2013. március 3., vasárnap

12 Rész

Sziasztok! Bocsi hogy nem hoztam új részt..de hát tudjátok a suli -.-" Na szóval itt van az új..Jó olvasást..és komizzatok! :D És köszönöm a sok oldalmegjelenitést! :)<3:3

Zaynnel lementünk anyáékhoz, már csak minket vártak.
- NA GYEREKEK! Van egy bejelentésünk! Ugye holnap jön Niall és Liam Harry és Loreen pedig még maradnak Harry szűleinél. Így azt gondoltuk hogy holnap után indulnánk Rio De Janeiroba 2 hét nyaralásra!-Mark
- Komolyan?! - visitottunk  Zsanival együtt
- Igen! Szóval pakoljatok holnap össze minden szükséges cuccot! A fiúknak már szóltunk.
- Oké!
***
Már a fiúkat várjuk a reptéren. Leszállt a gépük. Mikor megpillantottuk egymást elkezdtünk futni és mindenki megölelte a fiúkat. Kivéve anya és Mark mivel ők felnöttek létére oda sétáltak és ugy ölelték meg a fiúkat.
- De jó titeket látni! - mondtam a fiúknak
- Téged is! - öleltek meg mégegyszer
- És a legjobb az hogy holnap megyünk Rioba! - ugrándozott Niall
- Hát igen! - nevettünk. Megyünk nyaralni de jóó! *.*
*
Mikor haza értünk levetettük magunkat a TV elé. Anya és Mark elmentek dolgozni.
- Mit nézzünk?! - Zayn
- HM..Hát mondjuk horrort?! - Lou
- Oké! - mindenki
ÍGY ÜLTÜNK.: Niall---> fotelba Kanapén: Zayn, én, El , Lou,   Liam, Zsani---> a másik kanapén
Hát Lou választott filmet. A Kört, már egyszer láttam félig-másig mivel annyira félelmetesnek tartom ÉN.
*
Már 1 órája ment  a film. Én szorosan Zayn mellett voltam nagyon féltem. 
- Hé. Nem kellene pakolnunk?! - én
- Csak leakarod rázni a horrort mi?! - nevetett Liam
- Jólvanna nekem ez  nagyon ijesztő!
* CSENGETTEK* (hálaistenmegmentettek)
- Nyitom! - üvöltöttem
- A kis mázlista!- kiabáltak a többiek utánam nevetve
Tori, Ella és Anna volt.
- Sziasztok! Gyertek be! Épp horrort nézünk!
- Szia! Mit?
- Kör.
- Az k*rva jó! - Ella és Anna 
- Szerintem meg k*rva ijesztő! - Tori. én csak adtam neki egy pacsit
- Sziasztok fiúk!
- Sziasztok! 
- Ella! - Niall (!)
- Niall! - Ella (!)
Oda futottak egymáshoz és megölelték egymást.
- Öhm ti? - Zayn
- Igen együtt vagyunk! 
- Hogyan?
- Facebook! - nevettek
- Aha! 
- Képzeljétek holnap nyaralni megyünk! -szólt közbe Zsani
- De jó! Én is a szüleimmel!- Tori 
- Ti hova? 
- Rio ti?
- Mi is! Azt hiszem a szűleink keze van ebbe! - nevetett Lou
- Hát igen! De ez nagyon jó legalább együtt lehetünk! - Én
- O! Azt még nem emlitettem hogy jönnek Elláék is! - Lou
- Ne már? - én
- De már! - nevetett Lou
- De jó! - mondta mindenki
- Szívem! Tudsz valamit Hazzáékról? - Zayn
- Hát nem! - én azzal leültem Zayn ölébe.
Loreen szemszőge*
Harryvel nagyon jól elvagyunk. A szűlei nagyon kedvesek a testvére pedig nagyon jó barátnő mindent meg lehet vele beszélni. Harry már elvitt engem randira is és hát most együtt vagyunk.
Anya hivott hogy mennek Rioba, én nem megyek mivel még Hazza szüleinél leszünk pár napig.
Ma épp Gemmával kockoltunk mikor csörgött a telefonom Jess volt.
- Szia hugi! Na mizu?
- Szia! Hu teso nagyon jó itt minden Harry szülei nagyon kedvesek Gemma pedig nagyon jó barát. És hát Harryyvel együtt vagyunk!
- Jaj de jó! Képzeld megyünk Rioba!
- Tudom anya mondta! 
- Kár hogy nem jössz!
- Hát ez van! - nevettem
- Na hugi vigyázzatok magatokra! Puszi szia!
- Oké ti is! Puszi szia!
Niall szemszöge.
Jessi beszélt Loreennel együtt vannak  Hazzával ennek nagyon örültünk (^-^)
Néztünk valami vigjátékot ami nagyon jó volt. Egyfolytába Ellával nevettünk.. .hát igen együtt vagyunk, nagyon szeretem ahogy ő is engem.
Jess azt az ötletet adta hogy pakoljunk mivel holnap 10-kor megy a gép. Mi nem is vitáztunk vele.
Jess szemszöge.
Azt az ötletet adtam a többieknek hogy pakoljunk. Mivel Ella, Anna és Tori már összepakoltak otthon ők segitettek nekünk én nekem Tori segitett. Természetesen pakoltunk és csináltunk képeket is. Új profil kész: Ellával ülünk a böröndön és egy `végre kész´nézés hagyja el a a fejünket.
Egyszer csak Zayn jött be hogy menjünk le mivel megjöttek anyáék. Mi le is mentünk én és Zayn kézen fogva(természetesen)
Anyáék természetesen mondták hogy Vickiék is jönenk ezt már tudtuk, na meg a lelkünkre kötötték hogy felnöt modjára viselkedjünk a szállodába.
Toriék haza mentek. Én elmentem fürdeni majd bebujtam Zayn mellé az ágyba.
- Szeretlek! - sugtam oda neki
- Én is! - megcsokolt






  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése