2013. március 7., csütörtök

15 Rész

A lányokkal épp a Tvt néztük mikor az egyik csatornán egy olyan képet mutattak ami Zayn és Perry csokolozott?!

Én bennem minden összetört, szóval igaz még mindig szereti! Én zokogásba kezdtem senki sem tudott megnyugtatni, se anya, se Tori, se Zsani senki. Egyszer csak kopogtak Lou, Liam és Niall volt.
- Sziasztok! Jézusom Jess mért sírsz?! - Liam. Én nem tudtam meg szólalni, de helyettem Zsani elmondta.
- Na ne! - Lou - Hogy lehet ilyen szemét?!
- Lou h-h-hagyd én miattam ne vesszetek ö-össze!- Én
- De igenis összeveszünk hogy tehette veled ezt?! - Lou
- Hisz olyan kedves volt veled meg meg..- Ella
- Tudom de ennek vége már biztos! - Én
*
Már megnyugodtam szerencsére. A fiúknak el kellett menniük valahova de a lányok itt maradtak velem. Gondoltam felnézek facebookra de kár volt. A legelső kiírás:

Zayn! Hát ez a nap nagyon jó volt! Remélem lesz még többször is ilyen! ♥♥♥ ☺ Szeretlek! ♥
Ezt a képet neked küldöm! ♥ (És tudom tegnap már felraktam facebookra de akkor is)
Amúgy az új kedvenc számom!
 
Hát itt betelt a pohár, kész vége kijelentettem a lányoknak.  Ők nem szóltak bele a döntésembe csak azt mondták `ahogy jónak látom´ Facebook leszedtem azokat a képeket amin Zaynnel vagyok, a kapcsolatom: egyedülálló. Engem mostantól Zayn Malik nem érdekel!
A fiúk sem szóltak bele a döntésembe de helyeselték! Én bementem a lakosztályba amibe én és Zayn voltunk. Össze szedtem a cuccaimat és mentem kifelé de, össze ütköztem Zaynnel.
- Hát te hova mész? - kérdezte
- Toriékhoz!
- Mért?! - kérdezte. közbe pedig megszorította a kezem.
- Azért hogy ide hozhasd a Perrykédet és engedj már el!- Én - Ja és ha nem tudod miről van szó nézd meg  a facebookot! - kiáltottam neki vissza
Zayn szemszöge*
Nem értettem hogy Jess miről beszéllt. Én gyorsan megnéztem hogy mivan facebookon. Mikor megláttam ledöbbentem, EGY KÉP AMIN  PERRYVEL CSOKOLOZUNK HISZ EZ MÁR ŐS RÉGI MEG PERRY KIÍRTA HOGY JÓL ÉREZTE MAGÁT STB. Nem értem hogy tehette ezt?! Én felhívtam egyből és megmondtam a magamét ő megértette hogy vége és facebookról leszedte a kiírást és tisztázott mindent egy rövidebb szöveggel. De tudtam így még nem hozhatok rendbe mindent így kitaláltam hogy szervezek egy vacsorát Jessnek, felhívtam a fiúkat és a lányokat   elmondtam nekik hogy nem történt semmi és hogy rendbe akarom hozni ők persze jó ötletnek tartották a lányok gondoskodnak Jessről a fiúk pedig segítenek nekem.
*
A vacsora helyszíne kész ☺ zene ♫ kész ☺ na és a diszités kész ☺ . Remélem mindent rendbe tudok hozni ezzel.
*
Jess szemszöge*
A lányok elkezdtek csinosítani azzal az ürüggyel hogy buliba megyünk én persze hittem nekik. Felvettem azt a ruhát amit ma vettem és a hajamat kontyba kötöttem na meg persze raktam el egy kis sminket, vártam és vártam hogy mi lesz, egyszer csak kopogtak és Zayn volt az.
- Hát te? - kérdeztem
- Gyönyörű vagy! - Zayn - Nézd  meg a facebookon Perry adatlapját! - én nem s tétováztam megnéztem Perry adatlapját és le volt írva egy kis szöveg hogy hazudott nem Zaynnel volt stb.
- Hogy én mekkora hülye vagyok!
- Nem vagy az! - ölelt meg Zayn
- Ne haragudj! Tudom egy hülye nyafogó liba vagyok! - Én
- Dehogy vagy az! Te egy gyönyörű lány vagy! - azzal zayn megcsókolt én is visszacsókoltam.
- Bocsánat! - Én
- Nem kell bocsánatot kérned azt nekem kell! - ölelt meg megint Zayn
- Szeretlek! - én
- Én is nagyon! - csókolt meg Zayn
Hát úgy látszik kibékültünk, facebookon mindent megcsináltam vagyis kapcsolatba vagyok Zayn  Malikkal ☺♥ a képeket visszaraktam ♥ Zayn beültetett egy kocsiba, egyszer csak oda értünk egy parkhoz ami gyönyörüen ki volt világítva.
- Jézusom  de szép! - öleltem meg Zaynt
- meglepetés! - Ugrottak elő a többiek
- Ti is benne voltatok?! - kérdeztem nevetve
- Naná! Zayn mindent elmondott és tudtuk hogy egymás nélkül úgyse tudnátok élni! - Tori
- Hát ez igaz! - mondtam és megcsókoltam Zaynt
 

4 megjegyzés: