2013. március 17., vasárnap

19. Rész

~ Zayn szemszőge ~
Mikor megtudtam hogy az a szemét meg akarta csókolni Jessit akkor szét vertem volna szívem szerint, de Jessi fontosabb volt. nagyon rémült volt, nem tudom mit csinálhatott régebben vele Jake, de valami olyat ami nyomot hagyott a szívén. Mikor hazaértünk vagyis  vissza mentünk a szállodába Jesst felvittem, egyből el is aludt. Én letusoltam és bemásztam mellé, szorosan átöleltem és nem sokára én is elaludtam. Reggel mikor felkeltem Jess még aludt gondoltam rendelek valami reggelit magunknak, ez hamar meg is volt. Miközben vártam a reggelit hamar felöltöztem és megcsináltam a hajam ☻ Kopogtak.
- Jó reggelt! Hoztam a reggelit! A kocsit majd legyen szíves kirakni az ajtó elé! - mondta kedvesen a pincér nő
- Oké! Köszönöm. Viszlát!
- Viszlát!
Nagyon finomnak tűnt a reggeli, de meg kellett vele várnom Jesst. Én odamentem hozzá és elkezdtem puszilgatni a nyakát...
- Jó reggelt! - erőltetett magára egy mosolyt.
- Szia drágám! Rendeltem kaját. Gyere!
- Hu, hát ezek nagyon finomnak tünnek☺
- Ezzel a megállapítással nem vagy egyedül☻
Neki álltunk enni, tényleg nagyon finom volt. Gondoltam kifaggatom Jesst hogy mi történt tegnap.
- Jessi?!
- Hm?!
- Öhm tegnap pontosan mi is történt?
- Hát elmentem a mosdóba és mikor jöttem ki Jake letámadott hogy "- Te még mindig szeretsz.,, én erre mondtam neki hogy "-Nem,, Ő erre mondta hogy bebizonyítja, azzal neki lökött a falnak nagyon megszorította a kezemet és közeledett felém de Lou közbe lépett innen pedig tudod mi történt.
- Az a rohadék! És Jess régebben csinált veled valamit? - Jessi erre a kérdésre kicsit elgondolkozott majd jobbnak látta ha elmond mindent, én oda mentem hozzá és megöleltem és még mesélt mind végig az ölelésembe tartottam.
- Régen mikor együtt voltunk ugye csak kihasznált csak a szexre kellettem neki, és hát mikor közöltem hogy vége ő .. ő ... megvert de nem is kicsit, annyira hogy eltört a csuklom mivel neki estem valaminek. Apának és Lorának azt mondtam hogy elestem az utcán ők ezt nem tudjál, de én azóta is félek tőle! - mondta Jess sírva. Én nem tudtam mit mondani, megverte?! Eltörte a csuklóját?! Jézusom!
- Jézusom.. Ez .. ez nem normális! Gyere ide Jess! - azzal még közelebb húztam magamhoz és csak öleltem. - Most már nem kell félned! Itt vagyok! - Jess azzal abba hagyta a sírást.
- Szeretlek Zayn! - csókolt meg Jessica
- Én is szerelmem! - azzal én is viszonoztam a csókot.
Egyszer csak betörte az ajtót Lou és Niall.
-  Mászol le a húgomról!  - Lou
- Lou asszem megzavartunk valamit! - suttogta Niall
- Nem zavartatok meg semmit! - üvöltöttünk rájuk
- Okéoké! Hogy vagy Jess?
- Jól! Az én hős lovagom megvigasztalt! - nézett rám
- Várj, de hogy vigasztaltad meg?! - Lou
- Basszus ti marha perverzek vagytok! - nevettünk Jessel.
- Jess! Elmondtam mi történt azzal a szeméttel vagyis hogy megakart csókolni, a többiek elmondták fűnek-fának és elhordták az utolsó szemétnek, felakartak jönni hozzád de mondtuk hogy várjanak kicsit. Persze Anna nem hitte el és elment Jakkel. Apáék pedig perpill valami építési cégnél vannak vagyis holnapig nem látjuk őket de ők nem tudjál mi történt.
- Annáról nem is gondoltam mást! Na lemegyek a többiekhez! - Azzal engem magával húzva lementünk.
- Jess! - futott Jessihez Tori és Lora, majd a többiek is.
- Jól vagy?! - Ella
- Igen, jól! Én csak a te húgodat sajnálom! - Jess
- Ha ilyen vak akkor legyen boldog azzal a szeméttel!
- Na de most ne erről beszéljünk inkább csináljunk valamit! - Én
- Mit szólnátok ha elmennénk várost nézni? - Liam
- Oké! Összeszedjük a cuccainkat és itt találkozunk.
~ Jess szemszöge ~
Nagyon jól esett hogy Zayn megvigasztalt és hogy a többiek agódtak értem, csak Annát sajnálom.
Én és Zayn felmentünk a szobába és össze szedtük a cuccaikat majd 10 erc múlva lent is voltunk.
- Mehetünk! - szólt Dani
- Naná!
Elindultunk. El volt a vezetőnk ☺ mivel ő már járt Rioba sokszor.
Rio De Janeiro egy csodaszép város, sok emlékművel és sok építménnyel, ebbe az 1 hétbe Rio lett a második otthonom ☻ . Elsőnek a Krisztus figurához mentünk, csodaszép volt, itt belehetett látni az egész várost. Ez a Corcovado hegy tetején volt.A fényképezés se maradhatott el! A szobornál kb.egy órát töltöttünk mikor már `meguntuk´ tovább mentünk a  Cukorsüveg hegyhez. A nevét a kúp formájáról kapta, ez is nagyon szép volt.
Itt is csináltunk képeket természetesen ☺ Tovább mentünk, megnéztük a világ órát többek közt a strandra is lementünk, eldöntöttük hogy ide lefogunk jönni fürdeni ☺ . Hát a városnézés ennyiből állt igyis 3 óra volt mikor végeztünk. Bementünk egy helyi étterembe enni valamit mivel farkas éhesek voltunk.
- Nagyon szép! - Zayn
- Igen, Rio csodaszép város.
- Oh igen az is szép! De én rád gondoltam. - azzal Zayn fogta magát és megcsókolt. Mázlimra egy csapat fotós kapott le minket, elég hogy a Londoni újságok ezzel vannak tele most már a Rioiak is ezzel lesznek..~gondoltam magamba~
*
Mikor visszaértünk a hotelhoz kikkel találkoztunk Annáékkal ők csak falták egymást. Én engem nem érdekelt és a többieket se ahogy elnéztem. Én Zaynnel felmentem a szobába és elkezdtünk beszélgetni, a beszélgetésünkbe nem voltam semmi fontos szóval nem részletezem. Egyszer csak kopogtak Tori volt.
- Hé srácok segítetek bulit szervezni? - nevetett Tori
- Naná!
- Oké, akkor 10 perc múlva csinosan legyetek lent a vendégek már  megvannak nem sokára jönnek ne meg persze a diszités is kész ☺
- Oké! - nevettünk Zaynnel



2 megjegyzés: