2013. február 17., vasárnap

8 rész ...

~ Egy hét múlva.

Épp a reptéren vagyunk Markkal, anyával és Loreennel. Pont most szállt le a fiúk gépe...És igen kijöttek a kapun. Egymás nyakába ugrottunk és hosszasan ölelkeztünk mindenkivel. Mikor Zaynhez értem akkor valami történt megöleltem és sugott valamit a fülembe.
- Hiányoztál!
- Te is! - öleltük meg egymást még szorosabban
Nem tudom mi történt. Valamit érzek Zayn iránt de nem tudom hogy mit, elindultunk haza felé. Mikor meg érkeztünk gyorsan kiszedtük a kocsi hátuljából a böröndöket és bementünk.
- Hu de hiányzott ez a ház! - üvöltött Lou mire El oda ment hozzá és megölelte ez olyan nyugtató ölelés volt.
- Na akkor mi legyen a program mára? - Niall
- Hát ma csak pihenjünk itthon! - Hazza
- Oké!- mindenki rávágta
Anyáék ma dolgoznak egészen estig vagyis csak kiraktak minket ház elött , így mienk a ház *-*
- Valamit együnk! Mert farkas éhes vagyok! - Niall
- Te mikor nem vagy az?! - én kérdeztem nevetve
- Hát..öhm...nem is tudom..öh..- Niall ezen már mindenki nevetett
* este
Volt át délután Tori is megismerkedett a fiúkkal. Ella ás Anna is itt volt ők már ismerték a fiúkat de még van sok minden amit meg kel róluk tudni. Most éppen fekszek az ágyba és gondolkozok a délelötti dolgon vagyis Zaynen. Megcsörrent a telefonom üzenet jött...Zayntől ..
" Gyere át a szobámba Zayn xxx ,,
Hát én nem tétováztam át mentem.Bekopogtam. Majd benyitottam.
- Szia mért hívtál?! - kérdeztem
- Szia öhm hát csak hogy gyere át!
- De mért jöjjek át?!
- Mert hiányoztál?
- Hiányoztam?! o.O .. na jó te tuti nem vagy beteg?
- Igen hiányoztál! És nem nem vagyok az csak hát egy ilyen gyönyörü lány nem hiányozhat?- azzal magához huzott
- Jézusom....te nem vagy normális!
- De az vagyok! Nézd Jess öhm hogy is kezdjem New Yorkba is nagyon hiányoztál valamiért és hát mindig rád gondoltam,  a próbák alatt te jártál az eszembe. Volt olyan hogy fel akartalak hívni de nem mertem! És már tudom hogy mit érzek.. elösször csak tetszettél de most már azt hiszem szerelmes vagyok beléd! - mondta Zayn ki ezeket a szép szavakat én ezekre csak WTF fejet vágtam..Én hiányoztam neki? És SZ-SZERELMES belém?!
- Öhm hát erre nem is tudom mit mondjak....Figyelj nekem elhiheted te is hiányoztál nekem, én is sokat gondoltam rád és hát én már 2 éve rajongok érted gondolatba Mrs. Malik vagyok de, amikor megismertelek akkor már nem csak rajongtam érted hanem én is éreztem valamit de nem tudom mit...vagyis mmár azt hiszem tudom mit szerelmet!
- És akkor nincs kedved holnap eljönni velem az óriás kerékhez?
- De van ! - Azzal Zayn megölelt és nyomott egy gyengéd puszit az arcomra- Na most megyek ! Jó éjt szia !- azzal én is adtam neki egy puszit..
Kimentem a szobából és csak Zayn szavai jártak elöttem....Nem tudom felfogni szeret? az én álompasim aki Zayn elhivott randira és kiöntöttük egymásnak az érzelmeinket? Wáo :D
Mikor elmentem az ajtaja elől egy hangos ,,Yes"-t hallottam Istenem remélem jól sikerül a holnapi randi.
Másnap reggel mosolyogva ébredtem 9 órakor. Lementem a konyhába nagy csodámra mindenki fent volt.
- Jó reggelt! - köszöntem vidáman
- Szia kicsim! - anya
- Szia! - többiek
- Hogy-hogy ilyen vidám vagy? - Lora
- Csak úgy!
- Ismerem a testvéremet mond már el!
- Mondom csak úgy!
- Na gyerekek Niall. Harry. és Liam haza mennek 2 hétre a családjukhoz. De Zayn itt marad mivel ő már volt otthon a szűleinél! Vagyis kérlek titeket még mi dolgozunk addig ne csináljatok felfordulást! - mondta Mark tők komolyan
- Oké! - vágta rá mindenki..de jó Zayn is marad *-*
*
 Loreen és Zsani felrángatott a szobába.
- Na mondjad mért vagy ilyen vidám!-Zsani
- Na jó elmondom! Tegnap Zayn áthivott este a szobájába és hát röviden kiöntötte a szivét nekem hogy mit érez irántam...és hát én is elmondtam az érzelmeimet és ma megyünk randira.
- Jézusom ez tők jó!! - visongtak a lányok! - Hivom Torit is hogy jöjjön át! És közösen elkészitünk a randira téged!Sajnos Elláék nyaralni vannak szóval ők nem tudnak jönni
- Oké!
*
- Ne már tényleg RANDIRA MÉSZ Zaynnel? Hisz ez nagyon jó! Na hát gyerünk csajok csináljuk meg Jessi haját, sminkjét, körmét és ruháját!- Tori
- Oké!
~ Zayn szemszőge
- Na haver mond már el hogy mért vagy ilyen vidám!- nyaggatott Lou
- Na jó randira megyek a hugoddal! Jessivel!
- Komoly? Haver hisz ez k*rva jó! Na gyerünk készülödj!
- Oké! Louis tudsz valami jó ajándékot?
- Naná bizd rám veszünk valamit Ellel!
- Köszönöm!
* Jess szemszőge
Na hát már minden kész van hála isten..Ime az eredmények!
 Ruha, haj, smink..
Kopogtak. Anya volt.
- Sziasztok lányok! Kicsim hova készülsz?
- Hát randira..Zaynnel!
- Jaj kicsim de jó! - ölelt meg anya
- Hát igen jó!
- Na én megyek fojtatom a vacsorát! Sok szerencsét! - nyomott egy puszit az arcomra anya
~ Zayn szemszöge.
Haj kész hála isten...Lou segitett ruhát választani az is kész....Hát Louis vett ajándékot is azt hiszem máskor is rábizom az ajándék választást!
Egy ruhát vett Jessnek gondolom El választotta ...na meg egy virágcsokrot ez kiváló ajándék.
- El azt mondta ilyen ruháról áradozott Jess! Na meg itt a virágcsokor remélem jó!- Louis
- Naná hogy jó köszönöm Lou! És köszi El! :) -szóltam oda a virágcsokrot szépitgető Eleanornak
- Nincsmit! - mondták egyszerre mindketten- Sok szerencsét!- én mondtam egy ,köszi'-t és kiléptem az ajtón. Találkoztam Lanával ( Jessi anyukájával)
- Sok szerencsét! - mosolygott rám
- Köszi! - mosolyogtam vissza
Huh ide értem Jessica ajtajához oké kopogok.







2 megjegyzés: