2013. április 1., hétfő

27. Rész

Másnap nehezen, de ott hagytuk a hotelt.Ebbe a két hétbe nagyon megszerettem Riot, de ezzel szerintem a többiek sincsenek máshogy. Mikor megérkeztünk a reptérre letámadott minket pár rajongó, nagy csodámra tőlem is kértek aláírást, én persze szívesen adtam nekik.
Mikor végeztünk elindultunk a gép felé. Hamar fel is szállt, én a repülés közbe el is aludtam már csak arra ébredtem hogy valaki kelteget.
- Jessi..Jessi..Londonban vagyunk! - csókolt meg Zayn
- Na hát ilyen alvás utáni fogadtatásban sem veszek gyakran részt! - csókoltam én is meg Zaynt.
A gép hamar landolt. Londonban sem volt másképp mint Rioba, a rajongók itt is letámadtak minket, de itt már annyival könyebb volt a dolgunk főként a fiúknak, hogy a biztonságiak visszatartották a rajongókat.Bő 2 óra után végeztünk. Beültem a kocsiba, majd beült mellém Zayn, hazafelé gyönyörlödtem Londonban amit Zayn is észrevett.
- Gyönyörű város. - mosolyodott el.
- Hát az, sosem gondoltam, hogy a sors majd ide fog ,repiteni'. Na meg azt se gondoltam, hogy találkozom a világ egyik legjobb pasijával.
- Khm. Egyik legjobb?
- Jaj! Akkor a világ legjobb pasijával! Te egoista..- nevettem
- Ez a beszéd! Jaj! Nem is szóltam, hogy anyukád és Mark megkért arra kettőnket még a repülőn hogy segitsünk nekik az esküvű szervezésébe.
- Értem. Pontosan mit kell csinálni?
- Hát helyszínt és ruhát nézni.
- Aha. Hát szerintem megtudjuk csinálni! - néztem Zaynre mosolyogva.
- Szerintem is. - mosolyodott el ő is.
Hamar haza értünk. A fiúk válalták, hogy behozzák a böröndöket. Még szép! Én és Zayn felmentünk a szobámba, hamar kipakoltuk a cuccokat.
- Akkor gyere nézzünk helyszint és ruhát! - mosolyodtam el, majd kimentem a teraszra. Zayn hozott egy kis rágcsát és én addig elkezdtem helyszíneket keresni.
*
- Jaj Zayn! Nem megy. Nem találok egy jót sem! - tetettem mű sírást.
- Jess gondolkozz anyukád stilusába mit szeret ő.Nyugodt- Nyüzsgő helyet, Városon belűl- Városon kivűl. Ezeken gondolkozz és meg lesz az  a hely. - adott tanácsot Zayn, énaddig türelmesen figyeltem.

- Igazad van. A Willington étterem az pont jó lenne.- csillant fel a szemem.
- Na látod akkor nézd meg az ár ajánlatokat ha türhetőek akkor jó is lesz!
- Pont jók! Wá Zayn meg van a helyszín. De jó! - nevettem. - Na és a nászajándék mi is legyen?
- Hát amit múltkor megbeszéltünk az nem jó mivel azuk már van, így azt gondoltam, hogy mi lenne ha elmennének kikapcsolodni pl. Rómába. A többiek nem terveznek ilyen ajándékot szóval pont jó.
- Te ajándék zseni! - mosolyodtam el. - Na szerintem a ruhákat holnapra hagyom, menjünk aludni! - Zaynnek sem kellett kétszer mondani. Bementünk és bebújtunk a pihe-puha ágyikóba ☺
Másnap korán felébredtem, lementem a konyhába Torival találkoztam.
- Szia! - ölelt meg
- Szia! - öleltem meg én is
- Mindjárt jővők. Ha kérsz kávét főztem. - mosolyodott el Viki.
Én csak egy ,oké' mosolyt vetettem felé majd töltöttem egy kis kávét magamnak és elkezdtem vizsgálni az újságot mikor egy olyan cikket láttam meg, hogy szó szerint majdnem elállt a lélegzetem.


Nem hiszem el Ezek a barmok honnan szedték, hogy mi esküvőre készülünk?! Jó helyszint néztünk, de azt magunknak! Nem tudtam mit csinálni felmentem Zaynhez és szó szerint az arcába dugtam az újságot.

Nem sokára kövi☺! Az ,újságcikkért' bocsi, hamar csináltam! Komizzatok légyszí!☺ Amúgy hogy tetszik a fejléc?☺

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése