2013. május 2., csütörtök

38. Rész ♥

Íme a 38.-ik rész! Remélem tetszeni fog!♥
UI. Következő hosszabb lesz sokkal!




Mikor leszálltunk a gépről egy csomó rajongó várt ránk. Zayn elkezdte osztogatni az az autogramokat, én addig leültem egy padra és türelmesen vártam míg Zayn végez. Nagy csodámra hozzám is oda jöttek és tőlem is kértek autogramot, én természetesen teljesítettem a kérésüket. Mikor végeztünk. - hála isten. - akkor elindultunk egy Taxival a hotel felé. Mikor megérkeztünk megkerestük a szobánkat és bementünk. Én mikor megláttam a hatalmas francia ágyat és azokat a szekrényeket, na meg azt a hatalmas üveget amin tisztán látszódott az Eiffel torony hát szóhoz se jutottam G-Y-Ö-N-Y-Ö-R-Ű volt.- csak ennyit tudok mondani.
Zayn kitalálta, hogy látogassuk meg az egyik barátját Charlit. Én beleegyeztem, bár azért elsőnek nem ezt gondoltam volna, hogy elvisz egy haverjához.
- Hívok egy taxit és mehetünk Charlihoz! - szólalt meg Zayn, mikor már halálra untam magam.
- Még csak most hívsz taxit?!..- kérdeztem kerek szemekkel.
- Igen! Mért?..Itt 5 perc alatt kijönnek a taxik! - mondta a barátom.
- Oké! 
Hát tényleg itt volt 5 perc múlva  a taxi, mi beültünk Zayn lediktálta a sofőrnek a címet, majd elindultunk Charlihoz.
Hamar megérkeztünk egy nagy házhoz. Zayn kifizette a taxit, majd becsengettünk. Egyszer csak kinyitotta az ajtót Charlie.
- Sziasztok! Gyertek beljebb! - szólalt meg a 30 év körüli férfi.
- Na Charli hamar megszeretném nézni a gitárokat! - mondta Zayn. Charlie bevezette egy szobába én pedig elkezdtem a képeket nézegetni, amin Charlie Rihannával, Lady Gagával és még sok-sok sztárral volt rajt. Ekkor tudtam meg, hogy ki is ő, a fiúk hangszeréről gondoskodik. Hát oké..- gondoltam magamba.
Egyszer csak Zayn jelent meg a hátam mögött, mázlimra majdnem lelöktem az egyik gitárt a helyéről.
- Jézusom..! Ne ijesztgess! - öleltem meg.
- O bocsánat! - csókolt meg. - Gyere menjünk! - Zaynnel vissza mentünk a szállodába. Mikor beértem a szobába azt hittem, hogy elájulók. Egy gyertya fényes vacsora várt engem.
- Tetszik?..- kérdezte Zayn csillogó szemekkel.
- Ez egyszerűen..CSODÁLATOS!- ugrottam Zayn nyakába.
- Nos, jöjjön hölgyem  együk meg a vacsorát!
- Ahogy ön akarja uram!
Leültünk az asztalhoz, és elkezdtük enni a finom francia levest és fő ételt. Mikor végeztünk - kb. 40 perc. - akkor Zayn oda jött és adott egy szenvedélyes csókot.
- Szeretlek! - majd Zayn felemelt és megpörgetett a levegőbe.
- Én is! - suttogtam.
- Mit csináljunk?!..- kérdezte perverz vigyorral.
- Tudod te! - nevettem. Zayn ledöntött az ágyra, és megszabadított a ruháimtól, úgy ahogy én is őt.
- Perverz gondolatokat bekapcsolni!
Másnap reggel arra ébredtem, hogy nincs senki sem mellettem.
- Hol van Zayn?! - gondolkoztam hangosan. Egyszer csak megláttam, hogy a teraszon cigizik, gondoltam ki megyek hozzá.
- Jó reggelt Szépségem! - szólalt meg.
- Jó reggelt! - mosolyogtam. - Úgy fáj a derekam!
- Ne csoda! - mondta Zayn perverz vigyorral.
Én egy csók kíséretébe bementem és bekapcsoltam a TV-t, de ami ott fogadott....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése