2013. április 15., hétfő

29. Rész

Sziasztok! Bocsi, hogy nem hoztam új részt,de hát sokat kellett tanulnom!
Na meg ihlet sem volt! 
Jó olvasást!
Jess szemszöge~
Zaynnel elmentünk a parkba. Sokan kértek Zayntől autógrammot meg közös képet, hát a sztárság ezzel jár.
Mikor végre ,lekoptak' a rajongók Zaynnel elmentünk egy kissé eldugott helyre és ott leültünk egy padra.
- Szeretlek! - csókolt meg Zayn.
- Én is! - csókoltam vissza.
- Csak azt utálom, hogy mindig miattam keveredsz ilyen pletykákba mint a mostani is például! - szomorodott el Zayn.
- Jaj Zayn! Ez miatt ne legyél szomorú! Leszarom, hogy milyen pletykák keringenek rólam engem csak az érdekel, hogy szeretlek és kész! - öleltem át.
- Ezt imádom benned, hogy ilyen kedves, okos és szép lány vagy! - ölelt át Ő is szorosan.
- Zayn ma hányadika is van? - csillant fel a szemem.
- Július 14. Mért?
- Akkor holnap lesz a szülinapom! - lepődtem (?) meg.
- Tényleg! Hú, de jó lesz!
- De kajak majdnem elfelejtettem! .- nevettem
*
Zaynnel még egy kicsit ott maradtunk a parkba majd sötétedéskor haza mentünk.
Másnap.
Reggel arra ébredtem, hogy valaki egy csókkal köszöntött. Zayn.
- Boldog Születésnapot! - csókolt meg. - Az ünnepeltnek ágyba jár a reggeli. - mosolyodott el.
- Jaj Drágám ezt nem kellett volna! - mosolyodtam el.
- Dehogynem sőt ez még nem mindent. - nevetett Zayn.
- Jaj! - sóhajtottam majd neki kezdtem annak a nagyon finom reggelinek amit Zayn csinált.
Mikor végeztem bementem a fürdőbe és felöltöztem ebbe a ,szülinapos' szerelésbe.


Majd felraktam egy kicsi sminket és lementem.
- Boldog szülinapot! - üvöltött mindenki. (Meglepett!)
- Jézusom! Nem kellett volna! - hatódtam meg.
- Dehogynem! - üvöltött mindenki.
- Drágám! Majd mi kezdjük az ajándékozást! - szólalt meg anya. - Tessék! Ez két repülőjegy Los Angelesbe, hogy meg látogasd apádat! - mosolyodott el anya és Mark.
- Köszönöm! - öleltem őket meg.
- Nahát akkor folytatom! Drágám fogadd sok szeretettel! Ez egy könyv a Szent Johanna Gimi valami magyar könyv angolra forditva. A másik ajándékomat majd délután kapod meg! - mosolygott Zayn. Majd felemelt és megpörgetett a levegőbe.
- Jaj nagyon köszönöm.
- Ez a mi ajándékok Zsanival,Annával, Ellával, Louival és Niallel!- Szólalt meg El. -  Reméljük sokat fogjátok használni! - mosolyogtak, majd oda adtak egy boritékot.
- Nane! Basszus egy nyaraló? Jézusom ezt nem kellett volna köszönöm borultam a nyakukba.
- Fogadd sok szeretettel! Remélem tetszik! - nyújtott oda Dani egy nyakláncot,karláncot, és egy pár fülbevalót.
- Jaj nagyon szép köszönöm! - öleltem át Liamet és Danit.
- Hát mi először is adunk egy ruhát és egy cipőt! - mosolygott Hazza és Loreen. - Na meg ezt kivételesen tőlem kapod óvszer hátha kell- én sokkolva néztem rá majd elvetem tőle.
A többiek csak nevettek.
- Hát csajszi tőlem ezt kapod! Mindig is egy kiskutyáról áradoztál tessék! - ölelt át Tori
- Jaj Tori! Köszönöm ez ez nagyon aranyos! - öleltem át szorosan (IMÁDOM)
- Remélem tetszenek az ajándékok! - szólalt meg anya.
- Nagyon! Imádlak titeket!
- Nem akarod megnézni a nyaralót? - Lou.
- De! Zayn jössz?
- Még van egy kis elintézni valom! - mosolygott.
- Nekem oks. Anya Mark?
- Kicsim nekünk bekell mennünk dolgozni. Majd este találkszunk. -adott egy puszit anyu.
- Oké! Akkor mehetünk?
- Igen!
Kimentünk és két kocsival útnak indultunk. Én mentem Daniellével, Liammel, Zsanival, és Torival.
Mikor elindultunk megszólaltam.
- Jaj Tori olyan édes ez a kiskutya!
- Biztos jól meglesznek Lokival! - Liam
- Az biztos! Csak azt nem tudom mi legyen a neve! - elgondolkoztam majd kipattant valami  a fejemből - Cody! -csillant fel a szemem.
- Az jó!-mondták nevetve a többiek.
Hamarosan megérkeztünk a nyaralóhoz. Egy aranyos házikó volt (Amibe lehet BULIt rendezni)
- De klassz! - ugráltam össze-vissza.
- Még egy kisebb medence is van hozzá.Na meg van szauna meg még sok minden. - mosolygott Lora.
- Az ajándékomat felfogjátok használni? - kérdezte perverz mosollyal Harry.
- Most kussoljál! - meresztettem rá a szemeimet.
*
Sokat hülyéskedtünk a nyaralóba tök jól elvontunk mondjuk kár, hogy Zayn nem volt ott.
2 óra múlva elindultunk haza. Mikor megérkeztünk Zayn kint várt minket. Engem egy csókkal köszöntött majd felhúzott az emeletre lentről még hallottam Styles szavait.
- VÉDEKEZNI!
Mikor beértünk a szobába ledöbbentem. Az egész fal ki volt rakva a képeinkkel. Én elkezdtem sírni majd megöleltem Zaynt. Hosszasan ölelkeztünk, mikor megszólaltam.
- Szeretlek! Ilyen jó pasit mint te...- szipogtam
- Én is! És inkább én mondhatnám, hogy egy ilyen jó lányt mint te, hogy kaphattam meg? - mosolyodott el.
Én átöleltem majd lementünk a többiekhez.
- Ez gyors volt! - mosolygott Hazza.
- Kapd be! - nevetett Zayn.
- Úgy ahogy Jess is bekapta a tiedet? - itt már mindenki nevetett.
- Na jó! Inkább bulizzunk! - állt fel Zsani.
- Oké! - csillant fel a szemünk.

Holnap új rész! 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése