
Zayn az ötletem után, hamar kapott ihletet, így hamar meg is tudta írni a zenét (Persze a fiúk segítségével)
Mikor végeztek (kb.2 óra múlva) engem is behívtak, hogy hallgassam meg milyen lett.
Én lesokkoltan álltam a szám végén, mivel olyan jó lett.
- Huh..srácok ez kurva jó! - mosolyogtam, majd oda mentem és megöleltem mind az 5 fiút, persze Zaynnel a csók sem maradt el.
- Köszi! De nélküled ez se jött volna össze! - mosolygott Liam.
- Hát igen! Amúgy ti nem vagytok éhesek?..Mert én nagyon! - Niall.
- Niall, te mindig az vagy! - nevettünk.
- Jójó! De én most megyek, mert most tényleg ehetnékem van! - mondta önelégült(?) mosollyal.
- Jó! - vágtuk rá.
- Na gyere Jess! - húzott magával Zayn.
Bementünk a szobába és leültünk az ágyra.
- Köszönöm! - mondta Zayn, majd átölelt szorosan.
- Még is mit?..Jaj az ötletet a zenétekhez ugyan! - mosolyogtam.
- Nem, vagyis azt is, de legföbbkép azt, hogy vagy nekem! - mondta, majd még szorosabban át ölelt. Akkor éreztem legelösször azt, hogy egy fiúnak milyen fontos is vagyok!
- Jaj, Zayn, ne mondj ilyeneket, mert mindjárt bőgök! - bújtam hozzá szorosan, és egy könnycsepp folyt végig az arcomon.
- Én csak az igazat mondom Jess! Hisz a múltkori esetér is olyan hamar megbocsájtottál, ezt más lány nem tette volna meg!
- Zayn! Ne térjünk vissza a ,múltkorra' ! És én azért bocsájtottam akkor is meg mert fontos vagy nekem, és teljes szívemből szeretlek!
- Szeretlek Jess! - csókolt meg. - És szeretni is foglak örökké!
Zayn egy csodálatos ember, és én teljes szívemből szeretem.
,,Minden kapcsolatba vannak megcsalások, de a szeretet mindent megbocsájt"
*
Másnap reggel a telefonom csörgésére ébredtem 10 órakor, Zayn volt az.
- Szia Drágám! Itt vagyunk a studioba és csak 5 óra körül érünk haza! - mondta szomorúan Zayn.
- Jaj....Csak 5-kor?...Na mindegy, nekem az a lényeg, hogy tetszen a  dalotok a menedzsernek! Mondjuk nem értem a többi, hogy nem tetszhetett neki...- nevettem.
- Hát tuti tetszeni fog, hisz egy gyönyörű lány adta hozzá az ötletet! - nevetett Zayn.
- Nélkülem is megtudtátok volna csinálni! Haha! - nevettem azzal a ,Én győztem szóval kuss' nevetéssel.
- Inkább ezt majd otthon elrendezzük! - nevetett önelégülten Zayn.
- Nekem ok! - nevettem. - Na hagylak is dolgozni..szia! Sok szerencsét..puszi, szeretlek!
- Köszi! Puszi, szia! Imádlak! - nevetett Zayn.
Én gondoltam ideje felkelni, így hamar bementem a fürdőbe és elkészülödtem.

Majd lementem a konyhába és hamar bekaptam valamit.
Mivel Zaynék 5-kor érnek haza, Tori pedig Adammal van, ezért át hívom Ellát és Annát! - Gondoltam magamba.
Hamar felkaptam a telefont és megkerestem Ella számát majd tárcsáztam.
- Igen?..-szólt bele Ell.
- Szia! Nincs kedvetek át jönni? - kérdeztem.
- De van! - nevetett.- Csak sajnos Anna nem tud menni mert anyuékkal elment valahova!
- Értem! Na de akkor te gyere! 
- Oks! 10 perc és ott vagyok! Szia..
- Szia.
10 perc múlva Ella jött be lihegve az ajtón.
- Szia csajszi!  ölelt meg.
- Szia! Futottál? - kérdeztem nevetve.
- Jah! Majdnem elütött egy kocsi. - mondta tök lazán.
- Az fasza! - nevettem.
- Mit csináljunk? - ült le Ella a kanapéra.
- Hm..hát menjünk ki a parkba?..- kérdeztem reménykedve.
- Oké! - csillant fel Ell szeme.
Hamar össze szedtük a cuccainkat, majd elindultunk a parkba.
Útközbe oda jött hozzánk egy lány.
- Sziasztok! Tracy Morgan vagyok! Ti pedig Jessi és Ella, ti vagytok a kedvenc 1D barátnőim! Kérhetek tőletek egy-egy aláírást és képet? - kérdezte mosolyogva.
- Hát persze! Ilyen kedveset se mondanak nekünk gyakran! - öleltük meg őt Ellával, majd adtunk neki egy aláírást és csináltunk vele egy-egy közös képet.
- Nem lenne kedved eljönni velünk a parkba? - kérdezte meg Tracytől Ella.
- Hát anyukámék szerintem nem engedik meg! - szomorodott el.
- Ugyan, majd én beszélek velük! - mosolyogtam. Tracy hamar megkereste az anyukája számát és felhívta, én rábeszéltem, hogy had jöjjön el velünk a parkba, szerencsére Tracy anyukája megengedte.
- Akkor mehetünk? - kérdeztem mosolyogva.
- Persze! - mosolygott.
Ő Tracy.



Mikor oda értünk a parkba, Tracy megmutatta a kedvenc helyét, ami egy eldugott ki hely volt.
Tracy kedves lány, visszahúzódó pont jó! 
- Na és merre laktok? - kérdezte Ella Tracytől.
- Külvárosba. 
- Na és melyik suliba jársz? - kérdeztem tőle én.
- A Grontitwellbe.
- Huh, az jó suli! - mondta Ell.
- Hát igen, én imádom. Egy csomó barátom van, persze nem azok a menők hanem a normálisabbak.
- Na és majd elmehetünk hozzád? - csillant fel a szemünk Ellával.
- Persze! - mosolygott Tracy.
Még 1 óráig ott ültünk a parkba, majd elindultunk Tracyék felé. Mikor megérkeztünk majd elállt a szavam, egy aranyos családi házzal találtuk magunkat szembe.
Tracy bevezetett minket, majd oda vezetett minket az anyukájához és bemutatott neki minket.
Egy nagyon kedves anyukája van, de látszik rajta, hogy félti Tract.
- Apu még dolgozik, Nina a nővérem pedig a barátaival tanyázik, szóval ők később jönnek haza.-mondta Trac majd felvezetett minket a szobájába.
Egy aranyos és hívogató szobával találtuk magunkat szembe, a falakon 1D poszterek még mellettük voltak azért Alkonyatos poszterek is a világos lila falon ezek jól is mutattak. Mikor jobban körbe néztem megláttam pár képet amin a barátaival van.
Hogy öszinte legyek irigyeltem Tracyt, vannak barátai, családja és még sorolhatnám. Én nem az akkori életemre gondoltam hanem az azelőttire amikor apával laktam. Nem mintha apuval rossz lett volna az élet nem rá gondolok itt, hanem a barátokra!
Mikor ezekre gondoltam kicsit elszomorodtam, de hamar felvidultam mert Ella elkezdett mesélni a bulikról amit a házunkba tartunk, vagyis  a kemény bulik.
Sajnos Tracynek és az anyukájának 3-kor elkellett menniük, vagyis nekünk is haza kellett mennünk.
Szomorúan baktattunk haza felé Ellával, mert nagyon megkedveltük Tracyt.
- Majd még találkszunk vele! Mit csináljunk most?..-mosolygott Ell.
- Csináljunk..képeket?!- nevettem.
- Oké! - Ellával elkezdtünk kattogtatni, majd mikor már 'meguntuk, akkor feltöltöttük őket facebookra.

3 megjegyzés: