2013. február 18., hétfő

10 Rész ....

*
- Huh hát ez nagyon finom volt! - mondta Zsani amikor megettük az ebédet.
- Szerintem is! - vágta rá mindenki
- Na én és El elmegyünk moziba....szóval csináljatok amit akartok sziasztok! - Lou
- Oké! - vágtuk rá
- Öhm én  is megyek lányok! majd jővök sziasztok! - köszönt Zaynis persze adott egy csókot is :$
- Szia! - köszöntünk.
*Csengettek*
Kinyitottuk az ajtót és Ella meg Anna állt ott.
- Hát ti nem nyaralni vagytok?
- Nem! Majd egy hét múlva megyünk.
- Jaj de jó akkor legalább együtt tudunk lenni.
- Hát igen! Na de Jessi igértél képeket! - nevetett Anna
- Jaj tényleg! Gyertek! - azzal bementünk a nappaliba és elkezdtük a mester müveket.
 Ez csak pár kép a sokból :D De lett egy olyan jó kép Torival hogy azt bekellett állítanom boritóképnek facebookon :D A profilom pedig saját magam maradtam :D
Boritókép :$ Torii <3 - facebookon így volt kiírva

Ime én :D















Komik azok egyből érkeztek Zayntől kezdve Harryig :D Mikor végeztünk a képekkel elhatároztuk hogy Tv-ünk bekapcsoltuk az egyik adon épp egy interjú volt.
- Kedves nézöink! Ma Zayn Malikkal az One Direction szép fiújával készitünk interjút. Nos Zayn úgy hallottuk hogy van egy barátnőd öhm .. Jessica Hiltson ez igaz?! 
- Igen igaz Jessi Louis mostoha testvére és hát megismerkedtünk és most együtt vagyunk.
- Értem! És tartos kapcsolat lesz?
- Naná :D
A lényeg ez volt. Szóval Zayn ide sietett úgy...legalább tisztáztuk a sajtóval az ügyet.
A lányok nagy szemekkel néztek rám..
- Mivan?!
- Hát semmi Zayn Maliknak Jessi Hiltson a barátnője! :P - lökött meg Ella
- Hát igen Zayn Malik a barátom olyan jó kimondani! :)
- Elhisszük! - öleltek meg a lányok
- Öhm Jess! - szólt Loreen
- Igen hugi! - karoltam át
- Hát öhm na szóval hogyha én nekem lenne barátom te annak örülnél?!
- Persze! Mért?
- Mert Hazzával nagyon jóba vagyunk mostanába és hát üzenetezgetünk és azt mondta menjek el hozzája és a családjához...
- Hisz ez nagyon jó! Menjél hugi! Harryvel pont összeilletek...
- Oké! De anyával meg Markkal meg kel beszélni...
- Mit kell velem megbeszélni? - jött be anya a nappaliba pont most ért haza
- Hát anya tudod öhm..- én
- Igen kicsim tudom hogy Zayn a barátod :D És örülök neki!
- De jó! :) Na de most Lora akar valamit mondani.
- Anya Harryvel nagyon jóba lettünk és azt akarja hogy elmenjek hozzája és a családjához kicsit...
- Kicsim hisz ez csodálatos menjél nyugodtan! - ölelt meg engem és Loreent is anya
- Köszönöm!
- Jessi! Látom hogy milyen szép ajándékot vett Zayn! - nevetett anya
- Hát igen a ruha az minden álmom volt a csokor az meg gyönyörű!
- Hát az!
- Megjöttem! - szólt Zayn
- Szia! - köszöntünk..
- Látom interjút adtál!
- Hát igen! Bejelentettem hogy te vagy a barátnőm! - adott egy csokot
- De jó ^^
*
- Mark! Amúgy Loren megy Harryhez és a családjához! - mondta anya Marknak
- Igen drágám tudom már négyszer elmondtad!- nevetett Mark
- Anya, Mark amugy mikor lesz az esküvő? - kérdeztem
- Tényleg apa mikor lesz? - Lou
- Hát augusztusba!
- Akkor pont jó!
- Hát igen!
- Amugy El, Lou milyen volt a mozi? - Zsani (Jaj nem is emlitettem Tori hazament majd holnap jön át o és Ella meg Anna is hazament)
- Nagyon jó! Kár hogy Louis végig aludta! - nevetett El
- Alkonyat nem az én filmem! - szólt Lou
Vacsora végén felmentünk Zaynnel a szobába és elkezdtünk beszélni....sok mindenről pl.koncert, csaléd stb.
Imádom Zaynt hogy lehet ilyen kedves, aranyos és még sexi is :D



 

1 megjegyzés: