2013. június 21., péntek

49. Rész♥

Sziasztok! 
Itt a 49.-ik rész! 
Jó olvasást! ♥
"Nem vagyok normális, és a te kedvedért nem is leszek!" 
- Jess, elmosogatnál? - kérdezte anyu, mikor mindenki végzett a vacsorával. 
- Persze! - válaszoltam egy szem forgatás közepette. Felálltam az asztaltól és bementem a konyhába, megengedtem a forró vizet a mosogatóba, na meg bele folyattam a fél mosogató szert. - Ez vagyok én. - Mikor az első tányért elmostam valaki megfogta  a derekamat, én felugrottam, majd megfordultam.
- Zayn, nem vagy normális! - mosolyogtam, majd megcsókoltam.
- Segítek! - mondta féloldalas mosollyal.
Zayn megfogta a törölgető ruhát, és amit én elmostam ő sikeresen "megszárította".
Kb. 20 percig ment ez, még nem végül elfogytak a tányérok és az evőeszközök. 
- Hála isten! - nevetett Zayn.
- Én is ezt mondom! - nevettem. - Köszi, hogy segítettél! - mosolyogtam, majd adtam Zaynnek egy puszit.
- Ugyan, úgy legalább több időnk marad! - mosolygott perverzen Zayn, erre én csak azzal a "O, hát csak ezért segítettél" nézéssel válaszóltam, majd végül megszólaltam.
- Mindenki itthon van! - mondtam szomorúan.
- Alszanak! - kuncogott Zayn. S, azzal felemelt, én a lábaimat a dereka köré fontam, Zayn pedig felvitt a szobánkba. Ott ledobott az ágyra és levetette rólam a fehér toppomat, én erre elmosolyodtam és én ugyan így tettem az ő fekete ingével. Mikor megláttam a kocka hasát akkor felcsillant a szemem, és már csak arra eszméltem fel, hogy csak a fehérneműbe vagyunk. Zayn elkezdett játszani a melltartómmal, amitől hamar megszabadított, a többi "ruha"  is hamar lekerült rólunk, Zayn végig nézett rajtam, majd elkezdett a melleimmel játszani. Én igyekeztem "csendbe" maradni, ami nem igen sikerült. Zayn is látta, hogy nagyon türelmetlen vagyok, így nem tétovázott, belém hatolt. Először lassan, majd gyorsan mozgott...(Többit rátok bízom)
Másnap, 11-kor keltem. Megfordultam és majdnem orron "ütöttem" Zaynt aki a reggeli kis megfigyelésébe volt. (Engem nézett, magyarul)
- Jó reggelt! - csókolt meg vadul a barátom.
- Neked is, egy olyan este után mint a tegnapi milyen is lehetne? - mosolyogtam.
- Hát nem is tudom..- nevetett.
- Megyek felöltözök! - mondtam, s a szekrény elé álltam egy melltartóba és egy bugyiba, éreztem Zayn tekintetét a fenekemen, én erre csak elmosolyodtam és hamar kerestem egy ruhát.
Kék:3
A hajamat begöndörítettem, sminknek pedig csak egy száj fényt használtam.
Oda léptem Zayn mellé, aki már fel is öltözött..? 5 perc alatt, hogy tud kész lenni?  Vagy talán én néztem rosszul az időt?
- Gyere drágám, menjünk el reggelizni  a pékségbe! - puszilt meg Zayn.
- Oké! - mosolyogtam.
*
- Sziasztok! Mit hozhatok? - jött oda, a pincér lány.
- Szia! A 4-es gofrit kérem! És 2 csésze kávét! - mosolygott Zayn, a pincér nő visszamosolygott, majd elment.
- Köszi, hogy hagytál megszólalni! - nevettem.
- O, szívesen! - nevetett Zayn.
Hamarosan meghozták a gofrikat, amik szív alakúak voltak, én elmosolyodtam és Zaynre néztem, ő csak mosolygott majd bele harapott a gofrijába.

- Hm, ez a kávé, csokis! - csillant fel a szemem.
- Az enyém fahéjas! - nevetett Zayn.
- Szeretlek! - mondtam, s közbe a szemébe néztem.
- Te vagy az életem! - mosolygott, s megcsókolt.
*
- Tubicáim! - szólalt meg Lou mikor beléptünk az ajtón.
- Szia, Louis! - nevettünk.
- Jess, segítséget szeretnék kérni! - mosolygott Lou.
- Mond! - nevettem.
- Segíts meglepetést okozni Elnek, kérlek! - mondta Louis és közbe kölyök kutya szemekkel nézett rám.
- Segítek! - mosolyogtam.- Ékszert akarsz?
- Ipodot!  Ha én mennék el érte akkor tele lenne vele az internet, elmennél érte? - kérdezte még mindig kölyök kutya szemekkel.
- Persze! - nevettem.
Lou, oda adta a címet és valami papírt, én pedig hamar elhoztam a ipodot amit Eleanornak vett, szépet választott az tuti. Virágos, El stílusa.


Mikor haza értem (megint) Louis már várt, kivette a kezemből az ipodot, majd megölelt, megköszönte és elfutott. Én csak néztem, majd elmosolyodtam.
Én is bementem a házba, persze azon belül Zaynhez. Mikor beléptem a szobába akkor csak néztem. Zayn a tükörbe igazgatta a haját, egy szál alsóba. - Nyugi Jess.☻



2 megjegyzés: