2013. április 23., kedd

35. Rész ♥

Sziasztok! Itt a 35.-ik rész remélem tetszeni fog!☻
Jó olvasást!
 
Apával nagyon jó volt végre találkozni, sok mindent mesélt, mi pedig örömmel hallgattuk. Zayn ennél szebb ,útó' szülinapi ajándékot nem is adhatott volna!...
- Na gyerekek 10 óra van, ideje lenne lefeküdni! - szólalt meg apa.
- Jaj, muszáj holnap haza menned? - kérdeztem szomorúan.
- Sajnos igen! De, majd ti is meglátogattok engem! - mosolygott apa.
- Oké! Mikor is megy a géped? - kérdeztük egyszerre Loreennel.
- 6-kor! Szóval már nem találkozunk! De azért erre a pár órára is jó volt itt lenni! - ölelt meg minket apu, mi pedig visszaöleltük, majd elköszöntünk tőle és felmentünk a szobába.
- Köszönöm! - ugrottam Zayn nyakába.
- Mégis mit? - kérdezte mosolyogva.
-  Jaj, te butus! Hát szerinted mit?! Azt, hogy ezt az egészet megtervezted! - mosolyogtam.
- Jaj, hát semmiség! - csókolt meg Zayn.
A csókunk közepén azt vettem észre, hogy Cody a lábamat nyalogassa.
Szinte el is felejtettem róla gondoskodni..
- Szia Cody! - vette fel Zayn.
- Jaj, hát szia! - mosolyogtam rá. - Hogy te milyen aranyos vagy! - simogattam meg.
*
Codyval el játszottunk jó ideig, imádom azt a kutyát!
Majd mikor már Cody is hulla volt, gondoltuk oda adjuk Loreenek.
Mázlimra 11-kor még fent volt, így ő lett este a kutya gazdája.
- Tudod jó, hogy Codyt oda adtad Lorának! - emelt fel. Én a lábaimat a dereka köré fontam, ő pedig a fenekemet fogta, és úgy néztünk egymás szemébe.
- Szeretlek! - kezdtem el csókolgatni a nyakát.
- Én is! - suttogta és élvezte a kis játékomat.
Mikor Zayn már megunta a játékomat, azután ledobott az ágyra és elkezdte a számat, majd a nyakamat csókolgatni, majd át tért a melleimhez.
Zayn nem bírta tovább, így lekapta rólam a felsőmet és elkezdte a melleimet szívni és maszirozni. Mikor már én se  bírtam magammal, ráültem Zaynre, és elkezdtem az ingét kigombolni, ő segitett, így hamar meg is szabadult tőle. Mikor már semelyikünk sem, bírta tovább lekerültek rólunk a nadrágok és az alsóneműk. ~ Innen a perverz gondolatokra bízom!
Másnap arra ébredtem, hogy Zayn nincs mellettem.
- Hol a francba lehet? - gondolkoztam hangosan, mivel még csak 8 óra volt.
Na hát mindegy, én betelepedtem a fürdőbe és elkezdtem a reggeli készülődést.
Végül ennél a ruhánál, cipőnél,sminknél, hajnál és kiegészítőnél döntöttem.
 
 
Majd, mikor kész lettem lementem a konyhába. Zayn itt se volt.
`Hát mindegy majd csak elő kerül´ - gondoltam magamba.
Én nagyon éhes voltam ezért csináltam magamnak egy kis rántottát.
Épp az utolsó falatot ettem meg mikor megjött Zayn.
- Te hol a jó isten faszába voltál? - kérdeztem kicsit durván.
- Futni! - mondta lihegve.
- Ilyenkor? - kérdeztem értetlenül.
- Igen, ilyenkor. - mondta elég hangosan és durván Zayn.
- Baj van? - kérdeztem aggódva.
- Nincs!
- Akkor mért vagy ilyen dühös? - kérdeztem.
- Nem vagyok az! - kiabált Zayn.
- Ja, igazad van basszus nem vagy az! - kiabáltam én is, majd  felmentem a szobámba.
- Kop-kop! - dugta be a fejét Tori.
- Szia! Na mizu? Milyen volt a randi? - mosolyogtam.
- Nagyon jó! Holnap is megyünk...- mosolygott Tori. - Amúgy mi baj van?
- Áh..Zayn olyan furcsa, előbb lent is majdnem leüvöltötte a fejem...
- Lehet csak rossz napja van! - nyugtatott a barátnőm.
- Lehet!
- Na gyere! Menjünk plázázni!
- Oké! - mosolyogtam.
Elmentünk a plázába és lerohamoztuk a boltokat. Kb. a 8.-ik boltba Tori elkezdett beszélni a Zaynes ügyről vagyis inkább kérdezni.
- Nem lehet az, hogy nem jó a sexuális viszonyotok?
- Khm..kérlek szinte mindennap csináljuk!
- Jah..értem..- mosolygott Tori. - Akkor vegyünk neked egy tök jó ruha összeállítást ami azt mutatja, hogy szereted!
- Oké! - Tori elkezdett keresgélni és végül ennél maradtunk.:
 
Hát hamar végeztünk a plázába, így hamar haza is értünk. Mikor beléptem a házba, egyből felsiettem Zaynhez.
Épp beakartam lépni a szobába mikor elcsíptem egy telefon beszélgetést.
- De mi az, hogy neki nem tetszik ez a szám?
- Hát azt mondta, hogy tök nyálas és ennél pörgősebb kell! - azt hiszem ezt mondta aki a vonal másik végébe volt.-
- Jó! Akkor kap egy másik számot ha az nem tetszik neki viszlát! Na majd hívlak cső!
Azzal Zayn lerakta a telefont, én pedig bementem hozzá.
- Mi baj van Zayn?! - ültem le melléje és megöleltem.
- Ez a fasz menedzser...! Nem tetszik neki egyik számunk sem..amit írtunk a hetekbe!
- Próbáljatok meg valami pörgőset összehozni. Például egy buliról! - mondtam neki.
- Igazad van! - csillant fel a szeme. - Köszönöm, hogy segítettél! És bocsi a reggeliért! Szeretlek! - adott egy szenvedélyes csókot Zayn.
- Én is! - csókoltam vissza.


1 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon jó lett !!! ;) imádom a blogod *-* mikor lesz kövi rész? már nagyon várom :D

    VálaszTörlés