2013. március 25., hétfő

23. Rész

*
Sajogó fejfájásra ébredtem. Zayn mellettem feküdt, el se tudtam képzeli hogy hol vagyok aztán rá jötten a hotelba ☻ Eszembe jutott a buli ami nagyon jó volt itt Rioba aztán tudnak szórakozni az emberek. Nagy nehezen felkeltem és a fürdő felé vettem az irányt, mikor megláttam magam a tükörbe azt hittem szívrohamot kapok ,ez komolyan én vagyok'?! Tettem fel ezt a kérdést. Hamar előkerestem valami smink cuccot és rákentem az arcomra, majd a hajamat is megcsináltam türhetően és végül felvettem egy ruhát ami a kezembe akadt.

Épp léptem ki a fürdőszoba ajtaján mikor szembe találtam magam Zaynnel.
- Szia Szépségem! - üdvözölt egy csókkal.
- Szia! És nem vagyok az! - nyújtottam ki a nyelvemet rá
- Dehogynem! Amúgy mi a mai program?
- Hát én azt gondoltam hogy menjünk le a partra valami eldugott helyre fürdeni mit gondolsz?!
- Szerintem tök jó ötlet! Beszéljük meg a többiekkel és akkor mehetünk is!
- Oké akkor te készülödj el én pedig szólok nekik!
Zayn bólintott én pedig kimentem a szobánkból és szembe találtam magam Annával.
- Szia Anna!
- Helló! - nézett flegmán.
- Mi bajod van? - kérdeztem
- Tudni akarod?! Az hogy rámászól a pasimra és mindenki előtt rossznak állitod be!
- Én mászok rá?! Figyelj én utálom Jaket és nem állitom be rossznak egyátalán sem csak az igazságot mondom! És jobban tennéd ha szakitanál vele!
- Hát nem fogok csak azért se! Boldogok vagyunk és kész! - azzal Anna el is ment.
- Megfogod bánni! Csak kihasznál, de ezt nem veszed észre! - kiabáltam utánna, majd tovább mentem a többiekhez. Először anyáékba botlottam.
- Sziasztok! Lejöttök a partra?
- Szia Kicsim! Most nem mi szaunázni meg masszázsra megyünk. De ti menjetek nyugodtam!
- Oké. Akkor sziasztok!
 Én gyorsan tovább mentem. Sok keresgélés után megtaláltam a kis bagázst.
- Sziasztok! Van kedvetek lejönni a part egyik eldugott helyére?!
- Naná hogy igen! - válaszólt majdnem mindeni kivéve El és Lou.
- Jess mi sétálni fogunk menni Ellel. De nektek jó szórakozást!  -Lou
- Oké. Hát akkor öltözzetek át és fél óra múlva itt találkozzunk.
Én azzal el is indultam de az újság árusnál megakadt valamin a szemem, az egyik újság cimlapján mi vagyunk lefotozva a múltkori városnézés közbe. Belelapoztam és  a tegnapi bulit is lefotozták. Nem hiszem el nem lehet az embernek magán életet?! Gyorsan megvettem az újságot és felvittem Zaynnek
- Szia nézd csak! - dobtam elé az újságot.
- Ezek mi vagyunk? Nem hiszem el mindent le kell fényképezni?! De figyelj Jess ne akadj ki ezen hisz végülis hiresek vagyunk ás tudod milyenek!
- Igen tudom! Te legalább lelket öntessz belém! - öleltem meg Zaynt
- Amúgy megyünk a partra?!
- Naná! Gyere készülödjünk is!


Sziasztok! Most ilyen rövid részt hoztam, majd holnap v. szerdán is írok. Komizni ne felejtsetek! Sziasztok! ☺♥


1 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóó*-*<33333333 Mit fogtok csinálni a parton Zaynnel? :33 *perverzvigyor*

    VálaszTörlés