2013. május 14., kedd

42. Rész♥

Sziasztok! Itt a 42.-ik rész! 
Jó olvasást!♥

Ekkor valami landolt a teraszon egy üveg..én nem bírtam tovább, ezen már nem tudtam nevetni, inkább sírni..kifakadtam..
Ekkor Zayn jött ki a teraszra, és azonnal kérdőre vont.
- Jess, mi baj van?!.Mért sírsz?! - én csak sírtam, itt az idő..el kellett mondanom neki, hogy egy lány folyamatosan zaklatott ilyen "fenyegető" üzenetekkel...
- Egy lány, egy bizonyos "P." fenyegető üzeneteket küldözget..Az elején viccnek vettem, de már-már nem az..Zayn én félek, ki ez?! Tudom, hogy minden lány azt akarja, hogy szabad legyen a pálya, de akkor sem értem, hogy mért küldözgetnek ilyen fenyegető üzeneteket?!..- fakadtam ki.
- Pssz. Ne sírj! Tudod, hogy milyenek a rajongók! - ölelt szorosan át Zayn.- Ne foglalkozz vele! De mért nem szóltál előbb?! 
- Mert nem akartam, hogy aggódj! - öleltem én is át Zaynt.
- Ne sírj! Ne foglalkozz ezzel a "P"-vel, úgy sem fog semmit sem csinálni, csak fenyegetőzik! 
- Szeretlek! - öleltem át még szorosabban Zaynt.
- Én is! - súgta a fülembe és egy gyengéd puszit nyomott az arcomra.- Na gyere feküdjünk le! Majd csak elnyugszik ez a nem tudom ki is! - mosolygott Zayn.
- Remélem igazad lesz! 
*
Másnap reggel elég korán felkeltem. Gondoltam azzal, hogy forgolódok az ágyba nem keltem fel Zaynt, így inkább csendesen bementem a fürdőbe, és felöltöztem.
♥

Majd egy gyenge sminket tettem fel magamra, és a zombi állapotból egy "nem zombi" állapotot varázsoltam.
Mivel éhes voltam így gondoltam rendelek magamnak és Zaynnek egy finom kis reggelit, ami palacsintából, gofriból és dzsúszból állt. 10 perc múlva a szoba pincér meg is hozta a finomságokat.
Egyszer csak két kezet éreztem a vállamon.
- Jézusom, ilyet többet ne! Nagyon megijedtem! - nevettem. Zayn pedig csak önelégült mosollyal állt.
- Hm..együnk! - szólalt meg az én kis egómanom  is.
- Jó ötlet! Már azt hittem, hogy csak nézni fogjuk a palacsintát! - mosolyogtam.
- Majd holnap! - mosolygott Zayn is.
Fél óra alatt sikeresen végeztünk. Már csak egy probléma volt, hogy MIT CSINÁLJUNK?!
- Mit csináljunk?! - kérdeztem.
- Hm...van egy ötletem! - *perverz mosoly*
- Hihi..majd este! - kacsintottam Zaynre.
- Este buliba megyünk! - mosolygott Zayn.
- Komoly? - csillant fel a szemem.
- Igen, komoly! Itt laknak Párizsba az unoka tesómék, Lisáék és velük megyünk este a Party Bumbsba!
- De jó lesz! - mosolyogtam. - De az este még egy hamar nem fog ide érni! - nevettem.
- Hát nem! Addig is menjünk le a medencékhez! - nevetett Zayn is.
- Oké!
Hamar felöltöztünk és lementünk. Kevesen voltak a szálloda medencéinél, mások biztos pihennek vagy más strandot választottak..
*
Jó volt végre már TÉNYLEG kikapcsolódni, és nem azt nézni, hogy balról vagy jobbról jön-e Directioner.
Olyan 4 óra körül felmentünk a szobánkba, és elkezdtünk készülődni, egyszer csak kopogtak. Zayn nyitott ajtót. Beszédet hallottam, majd lépteket.
- Szia! Te biztos Jess vagy! - ölelt meg egy barna hajú lány. - Én pedig Lisa vagyok! 
- Szia! Igen Jess vagyok! Örülök, hogy megismerhetlek! - mosolyogtam.
- Szia! Darcy vagyok! - ölelt meg egy fekete hajú lány is.
- Szia, Jessi! - öleltem meg én is. - Akkor indulhat a buli?! Persze csak miután felöltöztem! - nevettem.
- Naná! Mondjuk ez a ruha sem rossz! 
- Köszi, de már választottam egy "buli" ruhát.!
Én hamar bementem a fürdőbe és felöltöztem ebbe a csodába, a smink és a hajam pedig már előtte kész volt.
Awards
Mikor kiléptem a fürdőből a lányok agyon dicsértek..(Pedig mellettük én csak egy csövesnek néztem ki..☺)
 Majd jött Zayn, aki sunyiba bele markolt a fenekembe, és utána pedig megdicsért ő is, majd elindultunk.



4 megjegyzés:

  1. jó lett :) siess a kövivel :D már nagyon várom ;) ♥

    VálaszTörlés
  2. nagyon nagyon jó lett siess a kövivel már nagyon nagyon várom :))) <3

    VálaszTörlés