2013. február 3., vasárnap

1 Rész...

Hát ez a nap is eljött. Reggel hamar kipattantam az ágyból és futottam a konyhába apa csinált egy ,,bucsú" reggelit. Ez palacsintából, gofriból és dzsuszból áltt. Én hamar megettem/ittam. Majd felmentem a szobámba rápillantottam az órára 10 óra van fél 1-kor indul a gép még van időm addig. Felkaptam magamra egy ruhaszettet majd bementem a fürdőbe és a göndör hajamból egyenest varázsoltam majd fogat mostam.
Ruhám.
Mikor mindennel végeztem levittem a böröndöket amiket már tegnap össze csomagoltam.
- Szia teso! - köszönt Loreen
- Szia! Mindened megvan?
- Hát igen! Cigit viszel?!
- Nanáá! Anyucikánk nem tilthatja meg hogy szivjak!
- Ez igaz!
Én tovább mentem a nappaliba majd a konyhába, szobákba, fürdőbe és végül a kertbe nehéz lessz itt hagyni ezt a helyet. De erre késztettek sajnos. Oda mentem apához is és elkezdtünk beszélgetni.
- Mikor jöhetek vissza?!
- Kicsim! Azt se tudod milyen London! Lehet ott jobban meg fogsz szeretni mint itt!
- Ilyet ne mondj én Londont nem fogom jobban szeretni mint Los Angelest!
- Jójó te tudod!
- Jaj apa nagyon fogsz hiányozni! - öleltem meg és folyattam pár könny cseppet
- Te is kicsim! Te is!
- Apa készen vagyok mehetünk?!- kérdezte Loreen
- Persze gyertek!
Mi mentünk apa után. Míg ő bepakolta az autóba a böröndöket én lefényképeztem a fejembe a házat.
Beültünk a kocsiba. * Oda értünk a reptérre hosszú bucsuzás után felszálltunk a repülőgépre. Leültünk a helyünkre.
**
- Jess! Jess kelj fel. Itt vagyunk Londonba!- keltegetett Lora
- Oké fent vagyok!- nyujtozkodtam majd kinéztem az ablakon.- Hát szóval itt fogunk lakni.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Most olvastam, tök ötletes, kíváncsi vagyok mit hozol ki belőle. :) Egy dolgon akadt meg a szemem (csak egy helyesírási hiba) hogy nem lessz hanem csak simán lesz. Nekünk amikor ezt 2. -ban tanították ezt mondogatták: Amíg a világ, világ lesz, a lesz mindig egy sz lesz:) Hülye kis mondóka de bennem csak így ragadt meg. Tehát csak egy helyesírási hiba volt benne, de egyébként nagyon jó!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :D és egyszer 1 sz-l irom máskor 2-vel :D

    VálaszTörlés