2013. március 22., péntek

20. Rész

Zaynnel elkezdtünk készülődni a bulira. Hamar kisminkeltem magam és felöltöztem.
Mikor kiléptem a fürdőből Zayn végignézett rajtam majd megszólalt.
- Nem lesz ez egy kicsit vad?
- Nem! - csak ezt mondtam neki és lementem a földszintre, már szólt a zene és a vendégek többsége is ott volt. Mivel ez egy szálloda próbáltunk kicsit halkak lenni, bár anyáék úgy sincsenek itthon ( valamilyen munkát néznek Rióba) szóval ne hagyjuk aludni a luzereket ☻.
- Jól nézel ki! - ugrott nekem üvöltve Tori.
- Te se panaszkodhatsz! Főleg a ruhádra nem!
- Köszii! Gyere menjünk táncolni! - Tori azzal elhúzott egészen a "tánc parkettig,, . Nem hazudok ha azt mondom hogy 10 számot végig táncoltunk ☺ Mikor már nagyon elfáradtam megpillantottam Zaynt, gondoltam hogy oda megyek hozzá. Így is tettem.
- Szia!
- Hello!
- Baj van? - kérdeztem mivel Zayn kicsit furcsa volt. 
- Á semmi, hagyjuk!
- De Zayn! Mivan?!
- Az ami a szobába történt hogy megemlitettem a ruhádat te erre lejössz aztán elkezdessz táncolni basszus a fiúk közt!
- Jaj Zayn ne legyél féltékeny! - Már szinte kiabálva beszéltünk egymással. Míg nem oda jött Zsani.
- Héj ezt a szobába beszéljétek meg!
- Oké! Gyere Zayn! - azzal Zaynt magammal húzva felmentünk a szobába.
Szobábaˇ~
- Na miért is kell féltékenykedned?! - kiabáltam vele.
- Mert szeretlek és nem kell hőbörögnöd mint a idiótáknak!
- O szóval idióta vagyok?!-  Löktem arrébb Zaynt.
- Nem azt mondtam hogy az vagy!
- Ja...-mondtam volna tovább is, de Zayn befogta a számat egy csókkal. ☻ Vad csók csatába kezdtünk ő neki nyomott a falnak és úgy folytattuk. Addig amíg az ágyon kötöttünk ki, Innen már a saját perverz gondolataitokra bízom. ☺
*
Reggel arra keltem hogy valaki szuszog a fülembe. Kinyitottam a szemem és megláttam Zaynt, vissza emlékeztem az estére ami csodálatos volt ☺ Nem értem hogy lehet egy ilyen fantasztikus, kedves, sexi fiú a barátom?! Ez hihetetlen. De velem Jessica Hiltsonnal ez megtörtént el sem hiszem!☺ Egyszer csak Zayn is felébredt.
- Jó reggelt! - csókolt meg
- Neked is! - csókoltam vissza.
- Csodálatos volt az éjszaka! - kacsintott Zayn
- Hát igen, csak már megint ott hagytuk a bulit! - a buliról eszembe jutott nem is láttam Annáékat. Legalább azt se láttam hogy Anna hogy csőbe mászik Jaknek.
- Majd bepótoljuk! - azzal én és Zayn elkezdtünk készülődni, felöltöztünk és megcsináltuk a reggeli tevékenységeket. Majd lementünk a konyhába. Nagyjából mindenki fent volt Harry kivül. Azt hiszem El és Dani rendet csináltak mivel a tegnapi buli nyoma nem látszott.
- Jó reggelt! Hova tüntetek a tegnapi buliból? - Niall
- Felmentünk a szobába! - Zayn
- Khm...Gratula! - Tori
- Mivan?! - néztünk egymásra Zaynnel.
- Hallottam a szobából hangokat! - nevetett Viki.
- Jó reggel! Gratulálok! - állt elénk Harry ☺ titokba Zaynnel lepacsizott  ☻
- De jó! Mindenki tudja hogy mi történt este? - Én
- Ahha! - vágta rá mindenki
Én inkább leültem az asztalhoz és megettem a reggelimet, ami palacsinta volt. Majd egy bögre kávéval kiültem a teraszra és bámultam az óceánt, csodaszép volt egyszerűen káprázatos
Egyszer csak egy kezet éreztem a vállamon Zaynét ♥
- Gyönyörű  a part!
- Az! De nem annyira mint te! - azzal Zayn megcsókolt. - Mit szólnál ha ma elmennénk sétálni a partra este felé vagyis nap nyugtakor?!
- Szerintem oké! Mi ketten a tengerparton napnyugtakor. Meg kell örökíteni! - azzal Zayn és én megint megcsókoltuk egymást. ♥ 
- Amúgy láttad  a mai újság címlapját?! A tegnapi "kirándulásunk,, van a címlapján.
- Jézusom de rossz a hajam!
- Szerintem jó! - erre mindketten elkezdtünk nevetni.


Holnap Kövii! ☺♥Komikat ne felejtsétek légyszí komizzatok ( mondat értelme 0) :DD  UI. Bocsi hogy nem írtam hosszút de majd holnap írok hosszabat!

2 megjegyzés: