2013. március 6., szerda

14 Rész

- Zayn?!
- Perry?! Hát te? - Zayn
- Én is ezt kérdezném tőled! Na de most ez lényegtelen ki ez a  cafka?  - kérdezte gúnyosan Barbi baba.
- Na figyelj én nem vagyok cafka! Az te vagy! És ha nem tudnád Zayn barátnője vagyok!
 - Én
- O, Zayn! Mért pont ő?! Mért nem én?! - Perry
- Perry békén hagynál minket?! Már szakítottunk ős rég! Szállj le rólam! - Zayn
- De én szeretlek Zayn! - Perry
- Én viszont nem! - Zayn
- Hallottad nem szeret szóval tünj innen! - Én
- Te csak ne ugass nekem! - kiáltott rám Perry és épp akart egy pofont adni de Zayn lefogta és ellökte.
- Te normális vagy? - Perry kérdezte ( mintha valami baleset történt volna vele)
- Igen, én az de te nem! - kiáltott rá Zayn - Gyere szívem, menjünk innen túl rossz a levegő! - huzott el Zayn. Jézusom ez a lány nem normális. Szakitottak Zaynnel már vagy fél éve, furcsa még nem volt barátnője Zaynnek addig nem is lehetett róla semmit sem hallani! Egymás mellett sétáltunk Zaynnel, Ő elmondta nekem mért szakított Perryvel, csak kihasználta a hírnévért és a pénzért, tipikus ribancok.
- Sajnálom, hogy tönkre tette az esténket! - Zayn
- Ugyan még itt leszünk két hétig majd bepotoljuk a város nézést!
- Ezért szeretlek mert ilyen megértő és kedves vagy! - csokolt meg Zayn
*
- Hát ezt nem hiszem el! Perry mit féltékenykedik hisz ha Jess a barátnőd akkor Ő  is marad ezt értse meg! - Ella mondta mikor már haza értünk és elmondtuk mi történt.
- Nyugi! Én engem perry nem érdekel! - Zayn
- Hát még jó! - Lou&Liam&Niall mondták egyszerre
- Nyugi Jess! Zayn nálad jobbat ugyse talál! - Niall
- Köszi haspók! - Én. Niall beceneve a haspók..☺
- Én is ugyan ezt mondom! Volt nálunk párszor az a lány de mindig flegmán viselkedett még a felnötekkel is! - Mark
- Na de a témát zárjuk le! Inkább élvezzük ki  a nyaralást!  - anya
- Oké!
*
A szobánkban voltam este és a facebookot böngésztem ( Perry követője vagyok rajta) mikor megláttam egy képet amin Perry szerepel.



Na milyen az új haj? Nekem nagyon bejőn ☺ UI. Akivel ma találkoztam az utcán neki a szőkéről inkább barnára kellene váltania ne hogy szőkének képzeljék mármint bellülről! ☺ Pezz♥♥


 
O ez az új számunk! Jó zene hallgatást!  ♥
 
 
 
Hát itt betelt a pohár!
- Zayn! - kiáltottam
- IGEN?!
- Nézd mit rakott ki az exed!
- Na milyen az új haj? Nekem nagyon bejőn ☺ UI. Akivel ma találkoztam az utcán neki a szőkéről inkább barnára kellene váltania ne hogy szőkének képzeljék mármint bellülről! ☺ Pezz SZÍV, SZÍV
Most mi baj van? Honnan tudod hogy rád gondol vagyis céloz?!  - Zayn
- Most komolyan mondod? KI MÁSRA GONDOLNA?! Tuti nem rám hísz végülis én vagyok a volt pasija barátnője akivel ma találkozott az utcán...- dühöngtem
- Jaj..most mért csinálsz ebből ekkora felhajtást?
- Mért? Mért?! Te jól vagy? Nem látod hogy engem oltogat facebookon?
- Jaj haggyad már...- Zayn
- Tudod mit? Te még mindig szereted csak nem vallod be magadnak hát legyél vele boldog! Szia! - üvöltöttem Zaynnel majd kirohantam a szobából.
Tori szemszőge*
Épp Annával és Zsanival néztünk valami vigjátékot a TV-be mikor valaki kopogott az ajtóm.
- Jess! Hát te nem Zaynnel vagy?! És miért sírsz? - kérdeztem meg réműlve
- N-n-nem! Még mindig Perryt szereti lányok! Még mindig őt...nézzétek meg facebookon milyen képet posztolt és mivan aláírva...- mondta a legjobb barátnőm. Mi persze meg is néztük és hát elég durva volt. Egy kép volt amin Perry szerepel és hát ami alá volt írva az aztán tényleg marha nagy szemétség volt! Nem értem tönkre akarja tenni Jess életét ez a manöken baba?!
ITT A KÉP:


Amit hozzászólt abból a lényeg ez: `  Akivel ma találkoztam az utcán neki a szőkéről inkább barnára kellene váltania ne hogy szőkének képzeljék mármint belülről!´
- Jézusom! Ez nem normális! És Zayn őt védi?! - akadt ki Zsani
- I-igen- zokogott Jessi. Én és Anna persze nyugtattuk megöleltük és beszéltünk hozzá. Zsani pedig le volt dermedve.
- De hát mér védi ennyire az exe igaz, de hát akkor is már 6 hónapja szakítottak! - Anna
- Ezaz! Nyugodj meg! Át hivom  a többieket.
*
Jess szemszőge*
- És Zayn őt védi? - El - Hát ez nem normális! ne sírj Jess!
- Egyet értek Ellel! És ne sírj legyél erős! Ha Zayn őt védi legyen boldog...ugyis csak kihasználná Perry! - Liam
- T-tudom de akkor is szarul esik! - Én
- Elhiszem csajszi! De mi itt vagyunk neked! - Ella
- Igen! Mi itt vagyunk neked! És szeretünk! - ölelt meg Lou
- Köszi srácok de én miattam ne vesszetek össze Zaynnel! Ne hogy miattam legyen veszekedés köztetek!
- Ugyan..menjen a saját feje után mi nem szólunk bele! Majd megint hasra esik!
**
Mikor már megnyugodtam azután El&Ella na meg a fiúk elmentek mivel már késő volt én ott aludtam Toriéknál. Nem volt kedvem vissza menni Zaynhez.
Másnap reggel arra keltem hogy  az ágyamon ugrált az én 3 barátnőm.
- Ti normálisak vagytok? - kérdeztem röhögve
- Nem! - mondták nevetve
- Észre vettem! - nevettem még mindig
- Na csajszi gyere öltözz fel! - adott a kezembe pár ruhát Anna én pedig bementem a fürdőbe.
Mikor mindennel kész lettem kimentem anya is itt volt megnyugtatott hogy Zaynnel minden rendbe lesz stb. Hát kötve hiszem Gyoran lementünk reggelizni piritos volt sajttal ♥☻ nyam....Mikor végeztünk mentünk volna felfelé de össze ütköztem Zaynnel...
ÉN  SZÓ NÉLKÜL TOVÁBB MENTEM VOLNA DE Ő VISSZA TARTOTT.
- Nem gondolod hogy meg kellene beszélni a történteket?!
- Nem! Perrybe vagy szerelmes és kész! Mit kell ezen megbeszélni? - azzal elrántottam a kezem és elindultam felfelé.
*
- Hé lányok! - rontott be El - Menjünk el a Plázába!
Mi gyorsan össze cuccoltunk és elindultunk az Qwunti Plázába asszem ez volta neve. Mikor oda értünk egy csapat rajongó kért az 1D barátnőktől fotót és autogramot (!) (Mondjuk én most már annyira nem tartom magam 1D barátnőnek) De azért kiosztottam én is amit kértek. Gyorsan leráztuk a kis csajokat és tovább mentünk. Bementünk egy nagyon klassz ruha boltba. Volt mindenféle ruha hát mi szét    szorodtunk és elkezdtünk válogatni a sok ruha közt.
Én ezt a ruhát választottam ,ha megyünk valamilyen buliba mégis csak legyen egy normális ruhám.
Még vettem mást i de az nem érdekes! Na hát jártuk  a boltokat tovább►tovább►tovább mikor egy fodrászathoz értünk. Anna azt mondta menjünk be és csináljunk valamit a hajunkkal . Én nekem eszembe jutott a Perrys ügy de nem érdekel új hajam lesz és kész.
*
A szőke hajamból ilyen lett és nem tulzok ha azt mondom hogy  én változtam a legtöbbet.



*****
A lányok agyon dicsérték a hajam. Már szinte kiabáltam velük hogy elég persze ők nem hagyták abba ☺. Mikor a hotelhez értünk a bejáratnál össze futottunk a fiúkkal Louval, Liammel, Niallel és jóval mögöttük Zaynnel. Zaynen kívül mindenki megdicsérte  a  hajam Zayn csak `nézett´
A lányok bementek én kicsit lemaradtam töük mivel a cipőmön elbomlodott valami.
- Jól nézel ki! - jött mögüllem Zayn hangja
- Kössz! Hova mentek?
- A városba! - mondta flegmán (!) nem értem előbb tők kedves most meg tők flegma hol él ez?!
*
A lányokkal épp a Tvt néztük mikor az egyik csatornán egy olyan képet mutattak ami Zayn és Perry csokolozott?!

Sziasztok! Remélem tetszett ez a rész! ☺ ☻ ♥ Komizni ne felejtsetek! ♥♥♥♥♥ Pusszi ☺


1 megjegyzés: