2013. február 3., vasárnap

3 Rész...........

Beléptünk anya és Mark már várt minket.
- Sziasztok!
- Sziasztok!
- Na milyen volt a kosarazás?!
- NAGYON JÓÓ *-*
- Örülök neki!:) - anya
Csengettek. Lou ment és kinyitotta az ajtót hatalmas kiálltást hallottunk.
- Srááááááácok!
- Louuuu sziaaa- ugrottak egymásnak a fiúk Huh az a Zayn milyen jól néz ki *-*
- Csajok ők itt Harry, Zayn , Niall, és Liam
- Sziasztok Jessica vagyok - oda mentem a fiúkhoz és megöleltem mind a 4-et Loreen ugyan igy tett
- Hu csajok ti aztán jól néztek ki!- mondta Harry majd a szemét Lora mellére vezette
- Nyugi nekem is ezt mondta elösször- nevetett Zsani
- Harry vedd le a kezed a lányomról!- jött anya be a nappaliba és mondta az elöbb elhangzott szavakat nevetve. Erre mindenki elkezdett nevetni.
- Jó bocánat!- mondta kissé pöszén mint a kisgyerekek
- Megvan bocsájtva!- Mark
- NA srácok mai program?!- Lou
- Hát az beszéltük meg hogy probálunk!
-Jah tényleg! Hé lányok eljöttök velünk?!
- Nanáá!- Elköszöntünk anyuéktól majd beültünk az autóba és elindultunk a studió felé.
Valami feltünt nekem hogy valaki igen csak engem néz. Odapillantottam és Zayn volt!? De mért néz engem?! Á Jess verd ki a fejedből biztos csak képzelödtél! Feleszméltem hogy megérkeztünk a Princess studióba.
Gyorsan bementünk.Egy folyóson kötöttünk ki oda értünk egy ajtohoz amire nagybetükkel HANGTEREM volt rá irva. Bementünk volt ott egy kedves kis nő és egy férfi meg a biztonságiak..A fiúk oda mentek és elkezdtek beszélgetni majd oda mentek a mikrofonokhoz kivéve Louist ő oda jött hozzánk
- Jó szorakozást!- nevetett
- Oké!!- nevettem én is Zsanival és Loreennel együtt..
A fiúk elkezdtek énekelni elösször a Kiss You-t majd a LWWY-t, Little Thingst, WMYB-t Vagyis a fontosabb számaikat. Fél óra múlva fáradtam jöttek oda hozzánk.
- Tetszett? - kérdezte Zayn
- Nagyon- mosolyogtam rá....amit viszonzott *-*
- Sziasztok!- jött be a terembe egy lány. Lou feállt és oda hozta hozzánk és elmondta hogy ő itt Eleanor a barátnője mi köszöntünk és bemutatkoztunk neki . Szép és kedves lány mondjuk ezt már tudtuk (1D-s oldalak)
- Na gyertek menjünk haza!- Lou
- Oké! - oda mentünk az autókhoz és elindultunk a házhoz.
Mikor megérkeztünk egyből bementünk Markék itthon voltak. Kérdeztek minket a probáról vagyis inkább a fiúkat ők hamar elhadarták mi történt majd felmentünk Louis szobájába. Mikor benyitottunk akkor leesett az állam tényleg igaza volt hogy ezt nem akarjuk látni. Ruhák szét dobálva, könyvek a földön stb....
- Úramisten ! Most azonnal kitakarittunk gyertek lányok a tisztittó  szerekért! - Ell
Gyorsan behoztuk a cuccokat majd neki láttunk a munkának. Míg mi dolgoztunk addig a fiúk helyet foglaltak a nappaliba TIPIKUS FIÚK. 2 óra múlva végeztünk a szobával igen 2 óra múlva mivel hát beszélgettünk&nevettünk&baromkodtunk TIPIKUS LÁNYOK :D
Ime a takaritás végeredménye:
Lementünk közöltük a fiúkkal hogy kész a szoba mikor meglátták akkor leesett az álluk.
- Wáu új szobám lett! - KIABÁLT LOUIS ÉS ELLT FELVETTE A KEZÉBE MAJD ELKEZDTEK UGRÁLNI AZ ÁGYON. Őket követték a fiúk majd mi is.....
Egyszer csak benyitott anya és Mark megálltak az ajtóba és néztek értetlenül... o_O
- Gyerekek ti jól vagytok? - kérdezte nevetve anya
- Igen!- mondtuk
- Akkor mi megyünk is!
- Ne már!- ugrottam le az ágyról - gyertek ti is!- huztam őket majd ők is elkezdtek ugrálni. Azt hiszem szeretem anyát és Markot na emg a többieket igaza volt apának megszerettem Londont <3

6 megjegyzés:

  1. :DDD Jó lett. Úgy tűnik megérte kivárni. Amikor a felnőttek is elkezdtek ugrálni az ágyon akkor nagyon szakadtam a röhögéstől:) Mikor jön a köviiii????? :D

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett *---* nagyon jol irsz tetszik a blogod :) Kovit minnel hamarabb pls :DD

    VálaszTörlés
  4. Köszi :) és holnap hozok 1 vagy 2 részt :) tanulni valotól függ :/

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóóó :DDD Várom a kövit :3 :D

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó lett..hamar a kövit*-*

    VálaszTörlés