2013. április 20., szombat

33. Rész ♥

Láttam Torin, hogy nagyon boldog gondoltam kérdőre vonom.
- Hé Tori! Mi ez a nagy boldogság? - kérdeztem nevetve.
- Hát találkoztam egy fiúval és holnap megyek vele fagyizni.- ugrándozott az ágyamon.
- Na ne! Hogy hívják? Hogy néz ki?
- Adam Hend. És nagyon jól néz ki! Lehet be jelölt facebookon meg is nézem! - Tori hamar a kezébe vette a laptopot és felment facebookra.
- Bejelölt! - ugrándozott Tori.
- Na had nézzem! - rákatintottam a profiljára, be kellett vallanom, hogy tényleg jól nézett ki. - Jaj Tori! Ha ezzel összejön! - mosolyogtam.
- Ha ezzel összejön akkor én kibaszott boldog leszek! - nevetett a barátnőm.
- Kop-kop, nem zavarok! - dugta be a fejét Zayn.
- Ne dehogy, én úgyis megyek beszélek Adammal! - mosolygott Tori.
- Oké! - nevettem. - Képzeld Zayn Tori holnap randira megy. - mosolyogtam.
- Az jó! - nevetett Zayn. - Nincs valamihez kedved? - nézett perverzen Zayn.
- Ami az illeti van! - én oda mentem Zayn elé majd hevesen megcsókoltam.Amit ő viszonzott. Zayn keze a pólómhoz vándorolt, ő nem tétovázott, lekapta rólam ~ Innen a perverz gondolataitokra bízom~ 
Zaynnel lihegve feküdtünk egymás mellett, ő rám nézett és megszólalt.
- Kurva jó vagy az ágyban! - nevetett.
- O köszönöm! - nevettem.
- Lemenjünk még a többiekhez? - kérdezte Zayn.
- 10 óra van, szerintem ne! Inkább menjünk csak ketten a játékterembe! - kacsintottam Zaynre.
- Nekem ott is jó! - nevetett Zayn.
Hamar lementünk a mi kis játéktermünkbe amibe volt egy billiárd asztal, egy csocso a többi pedig nem érdekes.
- Na akkor  csocso vagy billiárd? - kérdeztem.
- A billiárd asztal kényelmesebb szerintem!- kacsintott Zayn. Majd oda jött és felültetett az asztalra majd megcsókolt.
- Zayn! A szobába is folytathattuk volna, és amúgy is bárki benyithat ránk! - nevettem
- Egyszer élünk nem?! - nevetett. Én csak egy 'Igazad van, pillantást vetettem felé majd folytattuk ahol abba hagytuk.
- Zayn! Menjünk már aludni!
- Jó! Holnap is lesz nap!! - nevetett.
- Jajh..lesz! - nevettem én is.
Épp mentünk fel a szobába mikor Hazzával találtuk magunkat szembe.
- Kényelmes volt a billiárd asztal? - mosolygott perverzen.
- Nem hiszem el! Igen, ha ennyire kíváncsi vagy igen az volt!
- Loreen! Gyere menjünk le és billiárdozzunk! - kiabálta  húgomnak Harry. - Van nálatok gumi?
- Istenem! Itt van! - nyújtotta Harrynek oda Zayn a bizonyos dolgot. - Gyere Jess! - húzott magával a barátom.
Zaynnel befeküdtünk az ágyba, majd hamar elaludtunk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése