2013. április 22., hétfő

34. Rész ♥

Sziasztok! Itt a 34.-ik rész remélem tetszeni fog! ☻
Jó olvasást!
 
 
 
Másnap reggel arra ébredtem, hogy Zayn csókolgat, mi is lehetne jobb reggeli ébresztés?!..
- Jó reggelt!- csókolt meg.
- Neked is! - viszonoztam a csókot, majd az órára néztem. - Jézusom még csak 9 óra van? - nyitottam tágra a szemeimet.
- Hát tegnap este nem siettünk az alvással! - nevetett Zayn.
- Hát nem! - nevettem, majd egy csók kíséretébe kiszálltam az ágyból, és a fürdő felé vettem az irányt.
Hamar felöltöztem, majd raktam fel egy alap sminket, és melléje pár kiegészítőt.
Mondjuk úgy, hamar kész lettem, csak negyed órámba telett.
Mikor kiléptem a fürdőből Zayn megállitótt és megpörgetett a levegőbe.
- Gyönyörü vagy! - csókolt meg szenvedélyesen.
- Ugyan, nem is igaz!
- Dehogynem! És mielőtt szólnál enyém az utolsó szó!- mosolygott. Én jobbnak találtam, hogyha befogom. Mivel farkas éhes voltam ezért, hamar lementem a konyhába, hát kivel találkoztam?!
- Tényleg kényelmes a billiárd asztal! - kacsintott fürtöcske.
- Mi mondtuk! - nevettem. ( Valamit muszáj volt válaszolnom)
Mikor beléptem a konyhába egyből leültem és falatozni kezdtem, "anya ma is nagyon finomat 'fözött, , csak sajnos az a baj, hogy dolgozik,,. -gondoltam magamba.
- Szia húgi! - jött le Lou.
- Szia! Mizu? - kérdeztem mivel láttam, hogy igen csak fel van pakolva.
- Megyek Eleanorért, mivel ki kell vinnem a reptérre, mert sajnos megy New Yorkba.
- Jaj, sajnállak! - - mosolyogtam.
- Én is magamat.! - nevetett. - Főleg Elt, egy csomó dolga lesz New Yorkba! Na, de megyek, ha nem akarok elkésni! Szia! - nyomott egy puszit a homlokomra.
- Oké! Puszilom Elt!
- Átadom! - kiáltott vissza az ajtóból.
Épp a kávémat kortyolgattam, mikor csengettek. Oda léptem az ajtóhoz és ki állt ott?! Sarah.
- Mit akarsz? - kérdeztem.
- Bocsánatot kérni!
- Hm..?
- Bocsánatot kérni azért, mert leitattam Zaynt, és utána ágyba bújtam vele! Ne haragudj, én hibám az egész!
- Nem harakszom! Nem vagyok haragtartó és megtörtént...tudok mit csinálni? - erőltettem egy mosolyt.
- Hát akkor megyek is dolgozni..szia!
- Szia! - mikor Sarah kilépett a kapun épp akkor jött Anna, Ella és Tori.
Torinak még 20 km.-ről is észre lehetett venni a  mosolyát.
- Sziasztok! - mosolyogtam.
- Szia! Ez mit keresett itt? - mutattak Sarahra.
- Bocsánatot kért..
- Hát ennyi legalább jár neked! - Ella.
- Gyertek be!
- Én felmegyek Niallhez! - ugrált Ell.
- Oké! - nevettünk.
- Na hát Tori! Itt a nagy nap! - nevettem.
- Jaj, ne is mond, úgy izgulok! - nevetett Vicki.
- Majd mi rendbe szedünk ne aggódj! - Anna.
- Oké! - mosolygott Tori, majd megölelt minket.
- Mikor is lesz a randi? - kérdeztem.
- 3.
- O addig még van időtök! - szólt közbe Zayn.
- Van! - nevettünk. - Amúgy itt volt Sarah..nyugi csak bocsánatot kért, hogy leitatott téged! - nevettem(?)
- Jah..oké..! Ennyi már csak jár!
Zayn bement a konyhába mi pedig betelepedtünk a szobámba.
-Na Tori a randira, majd ezt vedd fel! - nyomtam a kezébe egy fehér ruhát, + még egy kis kardigánt hozzá ami kék volt.
- Azta, ez tök jó! Köszi! - ugrándozott Tori.
*
Hamar eltelt az idő, délután fél 3 volt Tori haza ment, mivel Adam oda megy, majd érte.
Anna is haza ment, asszem tanulnia kellet mivel potvizsgáznia kell..na szép!..
Csak én maradtam egyedül..vagyis, csak majdnem. Zayn lépett be az ajtón, nagy mosollyal a száján.
- Mi van? - kérdeztem nevetve.
- Semmi, csak van egy meglepetésem! Gyere! - fogta meg a kezem, és a szememre kötött egy kendőt. Óvatosan vezetett le  a lépcsőn mikor leértünk levette a kendőt és ami ott fogadott az tényleg nagy meglepetés volt.
.
.
.
Anya, Mark és Zsani voltak ott na meg apa.
- Apa! - ugrottam a nyakába és szorosan megöleltem.
- Kicsim! - öelet meg ő is.
- Gondoltam, apukád had jöjjön el hozzánk, legalább mi addig kikapcsolodhatunk Los Angelesbe. - mosolygott Zayn.
- Hát ez igaz! Zayn megtervezte az egészet! - mosolygott apu.
- Na és meddig maradsz? - kérdezte Lora.
- Holnap megyek vissza, mivel sajnos dolgoznom kell! De, majd meglátogattok ti is! - mosolygott apa.
- Kár, hogy csak holnapig maradsz! - öleltük meg Loreennel szorosan aput.
- Jaj, kicsikéim addig is tudunk beszélgetni! - mosolygott apa. - Pl. arról, hogy milyen kedves barátaitok vannak! - nézett apa Hazzára és Zaynre, még ha tudná, hogy milyen perverzek is!
- Akkor üljünk be a nappaliba! - mosolygott anya.
 
 
 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése