2013. március 15., péntek

18. Rész

Én elkezdtem készülődni a bulira ahogy Zayn is mázlimra én foglaltam el előbb a fürdőt. Yess ☻
Hosszas készülődés után megszületett a végeredmény.
 Mikor kimentem a fürdőből Zaynnek majd  leesett az álla.
- Ezért megérte várni! - mosolygott
Én vissza mosolyogtam rá majd leültem a tükör elé.
*
Mikor Zayn és én készen voltunk lementünk a többiekhez, nagy meglepetésemre Anna és Jake is ott volt.
- Mehetünk? - kérdezte Harry
- Igen! - válaszoltunk egyszerre
Beültünk az autóba és elindultunk a B'rends Clubb felé, azt hiszem így hivták. Annáék végig falták egymást. Én és azt hiszema  többiek egy `Anna úgyis megbánod´ pillantásal néztük őket.
Mikor megérkeztünk a klubbhoz letámadtak minket a rajongók a fiúk természetesen elkezdtek aláírást osztogatni és képeket csinálni velük ☺ Nagy meglepetésemre tölem is kértek aláírást meg közös képet.  Én rá néztem Zaynre ő csak a szép fiús nevetését alkalmazta a rajongóknál.


Én erre csak elmosolyodtam. Egy lány lépett oda hozzám.
- Szia Jessi! Kérhetek az aláírás mellé szivecskét is? - mosolygott rám
- Persze! - mosolyogtam vissza
- Köszönöm! Szerintem nagyon szép vagy és nagyon illesz Zaynhez!
- Hát köszönöm! - azzal megöleltük egymást ☺ nagyon kedvesek voltak a rajongók 1 beszólást sem kaptam. Mikor végeztünk bementünk a klubba és leültünk ahhoz az asztalhoz amit Annáék foglaltak nekünk, falták egymást. EGYÁTALÁN TARTANAK SZÜNETET?! Ezt gondoltam magamba. Na hát én gondoltam ezt nem néztem tovább ezért Zaynnel elmentünk a pulthoz és kértünk magunknak piát. Elég erős volt amit én rendeltem meg is ártott nekem eléggé. Én Zaynt felhúztam a székről a táncparketre és elkezdtünk táncolni ☺ 1 óráig biztos le nem álltunk. Mikor már letáncoltuk a lábunkat Zayn azt mondta hogy üljünk le.
- Gyere Jess! Üljünk le!
- Én elmegyek a mosdóba!
- Oké!- azzal elváltunk egymástól.
Mikor jöttem ki a mosdóból valaki megrántott és magához ölelt. Jake volt az ?!!!
- Te normális vagy?! Menj vissza Annához!
- Jaj Jessica ugyan tudom hogy te is szeretsz még mindig!
- Ez nem igaz! - üvöltöttem vele
- Én bebizonyitom! - azzal neki szoritott a falnak és meg akart csokolni, de valaki ellökte.
- Haver te normális vagy?! - üvöltötte le a fejét Louis- Jess héhé nyugi! - ölelt magához Lou
- L..Louis haza akarok menni!
- Jó! Gyere menjünk oda Zaynhez.
Hamar oda értünk Zaynhez, Lou elmondta mi történt. Zaynt ha nem tartotta volna vissza Lou és Harry akkor szét verte volna Jaket. De Zayn szerencsére kordába tartotta magát, inkább haza vitt engem. Mikor beültünk a kocsiba ketten Zayn szorosan magához ölelt és megpuszilta a homlokom. Ezek után ha Anna Jakkel marad akkor én ........Vissza értünk a hotelba felmentünk a szobánkba én egyből elaludtam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése