2013. február 4., hétfő

4 Rész

~Másnap reggel~

A fiúk tegnap este hazamentek olyan 10 óra körül. Reggel csörömpölésre keltem ez a furcsa hang a konyha felöl jött. Gyorsan lementem és megnéztem hogy mivan. Anya zörgött ennyire mivel épp pakolt. De ennyire hangossan?!
- Jó reggelt kicsim!- anya
- Reggelt! Kicsit hangos vagy!- mondtam anyának
- Oh bocsánat de épp pakolok!
- Aha értem. Többiek?
- Louis és Loreen alszik. Zsani boltba van Mark dolgozik.
- Jah értem...mi a reggeli?
- Rántotta.- Én leültem gyorsan az asztalhoz és megettem majd felmentem a szobámba és felkaptam egy ruhaszettet magamra majd a fürdő következett ahol megmostam a fogam és megcsináltam a hajam.
- Megjöttem! - jött egy hang lentről
- Zsani!!!! - kiabáltam majd a nyakába ugrottam
- Szia! - ölelt meg
- Mit hoztál?!
- Kaját :D
- Ahaaa
Én segitettem becipelni a szatyrokat a konyhába majd bementem a nappaliba ahol Loreen gubbasztott a Tv elött amibe a Spongyabob ment *-*
Én nem tétováztam leültem és elkezdtem nézni még nagyon az elején volt... Mindenki kész?! Igenis kapitány! Hangosabban! Igenis kapitány! Hooooo!
- Kár hogy a levegő csak szoba víz Spongyabob Kocka...- kezdett a Tv-vel együtt énekelni Lou aki a lépcsön sétált le és nézte velünk együtt a Tv-t. Hát mit is mondjak a a Plankton emelt szintü Tunyacsáp sokat képzelő hülye.Szandi normális. Rákúr normális alatt.Spongyabob hülye és szegény Patrik ???? o.O
Bocsi de ezt nem hagyhattam ki! :D
Hamar vége lett a Spongyabobnak majd valami irtozatos hülyeség következett ami nem érdekelt. Csengettek és  Eleanor volt az.
- Szia szívem - Louis
- Szia- csokolta meg Ell
- Sziasztok csajok!- köszönt nekünk is majd meg is ölelt minket.
- Louis elkisérsz engem a  fényképezésre?
- Nanáá cica!
- Akartok jönni?- kérdezte tölünk is Ell
- Persze!- Na hát mi nem is tétováztunk beszólltunk anyának hogy megyünk és be is ülltünk a kocsiba.

~ Studióba~

 Már egy csomó képet csináltak Ell-ről mi elhülyéskedtük az egésszet.  Szokás szerint.
- Oké vége! - szólt a nő aki a fényképező gép mögött állt. Ell oda ment megnézni a képeket majd minket is oda hivott.
- Szerintetek melyik a legjobb?- kérdezte Ell majd a gépen megjelent 4 kép.
- Ez!- mutattunk a második képre egyhangúan.
- Oké akkor ez jó lesz a Compelis cimlapjára?- kérdezte Anne azt hiszem o.O
- Igen szerintem is ez a legjobb!- Eleanor- Köszi hogy segitetetek!- ölelt meg minket Ell
- Nincsmit!
- Na a mi kis szuper sztárunkra ráfér egy kis szórakozás menjünk el a vidámparkba!- Lou
- Oké!- jött egyhangú válasz majd el is indultunk.

 ~ Vidámparkba~

Most vettük meg a jegyeket. Bár mire felülhetünk elösször mindenképpen a London Eye- re akartunk felülni.
Hát fel is ültünk.
- Hát ez aztán k*rva lassú! - én
- Az!- Lora
- Hozzá kell szokni!- nevetett Ell&Lou&Zsani
- Biztos- nevettünk mi is Loreennel.

Jó sokára le is szálltunk végre. Marha lassú volt ez az óriás kerék.......Na de mi folytattuk a kis utunkat jöttek a dodzsemek azok aztán nagyon jók voltak *-* Majd sorba ezek következtek Libegő, Céllövölde, Körhinta ...stb. :D 2 órát ott töltöttünk a vidámparkba de érdekeset nem csináltunk csak feltünöt szegény Louis akkorát esett valami rúdba hogy majdnem meghaltunk a nevetésbe :D Na hát 6 órára haza is értünk már Mark is otthon volt épp a vacsorára készültek anyával. Épp időbe mi is leültünk majd elkezdtünk enni.
- Gyerekek valamit el kell mondanunk.!- anya





1 megjegyzés: