2013. március 28., csütörtök

25. Rész


Több mint 2000 oldalmegjelenités köszönöm! *___* ♥♥ Ezért kaptok 2 új részt ☺☺  3-4 óra körül hozom majd a másodikat.
O és lenne egy kérdésem! Valaki nem tud fejlécet csinálni vagy nem tudtok olyat aki tud?? Légyszí írjatok komiba v. üzibe ha tudtok ☺♥ UI. Sok boldogságot Gregnek és a feleségének ☺
 
O majd kifelejtettem hallottátok hogy egy csomó Directioner oda ment az esküvő helyszínéhez?! / Persze hogy hallottátok/ Én sajnálom Niallt nagyon, állítólag sírt is mert elrontotta a testvére esküvőjét / Nem rontottad el Niall ♥ / Amúgy is a rajongok rontották el! Még egy családi ünnepet sem tisztelnek meg?!! -.-"
Nahát jó olvasást! ♥

Mikor vissza értünk a hotelba egyből felmentünk a szobánkba, kivéve Harryt és Zaynt ők még elmentek valahová. Nahát én felmentem a lakosztályunkba és erestem valamilyen ruhát.
/ Ezt a ruhát vettem fel és a hajam pedig olyan volt/
Egyszer csak dübörgést hallottam az ajtó felől. Hát oda mentem és kinyitottam Anna (?) volt az.
- Hát te?!
- Jess. Kérlek ne haragudj! Te neked végig igazad volt! Csak kihasznált Jake! - borult zokogva a nyakamba Anna.
- Jaj! Látod ha hallgattál volna rám most nem lenne ez! Na, de nyugodj meg most már nem árthat neked itt vagyunk mi a legjobb barátaid. - öleltem át.
- Annyira vak voltam hogy..hogy..- fejezte volna be Anna
- Ne folytasd! Én is tudom. Hisz én is át éltem. Na gyere menjünk oda a tesódhoz.
*
Annát át vittem Ellához. Szerencsére sikerült megvigasztalnunk. Tudtam hogy ez lesz. Tudtam hogy Jake csak kihasználja meg azt is hogy hamar ki fogja dobni.
De az a fő hogy Anna megnyugodott ☺
Én visszamentem a szobánkba, Annát ott hagytam a többiekkel. Mikor benyitottam Zayn a szekrény előtt állt egy alsógatyába ☻☻
- Szia! - nevettem
- Szia! Min nevetsz ennyire? - kérdezte ő is nevetve / Úgyis tudta min nevetek/
- Tudod te azt! - öleltem át Zayn mivel már ott volt előttem.
- Jessi. Mit is ígértél a parton?? - mosolygott azzal a ,,perverz mosolyával"
- Hát már nem is tudom.. - nevettem
- Eszedbe jutassam? - mosolyogott.
- Aham. - Azzal Zayn megcsókolt és elvezetett az ágyig. ~ Perverz gondolatokat bekapcsolni ☺ ~
Zaynnel mosolyogva léptünk ki a szobából. Louval és Ellel találkoztunk.
- Sziasztok! Zayn kicsit velem jössz? - Lou
- Persze. Csajok ti addig menjetek el a plázába vagy valahová.
- Oké! - mondtuk Ellel. Mikor a fiúk eltűntek El magával rántott.
- Jó volt?  -nézett a perverz mosolyával.
- Az!  - nevettem
- Oké..Csak kíváncsi vagyok! - nevetett
- Hát azt látom vagyis tudom. - nevettem én is
- Amúgy Annának pontosan mi is a baja?! Találkoztunk Torival és ő mondta hogy oda van.
- Ja. Hát csak Jake. Oda jött  hozzám sírva hogy egy szemét alak, csak kihasználta, igazam volt.
- Olyat mondjon amit eddig nem tudtunk. Végül is ha hallgatót volna rád akkor nem lett volna semmi baj, de csak ment a saját feje után.
- Hát igen, végül is erre mondják hogy a szerelem vak. 
- Hát néha túlságosan is.
- Na de ne erről beszéljünk. Nincs kedved elmenni a plázába?
- De van Jess. - nevetett megint El - Gyere! - azzal El magával húzott és elindultunk a pláza felé.
*
Hát még jó hogy nem kis vásárlásnak indult ez. Már vagy 5-5 táska a kezünkbe volt. ☻
El azt találta ki hogy menjünk be a fodrászatba hát én nem ellenkeztem úgyis akartam valami új szint  a hajamba. Mikor beértünk köszöntött minket két kedves nő.
Leültettek minket a székbe és mutattak pár képet. Én nekem egy képen megakadt a szemem az ,álomhajas' képen. Én egyből rámutatta hogy az kell. Samanta szerint jó választás /Sam volt a fodrász/ A ,munka'  közbe jól elbeszélgettünk. Egészen addig még Sam közölte hogy kész a hajam.
Én kinyitottam a szemem és megnéztem a   tükörbe a hajamat.

A szavam is elállt egyszerűen csodálatos volt a hajam. Azok a színek és a többi..Jézusom.
- De jó lett a hajad!  -ölelt meg El
- Tiéd is! Főleg az a kék csík! - öleltem át én is
Kifizettük és megköszöntük Saméknek a munkát majd tovább mentünk.
Az egyik ékszeres üzlet kirakatába megakadt valamin a szemem egy Best Friendses nyakláncon amit azonnal megkellett vennem Torinak.

Reméltem hogy örülni fog neki.
- Te mit veszel El?
- Én egy órát Louisnak.
- Jaj. Zaynnek nem vettem semmit asszem én is veszek egy órát.
Hamar elkezdtem keresgélni még nem találtam egy kék órát, szerintem illett Zayn stílusához remélem tetszeni fog neki.
Mikor végeztünk az ékszer boltba azután még beültünk egy kávézóba és a csajos témák mellett megittunk egy forró csokit. Majd mikor végeztünk itt is azután úgy gondoltuk hogy vissza megyünk a hotelba.

Bocsi, de ez a rész nem lett erő teljes. De azért komizzatok légyszí, nem sokára kövi. ♥ Sziasztok!


1 megjegyzés: