2013. április 20., szombat

31. Rész ♥

~Zayn szemszöge

Másnap mikor felébredtem megláttam Saraht mellettem, akkor jöttem rá, hogy mit is csináltam valójában. Én még mindig Jessit szeretem, imádom azt a lány, de őt elvesztettem. De talán még vissza szerezhetem. Az első lépés legyen az, hogy elmegyek Sarahtól, hisz ezt a nőt nem is szeretem.
Hamar összepakoltam, mázlimra Sarah felébredt.
- Zayn! Hova mész? - kérdezte
- El! Nézd Sarah én nem szeretlek, majd találsz jobbat nálam!
Azzal megfogtam a holmijaimat és elindultam Jessékhez.
Mikor oda értem a házukhoz a fiúkkal találtam magam szembe.
- Szia Zayn!- köszöntek
- Sziasztok!
- Mi járatba? - Kérdezte Harry
- Jaj Harry hiányzik neki Jess! - mondta Hazzának Lou. - Mit akarsz csinálni, hogy vissza szerezd? - kérdezte mosolyogva Louis.
- Nem tudom!
- Talán először gyere vissza hozzánk! Majd Jesst apró kis kedvességekkel lepd meg! - Liam
- De vissza jöhetek? - kérdeztem.
- Persze! - szólalt meg  Jess anyukája aki az ajtóba állt. - Zayn! Nem csináltál rosszat mindenkivel megtörténhet ez! És amúgy is Te sem tudsz Jess nélkül élni és ő sem tud nélküled, csak Jessica nem mutatja ki! - mondta a biztató szavakat.
- Na haver, gyere be! - húzott Niall maga után. Mikro beértünk megláttam, hogy Jessen kívül mindenki a konyhába van. Én gondoltam elmondom nekik az ötletemet, hogy, hogyan is akarom Jesst vissza szerezni. Ők beleegyeztek, hogy segitenek. El sem hiszem! Például Tori Jessi legjobb barátnője ilyen könnyen megbocsájt nekem?! Na de mindegy!
- Zayn! - szólt Tori. -Nézd én nem haragszom rád, de Jess igen! Szóval ha először nem bocsájt meg akkor ne add fel! - mosolygott.
- Igen! Ez a beszéd Tori! - oda jött Anna és Ella.
- Jó! Nem is terveztem, hogy feladom! - mosolyogtam maga biztosan.
*
Jess még nem tudja, hogy vissza jöttem.De már csak percek kérdése és megtudja. A tervem az, hogy egy gyertya fényes vacsorát rendezek neki és énekelni fogok, tudom nem nagy szám, de ez még nem minden. Per pillanat senki sem volt otthon csak én és Jess. Már az utolsó kanál is a helyén volt.
- Hát akkor ideje megtudnia, hogy itt vagyok! - gondolkoztam hangosan.
Leejtettem egy gyertya tartót, hogy Jess lejöjjön. Ez sikerült is, végig nézte a diszitést, a vacsorát meg mindent. Egyszer csak megszólalt a zene én elkezdtem énekelni. Jess megfordult és mikor meglátott könnybe borult a szeme. Én oda sétáltam hozzá és csak neki énekeltem, csak akkor, csak ott.
Mikor vége lett a zenének megöleltem Jesst. Ő sírt, remélem ezek az öröm könnyei voltak.
- Jess! Én teljes szívemből szeretlek! Hülyeséget csináltam tudom és én-én ezt nagyon bánom, de tényleg. Nem tudom elmondani, hogy mennyire szeretlek. Kérlek bocsáss meg! - térdeltem le elé.
- Zayn! - szólalt meg.- Én is szeretlek nagyon! - térdelt le ő is mellém sírva. - És ilyen szép ajándékot, hogy-hogy nekem énekel egy fiú teljes szívéből, ilyet még nem kaptam.  Én egyszerűen nem tudok nélküled élni. És tudom, hogy hülyeséget csináltál, de az a nő leitatott téged tudom! És ................................megbocsájtok neked! - ölelt meg zokogva Jess.
- Komolyan?! Jézusom..köszönöm Jess! Köszönöm, hogy megbocsájtasz, szeretsz és, hogy nem vagy hargtartó! És megígérem itt és most, hogy többet ilyet nem fogok csinálni!
- Szeretlek Zayn! És...nem akarlak elveszíteni! - ölelt át Jess szorosan.
- Én se téged! És mielőtt azt hiszed, hogy egyedül csináltam ezt az egészet el kell mondanom, hogy a fiúk meg a lányok is segítettek! - mosolyodtam el.
- Hát látom! Hisz csak Tori tud ilyen szép diszitést csinálni! - nevetett Jess.
- Na gyere! Kóstoljuk meg a vacsorát amit anyukád csinált!
- Vagy inkább használjuk el Harry ajándékát?! - nevetett Jessi.
- Benne vagyok! - Azzal felemeltem Jesst és bevittem a szobába. ~PERVERZ GONDOLATOK KEZDŐDHETNEK.


Sziasztok! Remélem tetszett a rész, tudom fura, hogy Jess ilyen hamar megbocsájtott, de ő nem haragtartó! ☺
Közlemény!: Ezek után sokkal több perverzség lesz a történetbe☺

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése