2013. április 2., kedd

28. Rész

Sziasztok! Meghoztam az új részt! Lehet csak hétvégén fogok tudni írni, mert tudják vége a szünetnek!
Jó olvasást! ♥

~Zayn szemszőge.

Jessi az arcomba dugta az újságot, elolvastam. Amikor a cikk végére értem meg se tudtam szólalni. Mégis hogy gondolják azt, hogy mi esküvőre készülünk?! Jó tény és való , hogy esküvői helyszíneket néztünk, de az újságírók is tudják hogy Jessi anyukája és Lou apja összeházasodnak, fogják már fel, hogy minden dolog mögött rejtőzik magyarázat és nem kell egyből világhírű cikket csinálni belőle.
Az a szerencse hogy ma megyünk egy Tv műsorba ott mindent megtudok magyarázni.
- Jézusom! Ezt megint hogy gondolták? Jessi, ma megyünk egy Tv-s műsorba ott majd mindent megmagyarázok. Ne sírj! - öleltem meg Jessit, mivel már szegény lány pityergett.
- Jó! De nem tudom felfogni, hogy mért nem tudnak a dolgok végére járni! - ölelt át szorosan Jess.
- Hát azt én se! Na, de menj le a konyhába egyél egy kicsit.
- Jó! Ugye te is jössz?
- Persze csak előbb én is elkészülődők mivel 10-kor lesz a Stars & Gossip ' és nekünk 9-re már ott kell lennünk.
Jess bólintott majd kiment a szobából én hamar elkészülödtem majd én is lementem a konyhába.
- Zayn ezek megint mit terjesztenek rólatok? - ugrott fel Louis.
- Valamit ,félre értettek' !
- Nem értettek félre semmit, csak megint keresnek valami jó pletykát ami hetekig bent lesz az újságokba. - mondta unottan Zsani.
- Hát ma mindent elmondok a Stars & Gossipbe. És ha azután is ilyeneket írnak akkor ügyvédhez fordulók! Azért ilyennel ne viccelődjenek, jól tudják hogy Markéknak lesz az esküvőjük ha legalább egy kicsit gondolkoztak volna akkor mindenre tudnák a választ.
- Igazad van haver! - veregette meg a vállam Harry.
- De remélem, hogy azzal a hülye eszükkel felfogják, hogy NEM LESZ ESKÜVŐ!- szólt közbe Jess.
- Nyugodjatok meg gyerekek! Csak felfogják ha nem akkor marad az ügyvéd! - nyugtatott minket Cristi (Jess anyukája)
*
- Zayn mozdulj már el a Tv elől! Indulnunk kell! Harry, Lou ne veszekedjetek már azon a csokin! - rakott rendet Liam
- Csoki hol? - csillant fel Nialler szeme.
- A kocsiba! - a kis haspóknak ezt sem kellett kétszer mondani azonnal futott az autóhoz. - Lou felezzétek már el azt a csokit! - mondta unott fejjel Liam.
- Majd én megoldom! - álltam fel, majd oda sétáltam a fiúkhoz elvettem tőlük a csokit és megettem.
- Zayn! - üvöltöttek rám
- Mivan? Inkább gyertek már!
Hát a fiúk bevágták a mű durcit és beültek a kocsiba. Én elköszöntem Jesstől majd én is követtem a példájukat. Liam hamar a gázra lépett és egyenesen a stúdió felé vettük az irányt.
Mikor megérkeztünk oda vezettek minket a műsor vezetőhöz Sarahoz. Sara Conorhoz.
Ez a nő csupán 22 éves és már egy műsort vezetett ez aztán igen..!- gondoltam magamba


- Na fiúk akkor minden érthető? - kérdezte egy másik nő.
- Igen! - feleltünk egyszerre.
Megszólalt a műsor zenéje és Sarah felment a színpadra.
- Üdvözlöm önöket a Stars & Gossip'- ban köszönjük, hogy minket választottak. Nos, hát akkor jöjjenek a mai sztárvendégek az One Direction!
Mi felmentünk a színpadra és a közönség elkezdett tapsolni. Sarah mutatta, hogy üljünk le mi így is tettünk.
- Nos, sziasztok fiúk! Örülök, hogy látlak titeket!
- Szia, mi is! - válaszólt Louis
- Hát akkor kezdjük! - mosolyodott el Sarah - Mint tudjuk nem sokára meg jelenik az új albumotok  hány szám lesz rajta?
- Elvileg 12.
- Értem. És mikor lesz a következő turné?
- Hát azt még pontosan nem tudjuk. Annyi biztos hogy 2014-be elindult vagy lehet, hogy már tartani fog.
- Hát be kell valljam örülök neki hisz én is imádom az 1D-t! - mosolyodott el Sara - Na hát akkor jöjjön a kedvenc témám a lányok. Niall mint tudjuk van egy barátnőd Ella Words mesélnél róla?!
- Hát Ellával nagyon szeretjük egymást. Első látásra szerelem volt, mikor Louis bemutatta nekünk akkor már éreztem, hogy őt nem szalazthatom el. És hát kiderült, hogy Ell is érez irántam valamit és hát most együtt vagyunk.
- Hány éves is Ella?
- 19.
- Köszönöm. Nahát Zayn az a pletyka kering,, hogy esküvőre készülsz. Ez igaz?
- Nem. Nem igaz. Az igaz, hogy Jessi esküvői helyszínt nézett, de azért mert Louis apjával Jessi anyukája összeházasodik és nem azért mert mi. De ezt eddig a sajtó is tudta!
- Értem, hát akkor ez egy vak lárma volt. Na és Jessivel milyen a kapcsolatotok?
- Nagyon jó! Nagyon szeretem ahogy ő is engem. 
- Köszönöm. ..........

Sarah még kérdezte a többi 3 fiút is majd elengedett minket. De ami ezután jött.
- Hiányzik El! - nyafogott Louis.
- Daniellát akarom! - Liam
- Ella! - Niall
- Loreen!
- Srácok nekem  is hiányzik Jess! Mindjárt láthatjátok őket. - Zayn
- Sziasztok fiúk! - lépett be Sarah.
- Szia!
- Nézzétek holnap lesz egy buli itt a stúdióba nem lenne kedvetek eljönni?
- De! Hozhatjuk a barátnőinket is?
- Persze! Akkor holnap 8-kor sziasztok! 
- Szia!
Mi útnak indultunk hamar haza értünk épp akkor dobáltak valamilyen újságot.
Felvettem és a címlapján az a cikk állt amit akartam.

Beléptünk az ajtón Jess boldogan ugrott a nyakamba.
- Végre! - csókolt meg.
- Hé! Annyira rossz lenne ha esküvőnk lenne? - színleltem szomorúságot.
- Jaj te! - csókolt meg megint. - Képzeld találtam egy tök jó ruhát anyának! Megnézed?
- Aha. Már meg is vettétek?
- Igen! - mosolyodott el Jess


- Tudnod kell, hogy én terveztem! - mosolygott Jess.
- Csak nem divattervező leszel? - nevettem- Nagyon szép. Jaj nem is mondtam meghívtak minket holnapra egy buliba. 
- Tök jó! És nem akarok divattervező lenni. - nevetett.
- Nincs kedved elmenni a parkba? 
- De. Gyere! - húzott magával Jess.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése