2013. május 22., szerda

43. Rész ♥

Sziasztok! ☻ Itt a 43.-ik rész. Jó olvasást!♥

Hamar oda értünk a buli helyszínére, de ott szó szerint egy Directioner hadsereg várt minket. Ezek honnan tudják, hogy Zayn hova megy?!..Ez a kérdés merült fel bennem.
Fél óra múlva sikeresen át jutottunk köztük, - elég hamar - mikor bementünk a party helyszínére akkor egyből megcsapott a pia szag és a dohány füst.
- Gyere, kérjünk valami piát! - húzott magával Darcy.
- Oké!- oda mentünk a pulthoz mind a négyen és kértünk egy-egy koktélt. Én a Malibu&Angeles-t kértem, de mikor oda adták és bele kóstoltam éreztem, hogy ez nagyon erős.."remélem annyira nem száll a fejembe"
- Jól vagy, Drágám? - kérdezte Zayn.
- Aha, persze! Csak egy kicsit erős ez a koktél..! - mosolyogtam.
- Gyere Jess, táncoljunk! - húztak magukkal a lányok. Zaynt egy szem pillantás alatt elvesztettem, de legalább a lányok velem vannak. Igazi party számok mentek...ezért mi nem is hagytuk abba a táncot, 1 kemény óra után leültem egy székre. Zaynt  sehol sem találtam.
- Baj van? - kérdezte Darcy.
- Nem tudom hol van Zayn! - szomorodtam el.
- Nyugi, biztos csak táncol! - nyugtatott Lisa.
Én hallgattam Lisára és elnyugodtam. - nagyszerű megfogalmazás. - sorra ittam a koktélokat, mikor egy kezet éreztem a vállamon.
- Jézusom, ilyet többet ne! - öleltem át Zaynt. - Hol voltál?
- Csak dumáltam pár fiúval! - mosolygott. - O, milyen szép lassú szám! - mosolygott Zayn.
- Gyere! - mosolyogtam. Zaynnel oda mentünk a tánc parkettre, Ő megfogta gyengéden a derekamat, Én pedig átfontam a kezemet a nyaka körül és a vállára hajtottam a fejemet majd úgy táncoltunk. Életem egyik legszebb tánca volt....
*Másnap*
Reggel sajogó felfájásra ébredtem. Hamar vettem be egy fájdalom csillapitot
- Reggelt! - morgott egyet Zayn.
- Neked is! - mondtam Zaynnek, aki egy puszi kiséretébe követte a példámat, és vett be egy gyógyszert.
- Jó volt a buli! - mosolyogtam.
- Az! - mosolygott Zayn is. - Egy biztos, hogy én ma nem megyek sehova!
- Én se! - kacsintottam.
- Akkor, mit csináljunk itthon? - nézett perverz fejjel Zayn.
- O, az is fárasztó ám! - nevettem.



- Tudom! De az azért...- kacsintott Zayn.
- Jaj, te perverz állat! - nevettem. De mire észbe kaptam addigra Zayn már betapasztotta a számat az ajkaival.
Egyre inkább vadabb, és vadabb lett a csókunk, a végén a nyelveink már vad táncot jártak. Zayn felkapott az ölébe és bevitt a szobába. Lefektetett az ágyra és lehúzta a ruhám cipzárját, persze azt egyből le is kapta rólam, én se tétlenkedtem levettem róla  a pólóját, mikor megláttam azt az izmos kocka hasat és azt a kigyúrt testet akkor még mindig elbambultam. Viszont Zayn kizökkentett a "kis gondolataimból" azzal, hogy elkezdetett a melltartóm kapcsával játszadozni, persze az én kis profi barátom hamar megszabadított tőle.
- Kibaszott jól nézel ki! - Zayn apró csókokkal kezdett el kényeztetni, a számról át tért a nyakamra ahol pár helyen kicsit beleharapott. - másnapra meg is látszott a nyoma.- Én engemet egy kicsit aggasztott, hogy Zaynen rajta volt a nadrágja, de hát ez sem tartott sokáig hamar levettem róla, a maradék ruha nemüktől is megszabadultunk, majd Zayn belém hatolt és elkezdett ki-be mozogni, először lassan majd egyre gyorsabban, és gyorsabban mozgott.
*
Zayn meztelen mellkasán feküdtem. - persze, jó nagy vigyorral a számon. -
- Marha jó vagy az ágyba! - nevetett Zayn.
- O, köszönöm! - nevettem. - De ehhez te is kelessz! - mosolyogtam.
- Tudom! - mosolygott "ego manó"
- Na én megyek felöltözök! - nyomtam egy puszit Zayn arcára.
Oda álltam a szekrény elé Zayn ingébe és elkezdtem keresgélni, végül egy virág mintás szoknya mellett és egy szürke felső mellett döntöttem egy Párisos nyaklánc kíséretébe.
- Azta! Gyönyörű vagy! Bár ruha nélkül jobb! - mosolygott Zayn.
- Istenem! - nevettem.
Én kisétáltam a konyhába és csináltam egy-egy szendvicset magamnak és Zaynnek is. 20 perc után sikeresen fel is faltuk, persze miután Zayn is felöltözött.
*
- Menjünk el az Eiffel toronyhoz! - nyafogtam.
- Jajh..Jó! - adta be a derekát Zaynie.
Én egyből az ajtóhoz futottam, igaz, hogy este volt, de kimozdulni volt kedvem. - ☻ - Zaynnel békésen sétáltunk az utcán, pár Directioner is oda jött akiknek Zayn mosolyogva adott aláírást, majd tovább mentünk. Hamarosan oda értünk ahhoz a híres toronyhoz. Zayn átölelt és a fejét a vállamra hajtotta, s úgy néztük fel a magasra nyúló toronyra.
Zayn maga felé fordított és szenvedélyesen megcsókolt, mondhatom azt, hogy életem egyik legszebb csókja volt. Mikor elváltunk kihúllot egy könny csepp a szememből, hisz olyan boldog voltam.
- Szeretlek! - ölelt át Zayn.
- Én is! Te vagy az életem! - *még szorosabban hozzá bújtam Zaynhez*.
- Zayn és Jess! Sziasztok! - köszönt nekünk Perrie?!..
- Te mit keresel itt?! - tért egyből a lényegre Zayn.
- Little Mix, koncertek! - mosolygott Perrie.- TUDOM, TI MOST AZT HISZITEK, HOGY ÉN BÁNTANI AKARLAK TITEKET, DE EZ NEM IGAZ!  - mosolyodott el Pezz.
- Mi? - kérdeztem értetlen fejjel.
- Sok boldogságot! - kacsintott.
- Köszi! - válaszoltunk halkan Zaynnel, majd egymásra néztünk és nevetésbe kezdtünk.
- Ez fura volt!
- Az! - helyeselte Zayn. - De legalább nem csinált parádét! - nevetett Zayn.
- Ez nem állatkert Drágám! - nevettem.
- Hát nem! - súgta  a fülembe Zayn majd hozzám bújt.



3 megjegyzés:

  1. rohadt jó lett :D nagyon jól írsz *__* kövit gyorsan :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó gyorsan kövit<3<3<3<3

    VálaszTörlés
  3. imádom a blogod minden nap megnézem van-e új rész ha megvan akkor elolvasom és csodálkozok hogy hogy lehetsz ilyen ügyes?:) Így tovább;))

    VálaszTörlés