2013. április 20., szombat

32. Rész ♥

~ Tori szemszöge.

- Szerintetek Tori visszafogadja Zaynt? - Lou.
- Szerintem igen! Jessin láttam, hogy Zayn nélkül nem tud élni. Igaz csak egy nap telt el, de akkor is! - mondtam reménykedve.
- Hát a ház sötét kivülről! - mondta El, mikor oda értünk Jessiékhez.
- Gyertek menjünk be! - húzott minket Harry.
Mikor beértünk mindent úgy találtunk ahogy hagytunk.
- Szerintem el mentek valahova! - Ella.
- Lehet a Nando's- ba! - csillant fel Nialler szeme. - Jobb ha utánuk megyünk!.
- Várj! Hallottátok? - kárdezte Hazza perverz mosollyal.
- Nyögés? - kérdezte Anna felhúzott szemöldökkel.
- Aham! - mondta Harry azzal a 'Nagyon, de nagyon perverz mosolyával'
- De jó kibékültek menjünk! - mondtam a többieknek.  Mindenki kiment Hazzát azért kicsit tuszkolni kellett, de végül ő is kiment.
- Tori..én még hallgatni akartam! - vágta be a mű durcit.
- Ha ennyire érdekelnek menjetek Loreennel aztán...- Zsani.
- Lora...- csillant fel Harry szeme..
- Inkább én megyek a Nando's-ba! - Niall. - Gyere drágám! - húzta magával Ellát.
- Hát úgy sincs más dolgunk! - szólt közbe Eleanor.
- De nekem van! Megyek Daniért a reptérre! - mondta Liam. - Na meg Lokit is elkell  vinnem sétálni, de asszem hozom Codyt is Jess úgyse fogja egyhamar elvinni sétálni! - nevetett Liam.
- Ez igaz! - nevettünk.
Hát Liamen kívül mindenki elment a Nandos's-ba. Leültünk egy asztalhoz. Hamar kijött egy pincér nő mi leadtuk a rendelést.
- Mindjárt jövők! - mondtam.
- Oké! Siess még Niall megeszi a kajádat! - nézett mindenki a kis haspókra.
Én elindultam a mosdó felé mikor neki ütköztem valakinek.
- Jaj ne haragudj! - szólalt meg a fiú akinek neki ütköztem.
- Úgyan én nem figyeltem! - mondtam mosolyogva.
- Amúgy Adam vagyok. Adam Hend.
- Szia én pedig Victoria. De mindenki Torinak szólitt.
- Na és mi járatba itt?
- A barátaimmal jöttem.
- Értem. Na és fiúk? - kérdezte Adam.
- Van köztük az is, de mind foglalt! - nevettem
- Nem lenne kedved..esetleg holnap elmenni fagyizni? - kérdezte reménykedve Adam.
- De van! - mosolyogtam.
- Megadod a telefon számod? - kérdezte.
- Persze! Itt van. - írtam le hamar egy lapra.
- Köszönöm, az enyém pedig ez!
- Oké! Hát akkor majd holnap szia! - mosolyodtam el.
- Szia! - mosolyodott ő is el.
Nyugi Tori, nyugi! Wáááá, nem hiszem el, fagyizni megyek ezzel az észbontoan kurva jól kinéző pasival!

- Hát te meg mért mosolyogsz ennyire? - kérdezte Anna.
- Találkoztam egy sexistennel és fagyizni hívott! - ugráltam.
- Jézusom! De jó, mi a neve?
- Adam.
- Tök jó! Na, de ülj le és egyél mielőtt még kihűl!
Én leültem és elkezdtem enni. Lehetek ilyen szerencsés, hogy Adammal talán még össze is jövők?!
~ Jess  szemszöge.
- Szeretlek! - öleltem emg Zayn mi után már felöltöztünk.
- Én is! Amúgy holnap lehetne ismétlés is! - kacsintott Zayn.
- Lesz is! - csókoltam meg.
- Na gyere menjünk le 8 óra talán van valami értelmes a TVbe.
Mikor leértünk épp akkor léptek be anyáék. Anya csak mosolygott, úgyis tudta, hogy kibékültünk.
Zayn kapcsolgatta a TV-t, de csak ismétlés,ismétlés és ismétlés.
Viszont az egyik adón a Ted ment. Én megörültem és rá parancsoltam Zaynre, hogy hagyja ott, bár ő se akarta elnyomni. Egyszer csak megjöttek a többiek is. Harry oda állt elénk és csak nézett minket?..
- Problem? - kérdeztük WTF fejjel.
- Már voltunk itthon! - mondta Harry helyett Loreen.
- És? - kérdeztük Zaynnel együtt.
- Hallottunk bizonyos hangokat- Harry. Mi Zaynnel egymásra néztünk és süllyedtünk le a kanapén.
- Jaj, de nagy szám! - mondta unottan Tori.
- Amúgy is te még nem hallottad, hgy nem illik hallgatózni?! - Zayn.
- Hát, de lent lehetett hallani, hogy..'Ah Zayn, toljad.ah-ah..' vagy..'Huh Jess, Jézusom, te marha jó vagy'.- Harry. Itt Harryn kívül mindenki külön féle fejeket vágott.
- Na jó! Hagyd már őket inkább nézzük a Tedet! - Zsani.
- Jó!..
A többiek is helyet foglaltak majd a szemüket a TVre meresztették.

7 megjegyzés:

  1. Na de Harry :) Szupi,siess a kövivel.!

    VálaszTörlés
  2. De jó!A Harry-s részt lopom a blogomba!:D
    Mikor hozod a kövit?(remélem hamar)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó :DD..a végén majd megfulladtam :'DD..hamar kövit! (:
    am blogcsere? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm holnap vagy ma lesz és oké;)

      Törlés
    2. http://new1dblog.blogspot.com/
      ez a blogom.Mindjárt kiraklak én is ! :)

      Törlés