2013. február 3., vasárnap

2 Rész....

Leszállt a gép. Mi is leszálltunk róla. Körül néztünk és egyszer csak megláttuk anyámat egy pasassal.
- Sziasztok!- jött oda anya sírva és megölelt minket
- Hello!- én
- Szia- Loreen
- Gyerekek tudom hogy utáltok! Tudom is hogy mért de remélem jobb lesz a viszonyunk! Ő itt Mark Tomlinson akivel most együtt élek neki van egy fia is aki az one directionba énekel.
- One Directionba?! A kedvenc bandám!- én
- NEKEM IS!- Loreen
- Na hát akkor dicsekedhettek hogy Louis a testvéretek!- szólt Mark
- Igen!- nevettem. Ez a mark jó fej pasasnak tünik.
Beültünk a kocsiba és elindultunk. London forgalmas város szép meg minden de inkább Los Angeles. egyszer csak feleszméltem hogy megérkeztünk egy gyönyörü nagy házhoz.
Kiszálltunk az autóbl és a böröndökkel együtt bementünk.
- Hahó megjöttünk!- kiáltott anya
- Sziasztok!Louis Tomlinson!- jött oda hozzánk Louis és meg is ölelt minket
- Szia!Jessica Hiltson!- öleltem vissza
- Szia!Loreen Hitson- Lora
- Látom már megismerkedtetek!- szólt Mark
- Igen apa jól látod!- Lou - Na lányok akarjátok látni a szobátokat.?
- Igennn *-* - Louis megfogta a kezünket és felvezetett minket a szobákhoz. Mikor megláttam őket leesett az állam.
Én szobám
Lora szobája.

- Hisz ezek gyönyörüek! -én
- Hát igen azok! Huha ha az én szobámat látnátok akkor aztán arra nem mondanátok ezt!- Louis
- Mért milyen?!- kiváncsiskodott Lora
- Rumlis!
- Hisz fiú vagy! Nem ritkaság hogy rumli van a szobádba!
- Jah :D Igaz! Gyertek nézzétek meg a tesom szobáját Zsaniét.
- Okéé! - tudtuk ki az a Zsani hisz ha 1D rajongó az ember...


 
- Nagyon szereti a sportokat látszik rajta!- nevettem
- Hát igen! Néha tulságossan is!
- Én is szeretek sportolni föleg kosarazni!- Loreen
- Azt én is! Majd játszunk pár meccset?! - Lou
- Nanáá! Jessi te is játszani fogsz!
- Okéé!
Egyszer csak lépteket hallottunk.
- Louis William Tomlinson mit keresel te a szobámba?!
- Csak megmutattam a lányoknak!- mutatott ránk
- O sziasztok! Zsani vagyok!- ölelt meg minket
- Szia én jessica! -öleltem vissza
- ÉN pedig Loreen! - ölelte vissza Lora is.
- Lou már megmutatta a szobátokat?
- Ahaa
- Ugye tetszenek én rendeztem be őket!
- Nagyon jóók!
- Akkor örülök :D
Gyorsan lementünk anyámékhoz. A konyhába voltak.
- Látom megismertétek Zsanit is!- anya
- Jah!
- Apa mi kimegyünk kosarazni!- Lou
- Jójó de ne maradjatok sokáig mert majd jönnek a fiúk!ú
- Okéé!- huh de jó megismerkedhetek a többi fiúval is *-* Lementünk a kosárpályára és  elkezdtünk ,,játszani" Nagyon jó fejek Louisék velük nem áll emg az élet.
2 óra kemény kosarazás után döntetlenbe megegyeztünk majd vissza mentünk a házhoz.

7 megjegyzés: