2013. február 23., szombat

11. Rész....

*
Másnap reggel gyorsan lementem a konyhába. Loreen már elment Harryhez :/ csak azért vagyok szomorú mert nem láthatom .. :) Lou&Zayn kivételével mindenki fent volt anya&mark már dolgoztak Zsani pedig a konyhába pakolt Ellel.
- Sziasztok hát ti mit ügyködtök?! - kérdeztem nevetve mivel Zsanit belepte a liszt Elt pedig a tojás :D
- Szia reggelit csinálunk! - mondta El köhögve
- Aha :D Na és mit?
- Palacsintát! - Zsani
- Segítsek?
- Nem kell húgi! Már mindjárt kész leszünk!
- Oké!
Én felmentem a szobámba és felvettem azt a ruhát amit Zayntől kaptam olyan szép :3

<3
Ezek utána bementem a fürdőbe és megcsináltam a hajam.
- Szia Jess! - köszönt Lou
- Szia mizu?
- Hát semmi most keltem fel!
- Értem!
Gyorsan lementem a  lányokhoz. Zayn még mindig aludt :D
*
- Hát ez isteni! - mondtam a 2 lánynak
- Köszi megdolgoztunk érte :$ - El
- Reggelt! -jött le Zayn és adott egy puszit
- Már nem reggel van! - ütötte meg Zsani
- Ja az más! - nevetett Zayn
- Na és mi a program mára? - Lou
- Hát mivel itthon medencéztünk  már ezért menjünk el a csúszda parkba *-*
- Oké! De ugye jöhetnek a csajok is?! - Zsani
- Mintha a számból vetted volna ki a szót! - én :D - Naná!
*
Felhivtam a lányokat hogy 11-re legyenek itt ők pontosan ide értek 10:59- re :D
- Sziasztok! Mehetünk! - rontott be Tori
- Oké!- elindultunk 2 kocsival én ültem Anna kocsijába Torival, Zsanival, Ellel és Ellával vagyis  a lányokkal amaz kocsiba pedig a 2 fiú ült.
Útközben megcsörrent a telefonom Niall volt az.
Szia mondjad!
Szia Jessi azt akarom mondani hogy Liam és én holnap már visszamegyünk nem gond? - kérdezte kölyökkutya szemekkel még a telefonból is észrevettem :3
Dehogy baj! Hisz ez nagyon jó várunk titeket!
Oké! :3 Majd holnap megyünk akkor szia!
Szia!
- Képzeljétek Niall&Liam holnap már jön haza *-*
- De jó! - mondta mindenki
*
Mikor oda értünk a csuszdaparkhoz akkor a fiúknak is elmondtam a hírt persze ők már tudták :D





- Hu már alig várom hogy ezeken lecsússzunk! *-* - Ella
- Mi is! - kiáltottunk
*
Már vagy 100-szor lecsúsztunk a csúszdákon annyira jók <3
- Na hogy tetszik? - kérdezte Zayn közbe egy puszit nyomott a homlokomra
- Nagyon jó! - nevettem és megcsókoltuk egymást
- Hé! gyertek beindult a hullám medence! - Anna
- Oké!
Mi futottunk hisz a hullám medence....hát nagyon állat. Bementünk a mélyebb részébe Zayn engem fogott <3 nagyon jó volt.
Felmentünk a ,hullám' csúszdához Ellával&Torival..mikor végre sorra kerültünk lecsúsztunk..egyszerre mivel ez egy négy sávos csúszda volt :3
Ettünk palacsintát is...ami nem volt olcsó :D végül is ez egy strand. Anna és én elmentünk egy szuvenír bolthoz nagyon sok minden volt ott gondoltam veszek valamit apának és elküldöm neki postán, végül ezeket vettem:
Ez egy kis könyv.
Ez pedig egy kép keret.
Mikor kimentünk Zayn odarohant.
- Kicsim gyere lehet olyanokat csinálni hogy lefényképeznek minket és megszerkesztik képeslapba!
Mi gyorsan oda mentünk és hát igen tényleg olyat csináltak. Csináltattunk képeket úgy hogy én&Zayn, együtt, Tori&én stb.
Kigondoltam hogy ezeket a képeslapokat is elküldöm apának és anyának is adok.
*
5 óra volt mikor már haza fele mentünk én a postára még gyorsan bementem írtam a képeslapra is egy kis szöveget és feladtam. A szöveg ez volt:
Kedves apa!
Nagyon hiányzol! Nagyon jó veled telefonon beszélni de az nem olyan mintha itt lennél. Képzeld anya barátja az one direction énekesének az apja Louisé. Persze ezt már tudod.  Zayn Malik aki szintén az 1D énekese pedig a barátom nagyon szeretem. Ha megismered remélem te is kedvelni fogod! Majd valamikor elmegyünk hozzád! Ma éppen a csúszda parkba voltunk ot vettem az ajándékokat is és a képeslapokat is ott csináltuk! Puszi Jessi!
Na hát ezen is túl vagyok most már csak azt kell eldöntenem mit veszek anyáéknak az esküvöre.
Mikor hazaértünk Zayn felhívtam a szobámba.
- Zayn szerinted mit vegyünk anyáéknak az esküvőre?
- Hát kicsim én azt gondoltam hogy vegyünk nekik egy nyaralót...tudom drága de én állom a költségeket!
- Ez jó ötlet! De azért azt is tudd nekem is van pénzem ezért én is állom!  -azzal megcsókoltuk egymást.
Kopogtak*Zsani*
- Nem zavartam meg semmit? - kérdezte perverz nézéssel
- Nem! - kiáltottunk rá nevetve
- Csak azt akarom mondani hogy apa ás anya beszélni akar velünk.
- Oké megyünk!

3 megjegyzés:

  1. jo lett *--* kovitt gyorsan :))

    VálaszTörlés
  2. Huhh...Ezek mind nagyon jok voltak nagyon tetszik és nagyon varom mar a folytatast is....majd valahogy uzenj ha van folytatas.......am nagyon ugyes vagy.....csak igy tovabb...

    VálaszTörlés