2013. június 28., péntek

II. évad 2.rész

Sziasztok! Megírtam az 2.-ik részt, olyan jó, hogy végre a II. évadot írhatom!
Remélem tetszeni fog ez a rész..! És köszönöm a 7000 oldalmegjelenitést..! Jó olvasást! ♥

*Másfél hónap múlva*
Hála isten, már felépültem, néha még érzek egy kis fájdalmat, de hát ez természetes, remélem..! - gondoltam magamba, s közbe egy könyvet tartottam a kezembe amit a kórházba kezdtem el olvasni, egy lányról szól aki szülök nélkül nőt fel, és megbirkózik az élettel, sokat lehet belőle tanulni az biztos! 705 oldalas volt, én akkor a 437. oldalt olvastam. Egyszer csak kopogásra lettem figyelmes.
- Gyere! - mondtam, s belépett az az illető akit mindenkinél jobban szerettem. - Kivéve a szüleimnél..! - Zayn! - ugrottam az illető nyakába, és a lábaimat a dereka köré fontam.
- Jess! - ölelt át, és a kezeit a fenekemre helyezte, hogy megtartson.
- Nem vagyok nehéz? - nevettem.
- Dehogy! Ne mondj baromságokat..! De most viszont leteszlek, mert mutatni akarok valamit! - mosolygott Zayn, s az ágyhoz vezetett ahol a laptopja pihent.- Ők itt a családom! - mutatott egy képet amin az ő kivételével mindeki rajt volt, a mindenki alatt értem Waliyhát, Doniyát, Safaa-át, és a szüleit.
- Hát ezt eddig is tudtam..! - nevettem és aranyosan megpusziltam Zaynt.
- Oké, de még nem láttad őket, és ugye a baleseted előtt úgy volt, hogy meglátogatjuk őket, de ez sajnos elmaradt, hozzá teszem ők is nagyon aggódtak érted..! Mi lenne ha holnapután elmennénk hozzájuk?
- Ez jó ötlet! - csillant fel a szemem.
- Akkor ezt meg is beszéltük! - nevetett Zayn. - Mit akarsz csinálni? - kérdezte egy perverz mosoly kíséretébe.
- Hát nem is tudom..! - mondtam amivel láthatóan Zayn idegeit húztam..
- Jess, drágám..! Nem hazudsz jól! - mondta és szenvedélyesen megcsókolt amit én viszonoztam.

Én elkezdtem az ingét kigombolni, hát mit ne mondjak csókolózás közbe nehéz volt, de végül sikerült. Zayn ezek után benyúlt a pink toppom alá, és elkezdett simogatni, én felugrottam a tapintásától, majd beletúrtam a hajába. Mikor Zayn végzett a "játékával" azután nem is engedte, hogy rajtam maradjon a topp, levette, s utána egyből e melltartómat is. Egyik kezével a melleimet maszirozta a másikkal pedig a nadrágomat próbálta levenni ami végül sikerült is, mivel Zayn még alúl teljesen fel volt öltözve így hamar lerántottam róla a nadrágot, majd az egyik lámpára(?) eldobtam. Hamar megszabadultunk a maradék ruháinktól is, majd Zayn belém hatolt, elkezdett először lassan majd gyorsan mozogni, én a hajába túrtam és megpróbáltam halkan nyögni (mint mindig). Mikor már elöntött a gyönyör akkor bele karmoltam Zayn hátába ami nyomott hagyott, csodálatos volt. 
*2 nap múlva*
Reggel, vagyis hát délbe arra keltem, hogy Zayn szólongat.
- Jess, Jess, drágám mennünk kell! - mosolygott a barátom.
- Jó..! - mondtam, majd kikeltem az ágyból és a szekrényemhez sétáltam. Mivel szépen sütött oda kint a nap így egy igazi nyárias ruha összeállitás mellett döntöttem.
Ruha:)

 Miután felöltöztem bementem a fürdőbe, megmostam az arcomat és a fogamat majd a hajamat, elkezdtem befonni hosszú kemény munka után sikerült is.
- Azta, de gyönyörű valaki..! - mosolygott Zayn majd magához húzott és megcsókolt.
- Ne túlozz! - mosolyogtam..
- Ugyan én sose..! - kacsintott rám Zayn majd megfogta a táskáját amibe bele rakta a cuccait, végül is csak 2 napra megyünk, de én biztosra mentem és bepakoltam jó egy pár ruhát. 
- Itt az én táskám is! - mosolyogtam kajlán.
- Őszintén te hova készülsz? - kérdezte fura nézéssel Zayn.
- A családodhoz! - mondtam egy magabiztos mosollyal.
- Huh, azt hittem, hogy  a Marsra..Mi van ebbe a böröndbe? 
- Ruhák és sminkek.
- Csodálom, hogy bele fértek..!
- Nem fértek bele, még hozom az Adidas kis táskámat is!
- Behalok Jess! - nevetett a barátom.
- Mehetünk? - nevettem már én is.
- Persze! - mondta Zayn. Még Ő bepakolt a kocsiba én elköszöntem a családtól, persze még vagy 5 percig ott álltam, mert anya "mit ne csináljak!" előadását végig kellett hallgatni.
Mikor végre kiszabadultam a házból beültem Zayn mellé, majd elindultunk.

2 megjegyzés: