2013. február 9., szombat

6 Rész ....

Reggel arra keltem hogy valaki ugrál az ágyamon. Zsani volt.
- Kelj mát fel! - üvöltött
- Fent vagyok! De mi van?!
- Ma suli!!! :D
- Suli?!
- Persze oda fogsz járni ahova én is járok :D
- De ma azt beszéltük meg a fiúkkal h.....- fejeztem volna be
- Tudom! Majd hétvégén bepótoljuk! Meg amúgy se érnek rá egész héten. Mert mennek New York-ba és ott egy hétig maradnak mert sok koncert és interjú lesz.
- Na meg nyár van ilyenkor nincs suli!
- Ez olyasféle zenei suli ahova nyáron legalább 10 napra be kell menni!Na de gyere szedtem elő neked egy ruhát. Vedd fel és gyere le!
- Oké!- vágtam mosolygós arcot. Nyáron suli?! :/ Hát végül is zenei meg 10 napot csak kibírok...

Ezt a ruhát vette elő nekem Zsani. Gyorsan bementem a fürdőbe és megcsináltam a hajam. Majd lementem.
- Louu!- öleltem meg már az ajtóban álló Louist.
- Jessi ! - ölelt meg ő is - Hiányozni fogsz nagyon!
- Te is Louis!
- Na hát itt az autó majd egy hét múlva jövök sziasztok!- ölelt meg még egyszer mindenkit majd kiment az ajtón.
- Hiányozni fog!
- Ne félj kicsim hamar el megy ez az egy hét.
- Igen igaza van anyudnak na de gyere menjünk!

~ A zene suliba~

Beléptünk az ajtón csak lányok voltak itt. Zsani oda húzott a barátnőihez.
- Sziasztok csajok ő itt Jessi!- mutatott rám
- Szia én Ella vagyok!- ölelt meg
- Szia én pedig Anna!- ölelt meg ő is
- Sziasztok én pedig Jessi ahogy már mondta Zsani
*******(Mikor már mindenkivel megismerkedtem és vége lett a zenélésnek)
Megláttam egy feketés hajú lányt oda mentem hozzá.
- Szia! Jessi vagyok!
- Szia én pedig Victoria de aszólits csak Torinak!- mosolygott- Új vagy itt?
- Igen nem rég költöztem ide. Zsanit ismered?
- Persze jó barátnők vagyunk!
- Na hát neki a mostoha testvére vagyok...
- Komoly?! Hisz az tők jó! Akkor te is ismered Louist?
- Naná! Szereted te is az One Directiont?
- Persze a kedvenceim!
- Ez tők jó ! :D Akkor majd ha átjössz hozzánk akkor találkozhatunk a fiúkkal! Vagyis először a barátnömnek kel lenned!- mondtam a végét szomorúan hisz...
- Én már a barát nőd vagyok hisz Zsanin, Ellán ,Annán, és te rajtad na meg Ritán kivül nem igen állnak velem szóba vagyis hát itt a zene iskolába mert  a gimibe van egy csomó barátnöm de itt egy csomó hisztis p*csa van! :/ Öhm Rita pedig az egyik legjobb barátnőm majd bemutatom!
- Akkor barátnők!- öleltem meg :) de jó szereztem egy barátnöt :D
- Azok!- ölelt ő is meg
- Sziasztok!Látom megismertétek egymást!- jött oda Zsani
- Igen!- Tori
- Tők jó! Na és mit csináljunk ma?!
- Hát én szívesen megismerkednél Jessivel de Annával megyünk a nagyihoz..Ja és Jessi mi Annával testvérek vagyunk csak hogy tudd! :D
- Oké majd másjkor meg ismerkedünk!
- Okés na akkor sziasztok!- Anna&Ella
- Sziasztok!
- Na hát én is megyek csajok ! Majd otthon! Sziasztok!- Zsani
- Szia!

Sziasztok! Ez a rész kicsit rövid lett bocsiiii :/ Azért komizni ne felejtsetek! :D

Ime Jessi egy másik képből :D
Tori :)

Ella :)

Anna :)

3 megjegyzés:

  1. Nem baj, hogy rövid lett :DD A lényeg, hogy szuper lett :DD *-*

    VálaszTörlés
  2. igen nem baj az h rövid,mert nagyon jó:DD..gyorsan kövit:))

    VálaszTörlés
  3. nagyon jo lett *-* kovit gyorss

    VálaszTörlés