2013. április 16., kedd

30.Rész ♥

Sziasztok itt a 30.- ik rész.
Jó olvasást!;33
 
Bömböltettük a zenét egészen addig még anyáék haza nem értek.
- Gyerekek szomszédok is vannak! Jess tudom, hogy szülinapod van, de 1 óra múlva úgyis mentek buliba!
- Tényleg! - csillant fel a szemem. - Én megyek is készülődni! - rohantam fel a szobába.
- Én is! - futott Tori utánam.
- Tori segitessz megcsinálni a hajam? - kérdeztem mikor már felértünk a szobába.
- Persze! Gyere! - Tori leültetett a székre és elkezdte a mester művét kreálni. - Kész is! - szólalt meg 5 perc után.
- Köszönöm! Azta kibaszott jó lett! - dicsértem meg a mester művet.
- Nincsmit.! Na, de öltözz csajszi! - mosolygott a barátnőm.
Én elkezdtem keresgélni hamar(?)találtam is egy fekete combig érű cső ruhát és egy fekete hozzá illő cipőt.
- Azta kurva! De jól nézel ki! - dicsért meg Tori.
- Te se panaszkodhatsz! - dicsértem meg Vicki lila ruháját.
Mikor leértünk már mindenki kész volt.
- Jessi..öhm..jesszus...te kurva csinos vagy...! - dicsért meg Zayn, majd egy csókkal ajándékozott meg.
- Köszönöm! - csókoltam vissza.
Elindultunk. Mikor oda értünk a bulihoz láttuk, hogy ez se egy céges összejővetel pia szag, cigi füst tipikus bulik.
- Sziasztok! - jött oda hozzánk egy barna hajú nő. - Lányok veletek még nem találkoztam Sarah vagyok! - mosolygott. Mi is üdvözöltük majd bementünk a buliba.
- Nem szimpi ez a nő! - mondtam Zaynnek.
- Sarah? - döbbent(?!) meg.
- Igen! De mért döbbentél meg ennyire?
- Hát szerintem normális. - mondta Zayn.
- Aha. Na én megyek iszok valamit.
Felálltam és a pulthoz sétáltam épp Zsani ücsörgött ott.
- Szia! - mosolyogtam.
- Szia Jess. Mi a baj?  - kérdezte
- Semmi. Csak valami piáért jöttem. - Kértem egy koktélt majd elkezdtünk beszélgetni Zsanival.
Zayn szemszöge~
Egyedül ücsörögtem és iszogattam a koktélomat már az ötödiket. Egyszer csak Sarah oda jött.
- Szia hát te? - kérdezte mosolyogva
- Szia..ücsörgök..
- Barátnőd?
- Beszélget Zsanival.
- Nincs kedved táncolni? - kérdezte Sarah. Én gondolkoztam majd feleltem.
- De. de van! - mosolyogtam.
Sarahval felmentünk a tánc parkettre és elkezdtünk táncolni. Már vagy 7 számot végig táncoltunk mikor egy romantikus szám jött. Sarah át karolta a nyakamat én pedig a derekát és elkezdtünk lassan táncolni.
Jessi szemszöge~
Zsanival nagyon sokat beszélgettünk, majd felnéztem a tánc parkettre és mit láttam?! Zayn Sarahval táncol egy romantikus számra. Én nagyon elszomorodtam. Zsani meg is ijedt.
- Mi baj van? - kérdezte aggodalmassan. Én csak felmutattam a tánc parkettre.- Ne foglalkozz vele! - ölelt át.
- De Zsani a barátom egy másik csajt ölelget mindenki előtt. - sírtam. Majd megint a tánc parkett felé néztem, de ez hiba volt! Zayn és Sarah csókolóztak. Én összetörtem. Pont a szülinapomon kell ezt csinálnia?!
- Jézusom Jess! Gyere menjünk haza! - fogta meg a karomat Zsani és elmentünk.
Én egész úton sírtam Zsani pedig át ölelt és nyugtatott, de ez nem segített.
Nem hiszem el Zayn, hogy tehette ezt?!
Zayn szemszöge~
A romantikus szám közepén megcsókoltam Saraht aki türte és visszacsókolt. Kimentünk a buli terméből egészen egy szobáig és ott megtörtént az.
Reggel kinyitottam a szemem  láttam a szét szórt ruhákat, majd megláttam Saraht. Akkor abba a percbe tudatosult bennem, hogy megcsaltam Jessicát.
- Jó reggelt! - ölelt át Sarah.
- Szia!
- Jó volt az éjszaka! - mosolyodott el.
- Igen jó volt, de én meg-megcsaltam Jessit.
- Jaj Zayn ez már a 21.-ik század!
- Jó Sarah, de akkor is ezt el kel mondanom neki!
- Jó! De szerintem a csaj nem fog megbocsájtani! Akkor szívesen várlak az otthonomba St.Valeri 7.
- Jó. - bólintottam egyet. Majd felöltöztem és elindultam haza.
Mikor az ajtó elé értem csöngettem Jess nyitott ajtót.
- Na mivan elvesztetted a kulcsodat mikor Sarahval csókolóztál? - kérdezte gúnyosan.
- Jess kérlek had menjek be! - Jess beengedett, leültünk a kanapéra és elkezdtem a mondani valómat. - Sajnálom! És még valamit mondanom kell! Én..én..meg..megcsaltak Sarahval.
- Húzz innen! - mondta Jess halál nyugodtan. -Nem hallotad takarodj! - lökött ki az ajtón zokogva.
Én nekem nem volt más választásom elmentem Sarahhoz.
Jess szemszöge~
A csókért megbocsájtottam volna, de azért, hogy megcsalt és ezt halál nyugodtan elmondta...nem! Ezért már nem. Én zokogtam az ajtó előtt. Egyszer csak Ella jött le gondolom itt aludt Niallnél.
- Jézusom Jessica mi baj van? - ölelt át.
- Megcsalt! - zokogtam
- Ki?
- Zayn megcsalt Sarahval!
- Az a szemét fasz! Jézusom Jess ne sírj! - ölelt át.
Egyszer csak csapatostul lejött mindenki. Anyán és Markon kívül mivel ők dolgoztak. Kérdezték, hogy mi baj van, de én helyettem Ell mondta el mivel én meg se tudtam szólalni. A többiek próbáltak nyugtatni, de nem sikerült.
- Srácok! Könyörgöm miattam ne vesszetek össze Zaynnel!
- Jess! Figyu! Mi Zaynnel nem fogunk összeveszni mert az megint más! De kérlek ne sírj! Mert így nagyon rossz mindenkinek! - nyugtatott Lou. Majd látta, hogy ez nem segit így jó szorosan emgölelt és nyomott egy puszit a homlokomra.
2 óra múlva már a szobámba ücsörögtem nagyjából megnyugodtam. De még mindig pityeregtem. A többieket megkértem, hogy hagyjanak egyedül mivel nyugalomra van szükségem. Ők megértették.
Zayn szemszöge~
Becsengettem Sarahoz. Mikor ajtót nyitott egy csókkal üdvözölt én pedig visszacsókoltam(?)Nem értem mi ütött belém, de Sarah jó nő meg minden.
- Tudtam, hogy jössz!- mosolygott.
- Megmutatod a szobámat?
- Persze! Gyere! - felmentünk az emeletre.- Íme a szobád!
- De hisz ebbe nem te alszol? - kérdeztem
- De és?!
- Figyelj Sarah!
- Zayn tudom mit akarsz mondani! De én szeretlek! Kérlek próbáljuk meg!
- Jó! - nyögtem hosszú gondolkodás után. - Akkor? - mosolyogtam
- Akkor menjünk le és nézzünk TVt!
Lementünk és bekapcsoltuk a  TVt Sarah hozzám bújt szorosan és úgy néztünk valami vígjátékot.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése