2013. március 29., péntek

26. Rész

Hamar vissza értünk a hotelba.
Elköszöntem Eltől, majd felmentem a szobánkba. Zayn már várt.
- De jól néz ki valaki! - nézett végig rajtam. - Főleg a hajad, pont passzolnak a színek egymáshoz.
- Jaj Zayn! Köszönöm..De nem nézek ki jól! - vetettem oda azt a ,Ne hazudj!' pillantásomat.
A teljes méretű képhez kattints ide
 
- De igenis jól nézel ki! - mosolygott azzal a ,Úgyis én nyerek' mosolyával.
- Inkább nem veszekszem veled! - sóhajtottam.
- Amúgy mit vetetek?..- kérdezte és közbe belenézett a táskákba.
- Hát Zayn! Vettünk..ruhákat! - nevettem
- Oh..Értem. - vigyorodott el - Ha nem mondod nem is tudnám mik ezek.
- Jaj te! - öleltem meg  - Amúgy Lou mért hívott?
- Hát hívta a menedzserünk és új számon kell dolgoznunk.
- Hát, de most nyaralni vagytok! - mondtam azzal a ,Most mi van?!' fejjel.
- Hát majd ha haza értünk akkor.
- Fasza!
Miközben Zaynnel ölelgettük egymást kopogtak, anya volt az.
- Sziasztok gyerekek! Azt szeretném mondani hogy pakoljatok össze mivel holnap már megyünk haza! - mosolygott anya
- Ilyen hamar elment ez a két hét? - kérdeztem tök értetlenül.
- Hát igen..sajnos. De hát többet nem engedhetünk meg, hétfőn már bekel mennünk dolgozni, meg a fiúknak is kell probálniúk..- fejezte volna be anya.
- Tudom...tudom! - szakitottam félbe.
Anyu még el mondta hogy mikor megy a gép meg, hogy alaposan csomagoljunk össze mindent. - Ezeket a szokásos dumákat- Mi szépen végig hallgattuk majd mikor végzett és kiment neki álltunk pakolni. Este 8 órára sikeresen végeztünk, már csak azok a ruhák maradtak elől amiket másnap fel vettünk. Az ágyra ledőlve gondolkoztam hogy mit csináljak, mikor eszembe jutott Anna gondoltam át megyek hozzá. Mikor az ajtajához értem kopogtam, ő oda vánszorgott hozzá és kinyitotta mikor meglátott egyből megölelt, majd behívott.
- Hogy vagy? - kérdeztem tőle.
- Hát rosszul, legfőbb képpen azért mert titeket is megbántottalak amit már nagyon bánok. - sírta el magát
- Jaj Anna! A szerelem vak te is tudod. Amikor én voltam együtt Jakkel engem is figyelmeztettek, de én is úgy cselekedtem mint te, csak elengedtem a fülem mellett.
- Tudom ez furcsa kérés, de nem mesélnéd el, hogy ti hogyan jöttek össze és hogyan szakítottatok.
- Persze hogy elmesélem- azzal elkezdtem a kis történetemet.
.A teljes méretű képhez kattints ide
-  Los Angelesbe éppen ültem egy kávézóba mikor megláttam őt. Az a deszkás stílusa és az arca egyből megfogott, észre vette hogy bámulom Ő elmosolyodott úgy ahogy én is, majd oda jött. Bemutatkozott és leült. Elkezdtünk beszélgetni erről-arról egészen addig még el nem hívott egy randira Én természetesen bele mentem. Hát találkozgattunk párszor már többször együtt voltunk este az ágyba - Hülye megfogalmazás tudom - De egyszer mikor úgy volt hogy találkozunk a parkba akkor én előbb oda értem és megláttam egy másik lánnyal flörtölni, oda mentem hozzá és kiosztottam majd azonnal haza mentem. Sokszor eljött hozzánk, de én mindig elküldtem. Egyszer mikor mentem haza felé összefutottam vele, Ő könyörgött hogy had jöhessen vissza de én nem engedtem. És hát nem tetszett neki és..és..és..megvert - itt már zokogtam annyira fájt vissza emlékezni - Annyira, h..hogy eltört a csuklom, de Loreen és apa úgy tudja, hogy elestem azóta sem tudják az igazat, és hát így lett vége azóta nem láttam vagyis hát eddig nem láttam és most ezt eljátszotta veled annyim a különbség hogy nem vert meg.
- Jézusom! De hisz ez nem normális és te próbáltál tőle megvédeni, de én nem hallgattam rád. Jessi kérlek bocsáss  meg!  - ölelt át sírva Anna.
- Megbocsájtok Anna! Hisz én is elkövettem ezt a hibát és tudom, hogy most milyen neked. De kérlek ne sírj, ez miatt a fasz miatt nincs értelme.
- Tudom, igazad van. Csak olyan rossz érzés hogy..hogy így becsapott!
- Elhiszem Anna hisz én is tudom. Na, de gyere szóljunk a többieknek, hogy csináljunk valamit. Mit szólsz? 
- Oké!- mosolyodott el Anna.
Szóltunk a többieknek, hogy nincs-e kedvük valamit csinálni. Harry kitalálta hogy menjünk le a játék szobába mivel ott van csocsó, biliárd asztal stb. Mi beleegyeztünk, anyáék is lejöttek, de ők csak néztek minket. Anna nagyon jól érezte magát a barátai közt úgy ahogy én is. Zaynnel egy csomót hülyéskedtünk amikről képek is lettek. Mázlinkra Louis és El volt olyan kedves hogy feltöltötte őket facebookra és twitterre. És érkeztek is  a komik amiket nem részletezek. Csak az a lényeg hogy Zaynnel imádjuk egymást. ♥

Holnap új rész! ☺ Komikat légyszí ÍRJATOK ☺ Sziasztok! ♥

2 megjegyzés: